AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #41 Skrevet 9. september 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Det høres ikke helt feil ut heller. Man kan lage det selv også. Inneholder stort sett gule erter, kjøttdeig, løk og buljong. Lage det selv er sikkert godt men det i den boksen smaker helt forferdelig, syns jeg. Anonymkode: 8c03a...250
Gjest Adobyen Skrevet 9. september 2022 #42 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Lage det selv er sikkert godt men det i den boksen smaker helt forferdelig, syns jeg. Anonymkode: 8c03a...250 Jeg har ikke smakt det på mange år, så jeg husker ikke
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #43 Skrevet 11. september 2022 Adobyen skrev (På 9.9.2022 den 22.45): Jeg har ikke smakt det på mange år, så jeg husker ikke Ikke jeg heller. Er 20 pluss år siden, men jeg glemmer aldri den ekle opplevelsen, haha 😂 Anonymkode: 8c03a...250
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå