AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #21 Skrevet 25. februar 2015 Jeg likte det før, men ble brått slutt da jeg fant en lang, hvit larve i boksen. Anonymous poster hash: 52b77...4b5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #22 Skrevet 23. april 2016 Snurring er en perfekt middag. Deilig med litt snurring på brødskiva. Speilegg, poteter og ost som nevnes her, kan jeg tenke er godt til. En slags pytt i panne lignende greie. Anonymkode: e3ef4...be3 2
Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 #23 Skrevet 24. april 2016 Den Monday, February 09, 2015 at 14.15, Reza08 skrev: Er det noen her som har spist snurring? Det er en slik metallboks du får kjøpt på butikken. Synes det kan være en grei lunsj eller lett middag. Elsker snurring! 😀 Bruker det til frokost, lunsj, middag og kveldskos. (Ja...ikke hver dag, da.) Med speilegg, bønner og stekte poteter. Og har alltid med flere bokser på tur i skog og fjell. Fantastisk tilberedt på et bål på bredden av et godt fiskevann, for eksempel. 😀 1
Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 #24 Skrevet 24. april 2016 Den Monday, February 09, 2015 at 14.20, Hoppetaujenta skrev: Jeg har og det smaker godt, helst oppvarmet. 💏 hehe.
Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 #25 Skrevet 24. april 2016 Den Monday, February 09, 2015 at 17.53, Lafemmemauvaise skrev: Snurring er for meg typisk hytte-/turmat. Steker det i panna med masse smør (på fjellet skal man spise feit mat, man trenger energien ). Har enten poteter til, eller bare rett på brødskiva - som igjen er smurt med et tykt lagt smør. Eventuelt også speilegg til hvis jeg har det tilgjengelig. Jaaah. 😀 1
Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 #26 Skrevet 24. april 2016 Den Tuesday, February 24, 2015 at 17.34, AnonymBruker skrev: Jeg likte det før, men ble brått slutt da jeg fant en lang, hvit larve i boksen. Anonymous poster hash: 52b77...4b5 Ekstra proteiner. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #27 Skrevet 24. april 2016 Spiser det på spagetti med ketchup til. Kjempegodt. Anonymkode: 76df9...4de 3
Salka Skrevet 8. mai 2016 #29 Skrevet 8. mai 2016 Smakt det en gang og holdt på å spy. Vi hadde felles lunch på den jobben jeg hadde da og alle kjøpte inn noe pålegg hver uke, så sponset jobben brød og juice. Jeg og ei til bestemte oss for å smake selv om vi var litt skeptiske og ble like kvalme begge to. Grøss og gru! Må være noe av det jævligste jeg har smakt.
Jerry Lee Skrevet 11. mai 2016 #30 Skrevet 11. mai 2016 Den Sunday, May 08, 2016 at 17.25, Salka skrev: Smakt det en gang og holdt på å spy. Vi hadde felles lunch på den jobben jeg hadde da og alle kjøpte inn noe pålegg hver uke, så sponset jobben brød og juice. Jeg og ei til bestemte oss for å smake selv om vi var litt skeptiske og ble like kvalme begge to. Grøss og gru! Må være noe av det jævligste jeg har smakt. Argh! River deg overende og kiler deg på det grusomste!! HAH! Snurring er godt...tenk! 😉 Ri
Mis(s)Understood Skrevet 11. mai 2016 #31 Skrevet 11. mai 2016 Saktere enn Dødehavet, og det betyr helt uspiselig.
Jerry Lee Skrevet 11. mai 2016 #32 Skrevet 11. mai 2016 2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Saktere enn Dødehavet, og det betyr helt uspiselig. Ok. Har du forslag til bedre mat, har jeg andre mattråder. ☺ Og du mente saLtere, selvfølgelig.
Mis(s)Understood Skrevet 11. mai 2016 #33 Skrevet 11. mai 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Ok. Har du forslag til bedre mat, har jeg andre mattråder. ☺ Og du mente saLtere, selvfølgelig. Auto(in)correct og tog gir festelige resultater Ja, du har helt rett; jeg forsøkte å skrive 'saltere'. Smaken er individuell, og med salt har det mye å gjøre med vane. "Avsalting" av et menneske tar sånn omtrent 2 uker. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #34 Skrevet 7. oktober 2020 Snurring er kjempegodt! Lenge siden jeg har spist det nå, men det må jeg få til snart. Anonymkode: 09333...68b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #35 Skrevet 8. oktober 2020 Død mann på boks smaker dritt! Fy faen! Anonymkode: 8c03a...250
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #37 Skrevet 12. juni 2021 Synes at Snurring er veldig godt! Kjøpte en kartong med det for en stund siden. Anonymkode: 63c08...938
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #38 Skrevet 9. september 2022 Jeg har spist det noen ganger, og liker smaken. Anonymkode: 92de9...669
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #39 Skrevet 9. september 2022 Jerry Lee skrev (På 8.5.2016 den 2.58): Snurring er godt på pizza. Deeeet tviler jeg på Anonymkode: 8c03a...250
Gjest Adobyen Skrevet 9. september 2022 #40 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Deeeet tviler jeg på Anonymkode: 8c03a...250 Det høres ikke helt feil ut heller. Man kan lage det selv også. Inneholder stort sett gule erter, kjøttdeig, løk og buljong.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå