Gå til innhold

Snurring


Fremhevede innlegg

Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Det høres ikke helt feil ut heller.  Man kan lage det selv også. Inneholder stort sett gule erter, kjøttdeig, løk og buljong.

Lage det selv er sikkert godt :) men det i den boksen smaker helt forferdelig, syns jeg. 

Anonymkode: 8c03a...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Lage det selv er sikkert godt :) men det i den boksen smaker helt forferdelig, syns jeg. 

Anonymkode: 8c03a...250

Jeg har ikke smakt det på mange år, så jeg husker ikke :)

 

Skrevet
Adobyen skrev (På 9.9.2022 den 22.45):

Jeg har ikke smakt det på mange år, så jeg husker ikke :)

 

Ikke jeg heller. Er 20 pluss år siden, men jeg glemmer aldri den ekle opplevelsen, haha 😂

Anonymkode: 8c03a...250

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...