Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette temaet er litt nytt og ukjent for meg, så håper noen snille damer her inne kan spre sin kunnskap:)

Hadde første dag i siste mens 14/15.januar. Hadde ubeskyttet sex 27. og 29.januar. Ser jo nå at dette er veldig i den fruktbare perioden... Har ca 28 dagers syklus.

Vil en graviditetstest gi riktig svar om jeg tar den 11.februar? Kan jeg ta den ennå tidligere? Har kjøp inn en clearblue digital med sånn ukenr...

Anonymous poster hash: 99290...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ha ventet til forventet, altså rundt ca 11 med å ta testen. Vet om folk som tester alt fra 8 dager etter eggløsining, av de jeg kjenner får de sjelden positiv test før forventet mens. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 4065a...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, kanskje ikke. Det er mulig, men det kan også være for tidlig. Så du må gjerne teste, men hvis du vil spare penger er det kanskje greit å vente til IKM med å teste (selv om dette er en tålmodighetsprøve ;) ).

Edit: Ser nå at du har IKM 11. februar. Da skal en test gi riktig svar, så da kan du gjerne teste.

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere:) ja er en tolmodighetsprøve... Er ennå ikke sikker på hvilket resultat jeg håper på. Så vil liksom bare få det overstått;) tror jeg går for 11. eller 12. feb da.

Har en 2åring som krever sitt, samt ny jobb som begynner om noen uker..men hadde uansett tenkt til å begynne å prøve på barn nr2 nærmere sommer. Blir nok bra uansett:)

Ts

Anonymous poster hash: 99290...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test i dag tidlig:O

Jeg ble litt paff og usikker, men mannen ble kjempeglad og det smittet over på meg:)

Ts

Anonymous poster hash: 99290...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Haha jeg skjønner det nesten ikke jeg!

Anonymous poster hash: 99290...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Haha jeg skjønner det nesten ikke jeg! Anonymous poster hash: 99290...cba

Gratulerer og heldiggris! Hilsen ei i pp10...

Anonymous poster hash: f3bac...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...