AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/is/obama-erklaerer-krig-mot-is/a/23393714/ Anonymous poster hash: f860d...900
super-s Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Det var kanskje litt tidlig å gi ham fredsprisen? 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Det var kanskje litt tidlig å gi ham fredsprisen? Nå har jo ikke akkurat IS rent mel i posen. Obama fikk fredsprisen fordi han ønsket å redusere den eksisterende krigsinnsatsen da han ble valgt, hvilket han også i stor grad har gjort. Men en amerikansk president vil alltid vurdere å benytte militær makt mot den som truer amerikanske interesser, til forskjell fra diverse europeiske statsledere. Anonymous poster hash: 01c1e...c9f 2
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Det var kanskje litt tidlig å gi ham fredsprisen? Obamas fredspris er den største vitsen i fredsprisens historie. 6
super-s Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Obamas fredspris er den største vitsen i fredsprisens historie. Jepp... 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Bra. Bli kvitt dem. Jeg er ikke for krig, men IS tar kaka. Vekk med dem. Verden blir et bedre sted uten slike mennesker. Anonymous poster hash: 1a6bc...017 3
Gjest Thai clinch Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Skal bli interessant å si hvordan "Store satan" (vesten) blir tatt imot av såkalte moderate muslimer, i deres kamp mot ekstremister. I en krigføring mot ekstremistiske muslimer vil uskyldige muslimer, dessverre, også bli drept.
Gothminister Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Flott. På tide å rydde disse sadistene av veien. Håper USA våger og ta det fult ut og bruke våpen som fungerer. Selv om det vil koste mange sivile liv. Men slik er krig. 3
Wilmus Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Å næmmen nææh!?! Jammen blir det "boots on the grund" alikevel gett! SHOCKER.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Det var kanskje litt tidlig å gi ham fredsprisen? Om jeg skulle gi fredsprisen til noen hadde det vært de som tok opp kampen mot terrorisme. IS er en grusom organisasjon og eneste måten å ødelegge dem på er krig. Dessverre. Anonymous poster hash: ed5b3...ddf 2
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Bra. Bli kvitt dem. Jeg er ikke for krig, men IS tar kaka. Vekk med dem. Verden blir et bedre sted uten slike mennesker. Anonymous poster hash: 1a6bc...017 Ingen normale mennesker er for krig. Men noen ganger er krig rett og slett en nødvendighet. 1
Alex DeLarge Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Obamas fredspris er den største vitsen i fredsprisens historie. Det er jeg enig i, men hva er alternativet her da? Bare la IS holde på? Prøve å løse saken i konfliktrådet? 1
Mann 42 Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Det er en ganske begrenset fullmakt. Men det var sånn Vietnamkrigen startet, også. Med spesialsoldater med et begrenset mandat.
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 Det er jeg enig i, men hva er alternativet her da? Bare la IS holde på? Prøve å løse saken i konfliktrådet? Hva har IS med Obamas fredspris å gjøre ? Nå har jeg aldri sagt jeg er i mot at man går til krig mot IS. 1
Lucid Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 Hva har IS med Obamas fredspris å gjøre ? Nå har jeg aldri sagt jeg er i mot at man går til krig mot IS. Han fikk en FREDSpris og starter en krig, sikkert der det ligger.. Skjønner hvorfor, og at det er nødvendig, er bare litt ironisk.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 12. februar 2015 #16 Skrevet 12. februar 2015 Nå har jo ikke akkurat IS rent mel i posen. Obama fikk fredsprisen fordi han ønsket å redusere den eksisterende krigsinnsatsen da han ble valgt, hvilket han også i stor grad har gjort. Men en amerikansk president vil alltid vurdere å benytte militær makt mot den som truer amerikanske interesser, til forskjell fra diverse europeiske statsledere. Anonymous poster hash: 01c1e...c9f Feil Obama kriger mer enn presidentene forran ham :=) http://edition.cnn.com/2014/09/23/opinion/bergen-obama-wartime-president/ Det at Obama driver med mer skitten krigføring, som droneangrep mot sivile, kvinner og barn og mer snuskete behind the curtain-krigføring gjør ham vel ikke AKURATT til noen verdig fredsprisvinner? Men sånn er det jo alltid med dere sosialister...dere finner på fakta, som f.eks at Obama har redusert antall kriger Living in a lie 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 12. februar 2015 #17 Skrevet 12. februar 2015 Funny hvordan vesten NOK en gang..bare noen få år etter sistgang USA angrep midtøsten på falsk grunnlag..faller for den SAMME propagandaen! Gang på gang! Vi er så hjernevasket.. IS, islamske stat ble foret med våpen av amerikanerne for å styrte Assad (sekulær leder i syria - ikke glem det..SEKULÆR) Det gikk ikke helt som planlagt, og kameratene til Obama i IS tok våpenene og stakk for å utføre sin egen agenda, som nemlig ikke var å styrte Assad, men å ta over hele midtøsten. Nå skal vi plutselig stoppe dem...og det kommer til og gå hvordan da? Like bra som i Afghanistan, Irak, Pakistan. Det gikk jo kjempebra. De landene troner jo nå over de bedre landene å bo i.... NÆÆÆÆÆT!!!!! 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 12. februar 2015 #18 Skrevet 12. februar 2015 Hva har IS med Obamas fredspris å gjøre ? Nå har jeg aldri sagt jeg er i mot at man går til krig mot IS. Men du var antakelig FOR at USA gav IS og de andre rebellene i Syria våpen? Sant..? De samme våpene som nå brukes til å drepe og massakrere kristne og sekulære i Irak. For en DUM sau du er.
Mann 42 Skrevet 12. februar 2015 #19 Skrevet 12. februar 2015 Funny hvordan vesten NOK en gang..bare noen få år etter sistgang USA angrep midtøsten på falsk grunnlag..faller for den SAMME propagandaen! Gang på gang! Vi er så hjernevasket.. IS, islamske stat ble foret med våpen av amerikanerne for å styrte Assad (sekulær leder i syria - ikke glem det..SEKULÆR) Det gikk ikke helt som planlagt, og kameratene til Obama i IS tok våpenene og stakk for å utføre sin egen agenda, som nemlig ikke var å styrte Assad, men å ta over hele midtøsten. Nå skal vi plutselig stoppe dem...og det kommer til og gå hvordan da? Like bra som i Afghanistan, Irak, Pakistan. Det gikk jo kjempebra. De landene troner jo nå over de bedre landene å bo i.... NÆÆÆÆÆT!!!!! Amerikanerne sitter fast i et idiotisk mem, nemlig vrangforestillingen om at "Min fiendes fiende er min venn." Det medfører jo ikke riktighet på noen som helst måte. Men amerikanerne har trodd fullt og fast på dette i minst 70 år, og det har ført til at de har alliert seg med den ene skurken etter den andre, i jakten på bedre børs-indekser. Det andre tåpelige memet som amerikanerne lider av, er "Hensikten helliger midlet". Ingen av disse forestillingene er korrekte, og sammen fører de med en ganske stor grad av nødvendighet til der vi er nå.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 12. februar 2015 #20 Skrevet 12. februar 2015 Amerikanerne sitter fast i et idiotisk mem, nemlig vrangforestillingen om at "Min fiendes fiende er min venn." Det medfører jo ikke riktighet på noen som helst måte. Men amerikanerne har trodd fullt og fast på dette i minst 70 år, og det har ført til at de har alliert seg med den ene skurken etter den andre, i jakten på bedre børs-indekser. Det andre tåpelige memet som amerikanerne lider av, er "Hensikten helliger midlet". Ingen av disse forestillingene er korrekte, og sammen fører de med en ganske stor grad av nødvendighet til der vi er nå. Globalisme.. Den som er i mot er terrorist! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå