Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg henger meg på misunnelsen ;)

Og håper jeg får rett selvfølgelig :) Har to jenter og synes det er tipptopp 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg også på misunnelsen, så gøy med tvillinger 😃

Jeg tror det er en av hver 😊

Skrevet

Jeg tipper to gutter =) Masse lykke til med UL

Skrevet

Poppsi - jeg er så spent!! Lykke til i dag! :nigo:

Skrevet

Jeg er også spent! Håper UL i dag gikk fint :) 

Skrevet

Snikleser her en stund 🙈 Men vil tippe kjønn! Jeg tipper 2 jenter 💜💖 

håper ultralyden gikk bra idag! 😊

Skrevet

Jeg tipper en av hver! Og så gøy å lese om så fin barnehagestart! :laugh: 

Skrevet

To jenter er det inni magen 💕 Skriver mer i morgen😄

• Liker 6
Skrevet
7 hours ago, Poppsilopp said:

To jenter er det inni magen 💕 Skriver mer i morgen😄

Åååh! Gratulerer! Fikk tårer i øynene nå, vet ikke helt hvorfor :ninuskapus:

Skrevet

Ååh gratulerer så masse :strix: så fantastisk! 

Skrevet

Gratulerer med to jenter :strix:

Skrevet

Tippeliste! 

Jente :babyjente: Jente :babyjente::

- -Marielle-

- Yeey

Gutt :babygutt: Gutt :babygutt::

- Liille_frosk

- Yabbadoo

- LoveTrain

Gutt :babygutt: Jente :babyjente::

- Popsilopp

- Posiloppmannen 

- LillieMy1989

- Askmeagain89

- Blomst12

- Snegl

- Kaffemor

- Meley

- Ginny

- Bjørka

Da tok de fleste av oss feil gitt :fnise: 

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner dere! :nigo: Det var utrolig gøy! Ble enda mer glad enn jeg trodde av at det var jenter, hadde tydeligvis mer lyst på en jente enn jeg var klar over :fnise: Og mannen forbereder ser allerede på hvordan han skal møte fremtidige kjærester, blir spennede dette :hoho: Har lest at det skjer noe biologisk med hjernen til menn når de får døtre, det mente jordmor stemte, hun hadde nemmelig en datter og faren behandlet henne som snart er 40 som en prinsesse. Og nå får vi to, det blir mye å passe på for pappaen og storebroren.

Skal prøve å få svart dere alle sammen hvis jeg rekker, men det må jeg ta på macen. Akkurat når ligger jeg strak ut og kjenner på de fine bevegelsene fra jentene mine :rodmer: Og så fant vi helt spontant ut at vi reiser på hytta i morgen når vi har vært hos jordmor og hentet i barnehagen :) Det blir deilig! 

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer så mye! Gøy med jenter :nigo:

Skrevet

Gratulerer med to jenter i magen! :strix: Jeg er veldig fornøyd med å være mamma til to jenter altså, selv om jeg var mest innstilt på gutt i utgangspunktet. Og du får jo prøve begge deler! :)

Skrevet

Det er så gøy å se hvordan menn blir når de får døtre. Ikke at jeg har noe å sammenligne med, men mannen min har i alle fall virkelig omfavnet jentepappa-opplegget. Tror hans første tanker også var på hvordan han skulle møte fremtidige kjærester. :ler: Dette blir så gøy!

Gjest N-Nøff
Skrevet
5 minutter siden, lille_frosk skrev:

Det er så gøy å se hvordan menn blir når de får døtre. Ikke at jeg har noe å sammenligne med, men mannen min har i alle fall virkelig omfavnet jentepappa-opplegget. Tror hans første tanker også var på hvordan han skulle møte fremtidige kjærester. :ler: Dette blir så gøy!

Min mann er også veldig beskyttende! Men behandler dem mer som barn enn som jenter ;) kjøper Batman og prinsesseblader liksom. 

Gjest N-Nøff
Skrevet

Spennende med tvillinger :) gratulerer. Er 3 par tvillinger eller noe her, alle gutter. Er det mer vanlig med guttetvillinger?

Skrevet
1 time siden, Neinøff skrev:

Min mann er også veldig beskyttende! Men behandler dem mer som barn enn som jenter ;) kjøper Batman og prinsesseblader liksom. 

Ja, det er fint synes jeg :) Her er det ikke så sterke preferanser i den ene eller den andre retningen hos lille enda, så det er ingen prinsesser i vårt hus. Og strengt tatt er det vel uansett fint å se menn bli fedre, ikke jentefedre. Men her hvor vi bor er det endel neandertalere med oppfatningen "gutt er gull, jente er sølv", så det var mer med tanke på det jeg synes det er fint å se store sterke menn smelte i møtet med en bitteliten jente - og alt det medfører av tankevirksomhet hos dem selv ;) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...