AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har vært på noen dater opp i igjennom. Noen gode og noen mindre gode. Turn off for meg er: - Gjerrige menn. Det er forsåvidt greit at vi deler på regningen, men ikke greit at damen spanderer. Var på date med en som forventet at jeg skulle betale alt. Før vi fikk regningen, så hadde jo han bestilt øl, kaffe og dessert pluss middag. Å han forventer jeg skal betale for alt? Turn off! - Menn som snakker om eksen sin. Jeg er ikke interessert i å høre om hvorfor det ble slutt og hvor fæl hun var. Jeg vil vi skal konsentrere oss om oss og ikke eksen. - Menn som kommer for seint. En gang måtte jeg vente i 1 time på daten min og det er uakseptabelt. Siden vi fikk så god kjemi, så lot jeg det passere. På date nr 2, så kom han for seint da å - Ustelte menn som tropper opp i dasseklær, dårlig ånde, svettelukt osv. Jeg synes man kan stelle seg når man skal på date. Trenger ikke å være stivpyntet, men stelt og ordentlige klær. Hva synes du er turn off?Anonymous poster hash: fab9c...b7c 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Er enig med deg. Alt det du skrev er turn off!Anonymous poster hash: 546ee...740 1
smalls Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Gjerrige menn er skikkelig turn off ja. Helt utrolig at daten din ville du skulle spandere på han? Ellers er det veldig turn off med de som ser ofte på mobilen. Må se hvor kl er og se om de har fått melding på FB eller snapchat. Legg nå bort mobiltelefon da! Når daten ofte ser på kl, så kan det virke som han kjeder seg eller har planer etterpå. Å komme for seint er ikke bra. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har vært på noen dater opp i igjennom. Noen gode og noen mindre gode. Turn off for meg er: - Gjerrige menn. Det er forsåvidt greit at vi deler på regningen, men ikke greit at damen spanderer. Var på date med en som forventet at jeg skulle betale alt. Før vi fikk regningen, så hadde jo han bestilt øl, kaffe og dessert pluss middag. Å han forventer jeg skal betale for alt? Turn off! Dette gjør vi fordi vi har funnet ut undervis at du ikke er noe å satse på, og vi gidder derfor ikke betale mer enn vi må. - Menn som snakker om eksen sin. Jeg er ikke interessert i å høre om hvorfor det ble slutt og hvor fæl hun var. Jeg vil vi skal konsentrere oss om oss og ikke eksen. Se forrige svar. - Menn som kommer for seint. En gang måtte jeg vente i 1 time på daten min og det er uakseptabelt. Siden vi fikk så god kjemi, så lot jeg det passere. På date nr 2, så kom han for seint da å Du er ikke SÅ viktig for han. Hadde du vært drømmedama hadde han vært der 15 min før. - Ustelte menn som tropper opp i dasseklær, dårlig ånde, svettelukt osv. Jeg synes man kan stelle seg når man skal på date. Trenger ikke å være stivpyntet, men stelt og ordentlige klær. Noen menn gjør dette for å se hvor mye daten tålererer. En slags test. Hva synes du er turn off?Anonymous poster hash: fab9c...b7c Anonymous poster hash: 11a2d...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Tenkte nok det ville komme en mann inn her for å kommentere det jeg sa Hvis du ikke er interessert, så la hver å dra på date meg da. Det går an å ha normal folkeskikk selv om du ikke er interessert kjære deg. Du kommer ikke 1 time for seint eller forventer at jeg skal spandere på deg. Det er bare turn off. Stiller du opp med b bomseklær, så kommer du ikke langt.Anonymous poster hash: fab9c...b7c 23
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Tenkte nok det ville komme en mann inn her for å kommentere det jeg sa Hvis du ikke er interessert, så la hver å dra på date meg da. Det går an å ha normal folkeskikk selv om du ikke er interessert kjære deg. Du kommer ikke 1 time for seint eller forventer at jeg skal spandere på deg. Det er bare turn off. Stiller du opp med b bomseklær, så kommer du ikke langt.Anonymous poster hash: fab9c...b7c Du får et ærlig svar fra en mann. Vi må jo gå på date for å se om du kan være interessant. Vi kunne brukt normal folkeskikk, men vi gidder ofte ikke dette fordi vi vet at vi ikke vil treffe deg igjen, så hvorfor bruke flere hundre kroner på deg da? Mulig mannfolk ikke kommer langt med deg når det gjelder bomseklær og være forsinket, men veldig mange kvinner "liker" dette merkelig nok. De ser det som en utfordring. Og du trenger ikke skrive "kjære deg". Hersketekniker har ingen plass i denne diskusjonen. Anonymous poster hash: 11a2d...