Askmeagain89 Skrevet 16. januar 2018 #781 Skrevet 16. januar 2018 Jeg henger meg på misunnelsen Og håper jeg får rett selvfølgelig Har to jenter og synes det er tipptopp
Ginny Skrevet 17. januar 2018 #782 Skrevet 17. januar 2018 Henger meg også på misunnelsen, så gøy med tvillinger 😃 Jeg tror det er en av hver 😊
LoveTrain Skrevet 17. januar 2018 #783 Skrevet 17. januar 2018 Jeg tipper to gutter =) Masse lykke til med UL
lille_frosk Skrevet 17. januar 2018 #784 Skrevet 17. januar 2018 Poppsi - jeg er så spent!! Lykke til i dag!
kaffemor Skrevet 17. januar 2018 #785 Skrevet 17. januar 2018 Jeg er også spent! Håper UL i dag gikk fint
Gjest Jeey Skrevet 17. januar 2018 #786 Skrevet 17. januar 2018 Snikleser her en stund 🙈 Men vil tippe kjønn! Jeg tipper 2 jenter 💜💖 håper ultralyden gikk bra idag! 😊
Bjørka Skrevet 17. januar 2018 #787 Skrevet 17. januar 2018 Jeg tipper en av hver! Og så gøy å lese om så fin barnehagestart!
Poppsilopp Skrevet 17. januar 2018 Forfatter #788 Skrevet 17. januar 2018 To jenter er det inni magen 💕 Skriver mer i morgen😄 6
Gjest Sisti Skrevet 18. januar 2018 #789 Skrevet 18. januar 2018 7 hours ago, Poppsilopp said: To jenter er det inni magen 💕 Skriver mer i morgen😄 Åååh! Gratulerer! Fikk tårer i øynene nå, vet ikke helt hvorfor
Poppsilopp Skrevet 18. januar 2018 Forfatter #792 Skrevet 18. januar 2018 Tippeliste! Jente Jente : - -Marielle- - Yeey Gutt Gutt : - Liille_frosk - Yabbadoo - LoveTrain Gutt Jente : - Popsilopp - Posiloppmannen - LillieMy1989 - Askmeagain89 - Blomst12 - Snegl - Kaffemor - Meley - Ginny - Bjørka Da tok de fleste av oss feil gitt
Poppsilopp Skrevet 18. januar 2018 Forfatter #793 Skrevet 18. januar 2018 Tusen takk for gratulasjoner dere! Det var utrolig gøy! Ble enda mer glad enn jeg trodde av at det var jenter, hadde tydeligvis mer lyst på en jente enn jeg var klar over Og mannen forbereder ser allerede på hvordan han skal møte fremtidige kjærester, blir spennede dette Har lest at det skjer noe biologisk med hjernen til menn når de får døtre, det mente jordmor stemte, hun hadde nemmelig en datter og faren behandlet henne som snart er 40 som en prinsesse. Og nå får vi to, det blir mye å passe på for pappaen og storebroren. Skal prøve å få svart dere alle sammen hvis jeg rekker, men det må jeg ta på macen. Akkurat når ligger jeg strak ut og kjenner på de fine bevegelsene fra jentene mine Og så fant vi helt spontant ut at vi reiser på hytta i morgen når vi har vært hos jordmor og hentet i barnehagen Det blir deilig! 2
juliane Skrevet 21. januar 2018 #796 Skrevet 21. januar 2018 Gratulerer med to jenter i magen! Jeg er veldig fornøyd med å være mamma til to jenter altså, selv om jeg var mest innstilt på gutt i utgangspunktet. Og du får jo prøve begge deler!
lille_frosk Skrevet 24. januar 2018 #797 Skrevet 24. januar 2018 Det er så gøy å se hvordan menn blir når de får døtre. Ikke at jeg har noe å sammenligne med, men mannen min har i alle fall virkelig omfavnet jentepappa-opplegget. Tror hans første tanker også var på hvordan han skulle møte fremtidige kjærester. Dette blir så gøy!
Gjest N-Nøff Skrevet 24. januar 2018 #798 Skrevet 24. januar 2018 5 minutter siden, lille_frosk skrev: Det er så gøy å se hvordan menn blir når de får døtre. Ikke at jeg har noe å sammenligne med, men mannen min har i alle fall virkelig omfavnet jentepappa-opplegget. Tror hans første tanker også var på hvordan han skulle møte fremtidige kjærester. Dette blir så gøy! Min mann er også veldig beskyttende! Men behandler dem mer som barn enn som jenter kjøper Batman og prinsesseblader liksom.
Gjest N-Nøff Skrevet 24. januar 2018 #799 Skrevet 24. januar 2018 Spennende med tvillinger gratulerer. Er 3 par tvillinger eller noe her, alle gutter. Er det mer vanlig med guttetvillinger?
lille_frosk Skrevet 24. januar 2018 #800 Skrevet 24. januar 2018 1 time siden, Neinøff skrev: Min mann er også veldig beskyttende! Men behandler dem mer som barn enn som jenter kjøper Batman og prinsesseblader liksom. Ja, det er fint synes jeg Her er det ikke så sterke preferanser i den ene eller den andre retningen hos lille enda, så det er ingen prinsesser i vårt hus. Og strengt tatt er det vel uansett fint å se menn bli fedre, ikke jentefedre. Men her hvor vi bor er det endel neandertalere med oppfatningen "gutt er gull, jente er sølv", så det var mer med tanke på det jeg synes det er fint å se store sterke menn smelte i møtet med en bitteliten jente - og alt det medfører av tankevirksomhet hos dem selv 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå