AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Del Skrevet 10. februar 2015 Da jeg tok førerkort, bemerket jeg at veldig mange av kjørelærene brukte snus, skråtobakk eller røyk. Mest snus. Snuser selv, så plager ikke meg, men er det utbredt i dette miljøet? Anonymous poster hash: 56fb9...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Del Skrevet 12. februar 2015 Da jeg tok førerkort, bemerket jeg at veldig mange av kjørelærene brukte snus, skråtobakk eller røyk. Mest snus. Snuser selv, så plager ikke meg, men er det utbredt i dette miljøet? Anonymous poster hash: 56fb9...daf Samtlige kjørelærere på skolen min røyker - skorsteinspiper hele gjengen. Om dette er utbredt vet jeg ikke men skal ikke legge skjul på at det virker sånn.. Anonymous poster hash: 7871a...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Del Skrevet 12. februar 2015 Da jeg tok førerkort, bemerket jeg at veldig mange av kjørelærene brukte snus, skråtobakk eller røyk. Mest snus. Snuser selv, så plager ikke meg, men er det utbredt i dette miljøet? Anonymous poster hash: 56fb9...daf Det har jo naturligvis sin årsak at sjåførlærerne trenger å roe ned nervene med en røyk etter å ha sittet på elever som har vært truende til å kjøre de i grøfta eller bulke den fine dyre bilen. Anonymous poster hash: fb8ef...ceb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Del Skrevet 12. februar 2015 Skal ikke se bort fra at dette er vanlig her. Anonymous poster hash: 56fb9...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Del Skrevet 3. september 2015 Dytt Anonymous poster hash: 7b250...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå