Gå til innhold

Jeg ønsker å bli kjendis. Hvordan gå frem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan være så, jeg tar heller dama med den mest populære kroppen ;) Kan tenke meg at de to har det rått i senga :P

Anonymous poster hash: c4530...8c5

Haa du kan bli elskeren hennes og gå ut med det i media

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

På 11. februar 2015 den 20.04, AnonymBruker skrev:

 

Det syns jeg var en veldig trist grunn. Mer ting!?

 

:tristbla:

 

Anonymous poster hash: 8b883...592

 

Anonymkode: f1077...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2015 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Noen som har det perfekte oppskriften på hvordan man blir kjendis?

 

 

 


Anonymous poster hash: 45161...044

 

Selv kunne jeg aldri ha vært det, men hva med å begynne å promotere deg selv via plakater som du henger opp om konserter, foredrag eller hva du enn vil bli kjendis for opp i nabolaget ditt? :)

Du kan jo også tipse deg inn til se og hør, her og nå og sånt? Få vennene dine til å hjelpe deg med tipsingen om deg selv og ditt talent. De gir nok etter etter en stund.

Anonymkode: d1c93...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2015 den 19.19, Maleficenta skrev:

Men om du vil bli a class kjendis MÅ du gjøre noe. Eller så er det forslagene som gjør at du blir trashkjendis din eneste mulighet

Kjendiser er så kjedelig, ikke er de spennende, de kopierer hverandre og det står bare det samme om dem hele tiden.
Hvem har interessen av om Tone har kjøpt et hus? Ingen, også er hun ikke spesielt flink til å synge en gang. For meg virker det som om at de later som de har et spesielt talent, og sitter og tipser vg og dagbladet selv. 

Stakkars Sissel Kyrkjebø som må trå til på den måten bare fordi at disse vil bli sett og hørt hele tiden. Det finnes så mye annet å bli enn en kjendis. Det er som regel bare gamle folk som syntes kjendisene er så interessante som disse kjendisene mener de selv er. :Gjesp: 

Anonymkode: d1c93...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...