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Enig i det som er nevnt. Synes ellers at det også er turnoff med dater som er selvopptatte og skryter mye av seg selv. Dater som er mer opptatt av å snakke selv enn å lære den andre å kjenne.Anonymous poster hash: 246f0...7ed 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Du får et ærlig svar fra en mann. Vi må jo gå på date for å se om du kan være interessant. Vi kunne brukt normal folkeskikk, men vi gidder ofte ikke dette fordi vi vet at vi ikke vil treffe deg igjen, så hvorfor bruke flere hundre kroner på deg da? Mulig mannfolk ikke kommer langt med deg når det gjelder bomseklær og være forsinket, men veldig mange kvinner "liker" dette merkelig nok. De ser det som en utfordring. Og du trenger ikke skrive "kjære deg". Hersketekniker har ingen plass i denne diskusjonen.Anonymous poster hash: 11a2d...0a5 Tror ikke du er særlig representativ for menn flest. Du virker som en skikkelig kjiping. Jeg hadde aldri datet deg :-)Anonymous poster hash: 246f0...7ed 10
sol87 Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 - Snakke om eksen sin, spesielt om det er negativt. - hinte til sex med en gang - Sende sms og si at han savner meg etter å ha møttes en gang på date... - jeg kan også bli litt stressa av en for spandabel type, jeg er ikke komfortabel med å få masse av folk jeg ikke kjenner så godt. - hvis han er frekk og nedlatende mot betjeningen Men jeg har nesten aldri opplevd spesielt uakseptabel atferd på date. Har vel hatt en generelt godt inntrykk av datene mine, selv om det ikke alltid har vært sånn at noen av oss har vært interessert i noe mer. Å forvente at den andre betaler regninga er bare dårlig folkeskikk, uansett om man er mann eller dame, og uansett om man finner ut at daten ikke er en god match. Det samme gjelder dårlig personlig hygiene. 4
Gjest incognita Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Største turn off: Mangel på sosiale antenner!! Jeg var på en date en gang med en som hele tiden byttet samtaletema hver gang jeg sa noe. Det er noe av det sykeste jeg har vært med på.... Litt sånn: incognita: hva jeg jobber med? Ja, som du vet studerer blabla ved blabla, drømmen er å spesialisere meg innen blabla date avbryter: synes du det er fint med briller?? for jeg bruker briller noen ganger. ja, altså jeg har kontaktlinser nå, så jeg bruker briller når jeg ikke bruker de!! incognita: ummm joda, briller er fint det. jeg har også kontaktlinser, og eier forsåvidt et par briller, men jeg er ikke så flink å ..... date avbryter: har du noen gang holdt en skilpadde??? jeg holdt en forrige sommer. jeg var på tenerife sammen med en venn. ja, en mann altså. no-homo! hahaha incognita: så gøy! jeg har også vært på tenerife, men det begynner å bli.. date avbryter: når var sist du hadde på deg bunad???? ja, for du har bunad sant???? incognita: jepp, har bunad fra hjembyen min, passer på å bruke den så ofte som... date avbryter: jeg HATER å gå i dress! HATER det!!!!! incognita: Hehe, ser den.. jeg er egentlig ikke så stiv i tøyet som det kan se ut akkurat nå, faktisk så kom jeg hit rett fra... date avbryter: Spiser du skalldyr???? jeg eeeeelsker kreps. har faktisk krepseteiner ved hytta. Ja, jeg har forresten egen hytte. Liker du hytteliv?? incognita: Ja, jeg gjør vel det, .. selv om jeg må innrømme at... date avbryter: Hva liker du best, pepsi eller cola???? Jeg er SKIKKELIG colaslave! Helt villt liksom!!! osv osv osv.... sånn satt vi i 2 timer. skyt meg. Endret 8. februar 2015 av incognita 22
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Tror ikke du er særlig representativ for menn flest. Du virker som en skikkelig kjiping. Jeg hadde aldri datet deg :-)Anonymous poster hash: 246f0...7ed Selvsagt hadde du aldri datet meg. Jeg ville aldri bedt deg ut på date. Jeg er som flest menn, dog få menn innrømmer slik tankegang. Da får de jo sjeldent mus. Men det virker som du har truffet masse slike menn, så du vet at jeg har rett. Anonymous poster hash: 11a2d...0a5 2
Charmander Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Menn og kvinner gjør vel stort sett mange av de samme feilene... Prate om ex-en sin! Lite initative til å holde en samtale Prat om antall sex partnere Hygiene Hun: Prater om andre gutter Han: Prater om andre jenter Dårlige manerer Viser lite respekt med f. eks bartenderen / servetrisen. Prater kun om seg selv og sine interesser Dårlig lytter Listen kan bli like lang som et vondt år, men dette er noe av det jeg har sett mest av. Endret 8. februar 2015 av Charmander 1
skyflakes Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Jøss i følge denne tråden har jeg vært veldig heldig med datene mine 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Tror ikke du er særlig representativ for menn flest. Du virker som en skikkelig kjiping. Jeg hadde aldri datet deg :-)Anonymous poster hash: 246f0...7ed Veldig enig!
Polly Ester Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Største turn off: Mangel på sosiale antenner!! Jeg var på en date en gang med en som hele tiden byttet samtaletema hver gang jeg sa noe. Det er noe av det sykeste jeg har vært med på.... Litt sånn: incognita: hva jeg jobber med? Ja, som du vet studerer blabla ved blabla, drømmen er å spesialisere meg innen blabla date avbryter: synes du det er fint med briller?? for jeg bruker briller noen ganger. ja, altså jeg har kontaktlinser nå, så jeg bruker briller når jeg ikke bruker de!! incognita: ummm joda, briller er fint det. jeg har også kontaktlinser, og eier forsåvidt et par briller, men jeg er ikke så flink å ..... date avbryter: har du noen gang holdt en skilpadde??? jeg holdt en forrige sommer. jeg var på tenerife sammen med en venn. ja, en mann altså. no-homo! hahaha incognita: så gøy! jeg har også vært på tenerife, men det begynner å bli.. date avbryter: når var sist du hadde på deg bunad???? ja, for du har bunad sant???? incognita: jepp, har bunad fra hjembyen min, passer på å bruke den så ofte som... date avbryter: jeg HATER å gå i dress! HATER det!!!!! incognita: Hehe, ser den.. jeg er egentlig ikke så stiv i tøyet som det kan se ut akkurat nå, faktisk så kom jeg hit rett fra... date avbryter: Spiser du skalldyr???? jeg eeeeelsker kreps. har faktisk krepseteiner ved hytta. Ja, jeg har forresten egen hytte. Liker du hytteliv?? incognita: Ja, jeg gjør vel det, .. selv om jeg må innrømme at... date avbryter: Hva liker du best, pepsi eller cola???? Jeg er SKIKKELIG colaslave! Helt villt liksom!!! osv osv osv.... sånn satt vi i 2 timer. skyt meg. Nå var jeg flue på veggen på den daten der, og jeg må innrømme at jeg satt og flira godt nå. Han må da ha vært utrolig nervøs eller noe sånt? Og hvorfor holdt du ut i 2 timer? Jeg tror jeg til slutt hadde tidd stille og latt denne mannen snakke seg ferdig og takke for meg. Men, kred til deg for å holde ut så lenge.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Du får et ærlig svar fra en mann. Vi må jo gå på date for å se om du kan være interessant. Vi kunne brukt normal folkeskikk, men vi gidder ofte ikke dette fordi vi vet at vi ikke vil treffe deg igjen, så hvorfor bruke flere hundre kroner på deg da? Mulig mannfolk ikke kommer langt med deg når det gjelder bomseklær og være forsinket, men veldig mange kvinner "liker" dette merkelig nok. De ser det som en utfordring. Og du trenger ikke skrive "kjære deg". Hersketekniker har ingen plass i denne diskusjonen.Anonymous poster hash: 11a2d...0a5 Uansett, så hadde jeg aldri daten deg. Ikke med de kjipe holdningene dine. Grøss. Anonymous poster hash: fab9c...b7c 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Største turn off: Mangel på sosiale antenner!! Jeg var på en date en gang med en som hele tiden byttet samtaletema hver gang jeg sa noe. Det er noe av det sykeste jeg har vært med på.... Litt sånn: incognita: hva jeg jobber med? Ja, som du vet studerer blabla ved blabla, drømmen er å spesialisere meg innen blabla date avbryter: synes du det er fint med briller?? for jeg bruker briller noen ganger. ja, altså jeg har kontaktlinser nå, så jeg bruker briller når jeg ikke bruker de!! incognita: ummm joda, briller er fint det. jeg har også kontaktlinser, og eier forsåvidt et par briller, men jeg er ikke så flink å ..... date avbryter: har du noen gang holdt en skilpadde??? jeg holdt en forrige sommer. jeg var på tenerife sammen med en venn. ja, en mann altså. no-homo! hahaha incognita: så gøy! jeg har også vært på tenerife, men det begynner å bli.. date avbryter: når var sist du hadde på deg bunad???? ja, for du har bunad sant???? incognita: jepp, har bunad fra hjembyen min, passer på å bruke den så ofte som... date avbryter: jeg HATER å gå i dress! HATER det!!!!! incognita: Hehe, ser den.. jeg er egentlig ikke så stiv i tøyet som det kan se ut akkurat nå, faktisk så kom jeg hit rett fra... date avbryter: Spiser du skalldyr???? jeg eeeeelsker kreps. har faktisk krepseteiner ved hytta. Ja, jeg har forresten egen hytte. Liker du hytteliv?? incognita: Ja, jeg gjør vel det, .. selv om jeg må innrømme at... date avbryter: Hva liker du best, pepsi eller cola???? Jeg er SKIKKELIG colaslave! Helt villt liksom!!! osv osv osv.... sånn satt vi i 2 timer. skyt meg. Du kødder? Snakk om turn off da Det ble vel ikke flere dater på dere? Anonymous poster hash: fab9c...b7c
Gjest hulderjenta Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 (endret) *Sjuskete i tøyet *Må stadig opp med mobilen for å sjekke ettellerannet *Komme mye for sent (5-10 minutter går greit for min del) *Se veldig annerledes ut enn på bilder - og ikke i positiv retning. :-P Har stort sett vært heldig med mine, egentlig. Endret 8. februar 2015 av hulderjenta
Gjest incognita Skrevet 9. februar 2015 #19 Skrevet 9. februar 2015 Nå var jeg flue på veggen på den daten der, og jeg må innrømme at jeg satt og flira godt nå. Han må da ha vært utrolig nervøs eller noe sånt? Og hvorfor holdt du ut i 2 timer? Jeg tror jeg til slutt hadde tidd stille og latt denne mannen snakke seg ferdig og takke for meg. Men, kred til deg for å holde ut så lenge. Jeg tror egentlig ikke han var et snev nervøs engang. Dette var nok en som var litt for glad i å høre seg selv snakke. Husker forresten at han snakket og lo skikkelig høyt også.. de som satt på bordene rundt oss så seg over skulderen liksom. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke takket for meg, jeg tror kanskje jeg var for ung og usikker (dette er noen år siden). Jeg var vel redd for å lage en scene kanskje. incognita slik jeg kjenner henne i dag hadde ikke orket dette i 1 minutt engang. Du kødder? Snakk om turn off da Det ble vel ikke flere dater på dere? Anonymous poster hash: fab9c...b7c Haha ja, det var noe av det sykeste ... jeg så meg rundt etter skjult kamera liksom. Han ringte meg en par dager senere og lurte på om jeg ville bli med på et arrangement på jobben hans. Jeg sa at jeg hadde møtt en annen som jeg følte full klaff med (det var forsåvidt sant også).
Savannah87 Skrevet 9. februar 2015 #20 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Jeg har heldigvis ikke vært på så mange fæle dater. Jeg husker godt han som hadde invitert meg på middag hjem til seg. Vi skulle ha pizza. Da jeg kom, så hadde han slukt i seg hele pizzaen og det var bare 1 halv spist stykke igjen. "Jeg var så sulten og klarte ikke vente. Ops" Jeg var jo sulten da jeg kom, så jeg fikk tilbud om 2 tørre loff skiver med ost på. Men det er turn off med de som hele tiden skal sjekke noe på mobilen eller er selvopptatte. Snakker kun om seg selv. Samme med de som har dårlig folkeskikk. Endret 9. februar 2015 av Savannah87 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå