AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #41 Skrevet 15. februar 2015 Ikke barna sine? Er veldig glad i barn, men synes det er for personlig å snakke om 1 date. Anonymous poster hash: 6241a...191
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #42 Skrevet 15. februar 2015 Du får et ærlig svar fra en mann. Vi må jo gå på date for å se om du kan være interessant. Vi kunne brukt normal folkeskikk, men vi gidder ofte ikke dette fordi vi vet at vi ikke vil treffe deg igjen, så hvorfor bruke flere hundre kroner på deg da? Mulig mannfolk ikke kommer langt med deg når det gjelder bomseklær og være forsinket, men veldig mange kvinner "liker" dette merkelig nok. De ser det som en utfordring. Og du trenger ikke skrive "kjære deg". Hersketekniker har ingen plass i denne diskusjonen. Anonymous poster hash: 11a2d...0a5 Riktig, hun får et ærlig svar fra EN mann: Deg. Det mest tåpelige jeg ser er fjotter som deg som prøver å utgi seg for å være talsmann for alle menn. Jeg er langt fra som deg, og det er heller ingen kompiser av meg. Så ikke utgi de latterlige oppfatningene dine for noe du har til felles med alle. Anonymous poster hash: e27b5...247 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #43 Skrevet 15. februar 2015 Riktig, hun får et ærlig svar fra EN mann: Deg. Det mest tåpelige jeg ser er fjotter som deg som prøver å utgi seg for å være talsmann for alle menn. Jeg er langt fra som deg, og det er heller ingen kompiser av meg. Så ikke utgi de latterlige oppfatningene dine for noe du har til felles med alle. Anonymous poster hash: e27b5...247 Veldig enig. Jeg hadde hvert fall ikke datet han.Anonymous poster hash: cfc0f...c29
PaulaS Skrevet 15. februar 2015 #44 Skrevet 15. februar 2015 for det meste er turn off for min del folk som går flåsede kledd eller ikke spanderer uoppfordret.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #45 Skrevet 15. februar 2015 Var på date med en fyr en gang. For det første hadde han verdens slappeste håndtrykk. Sånn ekkelt klamt og slapt... urk. Det er turn-off og ganske ubehagelig. Og så var han enig i alt jeg sa, så jeg begynte å teste han ut ved å motsi ting jeg selv hadde sagt tidligere. Og han var like enig Etterpå sa han at han ville gjerne treffe meg flere ganger, men jeg sa nei. Så sier han "jeg er ganske kul altså". ehhh nei det er du ikke. Anonymous poster hash: 537e1...27e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #46 Skrevet 15. februar 2015 Var på date med en fyr en gang. For det første hadde han verdens slappeste håndtrykk. Sånn ekkelt klamt og slapt... urk. Det er turn-off og ganske ubehagelig. Og så var han enig i alt jeg sa, så jeg begynte å teste han ut ved å motsi ting jeg selv hadde sagt tidligere. Og han var like enig Etterpå sa han at han ville gjerne treffe meg flere ganger, men jeg sa nei. Så sier han "jeg er ganske kul altså". ehhh nei det er du ikke.Anonymous poster hash: 537e1...27e Åh det er ille. Med slappe håndtrykk. Det gjelder alle jeg hilser på. Litt morsomt han var enig i alt du sa Anonymous poster hash: cfc0f...c29
guttemann Skrevet 15. februar 2015 #47 Skrevet 15. februar 2015 Hvorfor er det så galt å prate om eksen sin egentlig? Jeg synes det er greit å høre litt om de. Hvorfor det ble slutt, hvor lenge de var sammen osv. Det sier jo mye om personen da. Anonymous poster hash: 5ccbe...db6 Eksen skal man helst være kommet over. Å sitte å snakke om eksen tyder på at man ikke er det, og at man ikke egentlig er klar for noe nytt forhold. Men har faktisk opplevd å bli spurt ut om eksen før. Hvor lenge vi var sammen, hvorfor det ble slutt osv. Ikke på date, men av en jente jeg traff som virket litt interessert. Kan sikkert gi et godt inntrykk av en person dersom han kan forholde seg voksent til et brudd. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #48 Skrevet 15. februar 2015 Og så var han enig i alt jeg sa, så jeg begynte å teste han ut ved å motsi ting jeg selv hadde sagt tidligere. Og han var like enig Anonymous poster hash: 537e1...27e Var dette så ille da? Kunne du ikke heller spurt; Hvorfor er du enig da? Eller, jeg mener.. Jeg kan nok selv ofte fremstå som at jeg er enig med folk, særlig dersom jeg er vennlig innstilt (noe de fleste vil være på en date med ei de synes er fin), og fordi jeg kan forstå argumentene til folk. Kan være jeg er uenig med noe, men er ikke alltid jeg føler et press på å måtte ta den kampen der og da, kanskje jeg bare jatter med for å ikke skape så mye uenighet, rett og slett fordi man vil at daten skal flyte bra? Hadde noen sagt noe skikkelig merkelig eller noe jeg hadde veldig sterke følelser for, hadde jeg selvsagt ikke hatt noe problem med å si fra, men som jeg selv sier - jeg krangler ikke over tomater For å si det slik; Jeg synes det er mer slitsomt og utmattende med de som ALLTID skal være uenig, nesten å være uenig bare for å være uenig, kverulere og diskutere alle slags bagateller! Det er myye verre. Til slutt ønsker man jo nesten ikke å si noe, fordi man vet at motparten bare vil være uenig.. Lite hyggelig. Har til og med vært borti folk som er uenige i ting som er ment 100% hyggelig som komplimenter til dem på en jobb de har utført, eller klær de har på seg osv. Da blir jeg skikkelig sånn "WTF?" Anonymous poster hash: 1b38f...c83 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #49 Skrevet 15. februar 2015 Eksen skal man helst være kommet over. Å sitte å snakke om eksen tyder på at man ikke er det, og at man ikke egentlig er klar for noe nytt forhold. Men har faktisk opplevd å bli spurt ut om eksen før. Hvor lenge vi var sammen, hvorfor det ble slutt osv. Ikke på date, men av en jente jeg traff som virket litt interessert. Kan sikkert gi et godt inntrykk av en person dersom han kan forholde seg voksent til et brudd. Ja, jeg spør alltid om når de hadde siste faste forhold. Rett og slett for å forsikre meg om at det ikke var for en uke siden Bør minst være 6 mnd siden synes nå jeg. Også greit å vite om personen i det hele tatt har hatt fast forhold, eller bare onenight-stands. Men merk at jeg da er ute etter tidsperspektiv, ikke info om selve eksen. Anonymous poster hash: 1b38f...c83
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #50 Skrevet 15. februar 2015 Anonymous poster hash: 11a2d...0a5 Jeg fatter ikke hvordan du kan forsvare slik oppførsel. Selv om kjemien ikke er bra vil ikke det si at man kan oppføre seg som en drittsekk. Det går an å håndtere det på en voksen måte. Anonymous poster hash: e9323...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #51 Skrevet 15. februar 2015 Du får et ærlig svar fra en mann. Vi må jo gå på date for å se om du kan være interessant. Vi kunne brukt normal folkeskikk, men vi gidder ofte ikke dette fordi vi vet at vi ikke vil treffe deg igjen, så hvorfor bruke flere hundre kroner på deg da? Mulig mannfolk ikke kommer langt med deg når det gjelder bomseklær og være forsinket, men veldig mange kvinner "liker" dette merkelig nok. De ser det som en utfordring. Og du trenger ikke skrive "kjære deg". Hersketekniker har ingen plass i denne diskusjonen. Anonymous poster hash: 11a2d...0a5 Men hvordan kan du vite dette på forhånd? Hvorfor gå på daten hvis du vet du ikke vil treffe henne igjen? Ja, siden her snakker vi om å komme forsent og møte opp ustelt og i bomseklær. Det er ikke mange kvinner som liker dette, da lurer jeg virkelig på hvilke kvinner du omgås med. Anonymous poster hash: e9323...8cf 2
Maleficenta Skrevet 15. februar 2015 #52 Skrevet 15. februar 2015 Var dette så ille da? Kunne du ikke heller spurt; Hvorfor er du enig da? Eller, jeg mener.. Jeg kan nok selv ofte fremstå som at jeg er enig med folk, særlig dersom jeg er vennlig innstilt (noe de fleste vil være på en date med ei de synes er fin), og fordi jeg kan forstå argumentene til folk. Kan være jeg er uenig med noe, men er ikke alltid jeg føler et press på å måtte ta den kampen der og da, kanskje jeg bare jatter med for å ikke skape så mye uenighet, rett og slett fordi man vil at daten skal flyte bra? Hadde noen sagt noe skikkelig merkelig eller noe jeg hadde veldig sterke følelser for, hadde jeg selvsagt ikke hatt noe problem med å si fra, men som jeg selv sier - jeg krangler ikke over tomater For å si det slik; Jeg synes det er mer slitsomt og utmattende med de som ALLTID skal være uenig, nesten å være uenig bare for å være uenig, kverulere og diskutere alle slags bagateller! Det er myye verre. Til slutt ønsker man jo nesten ikke å si noe, fordi man vet at motparten bare vil være uenig.. Lite hyggelig. Har til og med vært borti folk som er uenige i ting som er ment 100% hyggelig som komplimenter til dem på en jobb de har utført, eller klær de har på seg osv. Da blir jeg skikkelig sånn "WTF?" Anonymous poster hash: 1b38f...c83 Det er en balansegang. Vlir uærlig å jatte med og late som at man er enig i alt selv om man ikke er enig. Da hadde iallefall jeg blitt sur om det kom fram senere at personen slett ikke var enig i akkurat det. Og man sksl heller ikke være uenig om alt på trass bare for å vise at man er uenig av prinsipp, selv om man egentlig er enig. ærlighet er alltid det beste. Og det går an å være uenig uten å lage konflikt og krangel
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #53 Skrevet 15. februar 2015 Var dette så ille da? Kunne du ikke heller spurt; Hvorfor er du enig da? Eller, jeg mener.. Jeg kan nok selv ofte fremstå som at jeg er enig med folk, særlig dersom jeg er vennlig innstilt (noe de fleste vil være på en date med ei de synes er fin), og fordi jeg kan forstå argumentene til folk. Kan være jeg er uenig med noe, men er ikke alltid jeg føler et press på å måtte ta den kampen der og da, kanskje jeg bare jatter med for å ikke skape så mye uenighet, rett og slett fordi man vil at daten skal flyte bra? Hadde noen sagt noe skikkelig merkelig eller noe jeg hadde veldig sterke følelser for, hadde jeg selvsagt ikke hatt noe problem med å si fra, men som jeg selv sier - jeg krangler ikke over tomater For å si det slik; Jeg synes det er mer slitsomt og utmattende med de som ALLTID skal være uenig, nesten å være uenig bare for å være uenig, kverulere og diskutere alle slags bagateller! Det er myye verre. Til slutt ønsker man jo nesten ikke å si noe, fordi man vet at motparten bare vil være uenig.. Lite hyggelig. Har til og med vært borti folk som er uenige i ting som er ment 100% hyggelig som komplimenter til dem på en jobb de har utført, eller klær de har på seg osv. Da blir jeg skikkelig sånn "WTF?" Anonymous poster hash: 1b38f...c83 Han hadde jo absolutt ingen egne meninger, og han var jo ikke ærlig. Han kan jo ikke ha vært det, når jeg først sier "jeg elsker iskrem" og han er enig og jeg en halvtime etterpå sier "jeg er ikke så veldig glad i iskrem" og han er enig i det også. Det funker dårlig Jeg er ikke for å kverulere med ukjente (det gjør jeg bare med gode venner som også liker å ha siste ordet) men man må da ha litt å stå i mot med. Anonymous poster hash: 537e1...27e 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 15. februar 2015 #54 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Men hvordan kan du vite dette på forhånd? Hvorfor gå på daten hvis du vet du ikke vil treffe henne igjen? Ja, siden her snakker vi om å komme forsent og møte opp ustelt og i bomseklær. Det er ikke mange kvinner som liker dette, da lurer jeg virkelig på hvilke kvinner du omgås med. Anonymous poster hash: e9323...8cf Det lurer jeg å på. Hvilken kvinner han har møtt? Det er ikke mange kvinner som liker at mannen stiller opp ustelt og i dasseklær. Kanskje han har møtt noen skikkelig gårdskvinner? Endret 15. februar 2015 av Sunshine23
mstrom Skrevet 16. februar 2015 #55 Skrevet 16. februar 2015 Det er turn off hvis han er selvopptatt, og sjekker mobilen hele tiden. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. februar 2015 #56 Skrevet 16. februar 2015 Var dette så ille da? Kunne du ikke heller spurt; Hvorfor er du enig da? Eller, jeg mener.. Jeg kan nok selv ofte fremstå som at jeg er enig med folk, særlig dersom jeg er vennlig innstilt (noe de fleste vil være på en date med ei de synes er fin), og fordi jeg kan forstå argumentene til folk. Kan være jeg er uenig med noe, men er ikke alltid jeg føler et press på å måtte ta den kampen der og da, kanskje jeg bare jatter med for å ikke skape så mye uenighet, rett og slett fordi man vil at daten skal flyte bra? Hadde noen sagt noe skikkelig merkelig eller noe jeg hadde veldig sterke følelser for, hadde jeg selvsagt ikke hatt noe problem med å si fra, men som jeg selv sier - jeg krangler ikke over tomater For å si det slik; Jeg synes det er mer slitsomt og utmattende med de som ALLTID skal være uenig, nesten å være uenig bare for å være uenig, kverulere og diskutere alle slags bagateller! Det er myye verre. Til slutt ønsker man jo nesten ikke å si noe, fordi man vet at motparten bare vil være uenig.. Lite hyggelig. Har til og med vært borti folk som er uenige i ting som er ment 100% hyggelig som komplimenter til dem på en jobb de har utført, eller klær de har på seg osv. Da blir jeg skikkelig sånn "WTF?" Anonymous poster hash: 1b38f...c83 Enig, sånne folk er så fæle.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #57 Skrevet 17. juli 2016 Den 2/7/2015 at 19.56, Gjest incognita skrev: Største turn off: Mangel på sosiale antenner!! Jeg var på en date en gang med en som hele tiden byttet samtaletema hver gang jeg sa noe. Det er noe av det sykeste jeg har vært med på.... Litt sånn: incognita: hva jeg jobber med? Ja, som du vet studerer blabla ved blabla, drømmen er å spesialisere meg innen blabla date avbryter: synes du det er fint med briller?? for jeg bruker briller noen ganger. ja, altså jeg har kontaktlinser nå, så jeg bruker briller når jeg ikke bruker de!! incognita: ummm joda, briller er fint det. jeg har også kontaktlinser, og eier forsåvidt et par briller, men jeg er ikke så flink å ..... date avbryter: har du noen gang holdt en skilpadde??? jeg holdt en forrige sommer. jeg var på tenerife sammen med en venn. ja, en mann altså. no-homo! hahaha incognita: så gøy! jeg har også vært på tenerife, men det begynner å bli.. date avbryter: når var sist du hadde på deg bunad???? ja, for du har bunad sant???? incognita: jepp, har bunad fra hjembyen min, passer på å bruke den så ofte som... date avbryter: jeg HATER å gå i dress! HATER det!!!!! incognita: Hehe, ser den.. jeg er egentlig ikke så stiv i tøyet som det kan se ut akkurat nå, faktisk så kom jeg hit rett fra... date avbryter: Spiser du skalldyr???? jeg eeeeelsker kreps. har faktisk krepseteiner ved hytta. Ja, jeg har forresten egen hytte. Liker du hytteliv?? incognita: Ja, jeg gjør vel det, .. selv om jeg må innrømme at... date avbryter: Hva liker du best, pepsi eller cola???? Jeg er SKIKKELIG colaslave! Helt villt liksom!!! osv osv osv.... sånn satt vi i 2 timer. skyt meg. Jeg var sammen med en sånn dame. Nå skal det sies at hun var utrolig pen og snill. Tror hun levde greit på det for hun var sykt populær selv om alle poengterte at hun aldri brydde seg om svarene på spørsmålene hun stilte. Anonymkode: 81fd7...f5d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #58 Skrevet 17. juli 2016 Turn off for meg er vel omtrent helt lik din liste. Svettelukt takler jeg overhodet ikke... skulle på date med en, og jeg sa ganske høyt at jeg syns det lukta vondt inne i restauranten, så jeg ville ikke spise der. Han mener seg inntil meg, legger armen over skulderen min og sier; "hæ?" Det svimlet for meg, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, jeg ville løpe. Jeg ble så kvalm, aldri kjent så sterk kroppslukt før... jeg fikk 2 steg unna å sa gamle kaninen min var dø, og jeg orka ikke å sosialisere meg enda, det var vanskelig. Det var ikke jug altså, kaninen min døde for ca 10 år siden den altså.. så måtte jeg gå fra den ene enden av byen til den andre, siden han plukka meg opp... går an å dusje altså. Hvis man er redd for regninger, er det ikke verre enn å ta korte dusjer ofte, ikke sende seg selv på renseri for å få bort den grusomme lukta. Møtte han på byen noen mnder senere, tror lukta er innebygd, æsj... Anonymkode: 18bdb...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #59 Skrevet 18. juli 2016 Juge, selvom det er bare små uvesentlige ting, blir det for mye-er det vanskelig å tro hva som kommer ut av munnen h"ns og det blir vanskelig å forholde seg til personen. Det er veldig lett å skjønne,spesielt hvis det er noe helt annet de sa sist gang f. eks. Hadde en som jøg om hvor h"n bodde, var jo bare å google og se på bilder fb/insta utover/utsikten av leilighet h"ns at det var på feil side av byen forhold til det bostedet som ble sagt. Første gang vi møtes var personen oppvokst i arbeiderklasse lønn,neste gang oppvokst med drit mye penger... And So On.. Anonymkode: 06970...fa0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå