Gå til innhold

Snurring


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg likte det før, men ble brått slutt da jeg fant en lang, hvit larve i boksen.

Anonymous poster hash: 52b77...4b5

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snurring er en perfekt middag. Deilig med litt snurring på brødskiva. Speilegg, poteter og ost som nevnes her, kan jeg tenke er godt til. En slags pytt i panne lignende greie.

Anonymkode: e3ef4...be3

  • Liker 2
Skrevet
Den Monday, February 09, 2015 at 14.15, Reza08 skrev:

Er det noen her som har spist snurring? Det er en slik metallboks du får kjøpt på butikken. Synes det kan være en grei lunsj eller lett middag.

Elsker snurring! 😀

Bruker det til frokost, lunsj, middag og kveldskos. (Ja...ikke hver dag, da.) Med speilegg, bønner og stekte poteter. Og har alltid med flere bokser på tur i skog og fjell. Fantastisk tilberedt på et bål på bredden av et godt fiskevann, for eksempel.  😀

  • Liker 1
Skrevet
Den Monday, February 09, 2015 at 14.20, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har og det smaker godt, helst oppvarmet. :jepp:

💏    hehe.

Skrevet
Den Monday, February 09, 2015 at 17.53, Lafemmemauvaise skrev:

Snurring er for meg typisk hytte-/turmat. Steker det i panna med masse smør (på fjellet skal man spise feit mat, man trenger energien :fnise: ). Har enten poteter til, eller bare rett på brødskiva - som igjen er smurt med et tykt lagt smør. Eventuelt også speilegg til hvis jeg har det tilgjengelig.

Jaaah. 😀

  • Liker 1
Skrevet
Den Tuesday, February 24, 2015 at 17.34, AnonymBruker skrev:

Jeg likte det før, men ble brått slutt da jeg fant en lang, hvit larve i boksen.

 

Anonymous poster hash: 52b77...4b5

Ekstra proteiner. 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser det på spagetti med ketchup til. Kjempegodt. :) 

Anonymkode: 76df9...4de

  • Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Snurring er godt på pizza.

Skrevet

Smakt det en gang og holdt på å spy. Vi hadde felles lunch på den jobben jeg hadde da og alle kjøpte inn noe pålegg hver uke, så sponset jobben brød og juice. Jeg og ei til bestemte oss for å smake selv om vi var litt skeptiske og ble like kvalme begge to. :P Grøss og gru! Må være noe av det jævligste jeg har smakt. 

Skrevet
Den Sunday, May 08, 2016 at 17.25, Salka skrev:

Smakt det en gang og holdt på å spy. Vi hadde felles lunch på den jobben jeg hadde da og alle kjøpte inn noe pålegg hver uke, så sponset jobben brød og juice. Jeg og ei til bestemte oss for å smake selv om vi var litt skeptiske og ble like kvalme begge to. :P Grøss og gru! Må være noe av det jævligste jeg har smakt. 

Argh!

 River deg overende og kiler deg på det grusomste!! HAH! 

Snurring er godt...tenk! 😉

 

Ri

Skrevet

Saktere enn Dødehavet, og det betyr helt uspiselig.

Skrevet
2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Saktere enn Dødehavet, og det betyr helt uspiselig.

Ok. 

Har du forslag til bedre mat, har jeg andre mattråder.  ☺

Og du mente saLtere,  selvfølgelig.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Ok. 

Har du forslag til bedre mat, har jeg andre mattråder.  ☺

Og du mente saLtere,  selvfølgelig.

Auto(in)correct og tog gir festelige resultater :ler:

Ja, du har helt rett; jeg forsøkte å skrive 'saltere'.

Smaken er individuell, og med salt har det mye å gjøre med vane. "Avsalting" av et menneske tar sånn omtrent 2 uker. 

 

  • Liker 1
  • 4 år senere...
Skrevet

Snurring er kjempegodt! Lenge siden jeg har spist det nå, men det må jeg få til snart. 

Anonymkode: 09333...68b

  • Liker 1
Skrevet

Død mann på boks smaker dritt! Fy faen!

Anonymkode: 8c03a...250

Skrevet

Dytt

Anonymkode: 09333...68b

  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes at Snurring er veldig godt! Kjøpte en kartong med det for en stund siden. 

Anonymkode: 63c08...938

  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg har spist det noen ganger, og liker smaken.

Anonymkode: 92de9...669

Skrevet
Jerry Lee skrev (På 8.5.2016 den 2.58):

Snurring er godt på pizza.

Deeeet tviler jeg på :spy: :kvalm: 

Anonymkode: 8c03a...250

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Deeeet tviler jeg på :spy: :kvalm: 

Anonymkode: 8c03a...250

Det høres ikke helt feil ut heller.  Man kan lage det selv også. Inneholder stort sett gule erter, kjøttdeig, løk og buljong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...