Gå til innhold

Jeg håper snart menneskeheten blir utslettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av disse ødeleggende vesenene, som bare skaper krig og elendighet.

Vi har gått bort fra naturen, og tror vi er den eneste arten som har "rett" til jordkloden. Vi setter andre skapninger i bur for underholdning.

Vi tenker ikke på hvilken gigantisk søppelplass vi etterlater oss, og som andre skapninger evt. må lide for.

Vi fortjener å forsvinne, for vi har mislyktes. La noen andre skapninger få sjansen.



Anonymous poster hash: 1e0f0...ee1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt!

Og mennesker påstår at de er den smarteste arten... Til tider skammer jeg meg over å være menneske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!

Og mennesker påstår at de er den smarteste arten... Til tider skammer jeg meg over å være menneske.

Mennesker har uten tvil høyest IQ av alle dyrearter på jorden. Hvorfor skamme deg over ditt opphav?

Tror du at du ville skammet deg mindre om du var en krokodille, løve, ulv eller kjøttetende dinosaur?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker har uten tvil høyest IQ av alle dyrearter på jorden. Hvorfor skamme deg over ditt opphav?

Tror du at du ville skammet deg mindre om du var en krokodille, løve, ulv eller kjøttetende dinosaur?

Men de bruker jo fordelen helt feil.

Og ja, krokodiller, løver osv gjør ikke noe som ødelegger planeten vår. De har ingenting å skamme seg over

Det er menneskene som ødelegger for andre arter. Mennesker holder dyr fanget for underholdning, kun for å tjene penger. Mennesker har skyld i utrolig mange utryddelser av arter, og i at så mange arter er utrydningstruet. Også må jeg jo nevne forurensing og forsøpling. Derfor skammer jeg meg over å være menneske. Det finnes så mange måter å redusere forurensingen på, men det skjer ikke fordi det eneste som betyr noe er penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker sier at mus og kakkerlakker er skadedyr.

Men hvem er virkelig de store skadedyrene her? Det er jo menneskene selvfølgelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av disse ødeleggende vesenene, som bare skaper krig og elendighet.

Vi har gått bort fra naturen, og tror vi er den eneste arten som har "rett" til jordkloden. Vi setter andre skapninger i bur for underholdning.

Vi tenker ikke på hvilken gigantisk søppelplass vi etterlater oss, og som andre skapninger evt. må lide for.

Vi fortjener å forsvinne, for vi har mislyktes. La noen andre skapninger få sjansen.

Anonymous poster hash: 1e0f0...ee1

Hvem sier at det ikke er nettopp dette som er naturlig? Evolusjonens mystikk og mysterier.

Anonymous poster hash: c8939...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er kanskje ikke så mye at vi har en ødeleggende natur, men at det er så vanvittig mange av oss. Det størst problemet med oss mennesker er at vi er fruktbare og får altfor mange unger. Hadde det vært 1-2 milliarder mennesker (som fortsatt er vannvittig mye) hadde problemet vært mye mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er kanskje ikke så mye at vi har en ødeleggende natur, men at det er så vanvittig mange av oss. Det størst problemet med oss mennesker er at vi er fruktbare og får altfor mange unger. Hadde det vært 1-2 milliarder mennesker (som fortsatt er vannvittig mye) hadde problemet vært mye mindre.

Ut fra det jeg kan lese har befolkningen i Europa og andre land med deres etterkommere ganske lite befolkningsvekst. Faktisk nedgang. Så du kan ikke skylde på hele menneskeligheten, skyld på Afrika og Asia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det jeg kan lese har befolkningen i Europa og andre land med deres etterkommere ganske lite befolkningsvekst. Faktisk nedgang. Så du kan ikke skylde på hele menneskeligheten, skyld på Afrika og Asia.

Nå har det også vært høy befolkningsvekst i Europa tidligere. Og det er de vestlige landene som forbruker og forurenser mest. Takk og lov at det er befolkningsnedgang i Europa.

I amerika øker befolkningen fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går du ikke foran som et godt eksempel da ts? Altså ikke utslett deg selv, men kom deg unna det moderne samfunnet?



Anonymous poster hash: adbd2...8f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det også vært høy befolkningsvekst i Europa tidligere. Og det er de vestlige landene som forbruker og forurenser mest. Takk og lov at det er befolkningsnedgang i Europa.

I amerika øker befolkningen fortsatt.

Det var ca like stor befolkningsvekst i Afrika og Asia på den tiden, og veksten i Europa var ingen ting mot den som er nå. I tillegg forurenser ikke vestlige land noe mer enn andre, og ja de greier å produsere mer (ergo forbruker mer ). Europeere ødelegger heller ikke naturen like mye som de i Afrika osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...