AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #21 Skrevet 9. februar 2015 Kommer med mine, og prøver i tillegg å kommentere hvorfor jeg synes det er turn-off. Here it goes; - Folk som er mer opptatt av å snakke om seg selv, enn å lære den andre å kjenne (selvopptatthet/lav sosial intelligens / uinteresse - samme kan det være, det er turn off! ) - Folk som er gjerrige enten med deg, eller med seg selv - Folk som snakker om eksen sin, det gir en ubehagelig følelse hos den andre når man nevner en man faktisk tidligere har hatt sex med! enten man omtaler eksen positivt/negativt så blir det turn off! - Folk som ikke lar seg høre fra seg i ettertid selv om de er interessert - dette synes jeg er turn off, fordi jeg blir usikker på hvor jeg har dem. Synes kontakten kan være fifty-fifty, orker ikke games. - Folk som egentlig er for busy til å date! Har møtt flere menn som jobber døgnet rundt, og kanskje har tid til å sees maks 1 gang i uka, eller gjerne enda sjeldnere. Alt annet prioriteres, enten det er jobb, trening, venner osv. Skal du date, så må du fadern meg prioritere det litt og, eller så tar jeg det som mangel på interesse! Føler ting dør veldig ut dersom man ikke er litt "på" i startfasen når man faktisk ikke kjenner hverandre, eller så mange følelser er etablert. - Folk som prøver å få til "hjemmedate" etter kl 21:00 alt for tidlig! Da får man fort mistanke om at fyren bare er ute etter en ting, og det er også turn off om personen ikke ser ut til å ville ha flere ordentlige dater som ikke innebærer sex osv. - Folk som ikke er ærlige om hva de er ute etter. Jeg pleier å spørre på første date: "Er du ute etter noe seriøst, eller vil du bare ha det litt gøy for tida?" Da er det temmelig bedritent å hevde at man er ute etter noe seriøst, og det senere kommer frem at man dobbeltdater flere, og allerede har følelser for andre. -Folk man ikke har kjemi med rett og slett - man blir ikke møtt på den måten man trenger, og blir bare usikker og får ikke sagt det man egentlig vil si. -Folk man ikke har samme humor med - det kan være ganske turn off å ikke finne på noe å le og kose seg med, men at det kun blir tørrprat om vær og vind.. -Folk som hentyder til seksuelle ting for tidlig, og som bare virker umodne og fjortiss-aktige med ord som "brøda dine", "pattene", osv. -Folk som viser seg å være veeldig ego i senga -Folk som viser seg å ha et vanskelig temperament, altså viser uffing/akking til deg i samtalen slik at man blir utrygg, eller f.eks "kjefter" på deg for en bagatell. Da lyser varsellampene mine. Anonymous poster hash: 1b38f...c83 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #22 Skrevet 9. februar 2015 -Jenter som åpner med om jeg er interessert i sex. -Snakker om alle mennene som har lurt dem. -Jenter som snakker om å være venner i 6 måneder før de kan se om vi kan bli noe mer. -Jenter som virker som de er like konservative som bedehusfolk. -Jenter som ikke kan spandere en kaffe på daten sin. -Jenter som ikke kan kle seg litt moteriktig og ha stil. -Jenter som kommer på første date i friluftsjakke på date på en cafe. Anonymous poster hash: 576a0...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #23 Skrevet 9. februar 2015 * menn som dater flere bak min rygg. På fredag skal han på date med meg og på lørdagen på date med en annen en. Nei, da kan det være det samme. Gidder ikke å måtte "krangle" om en mann. * Når han kommer for seint. Hvert fall når det skjer gang på gang. 5-15 min er greit, men ikke mer enn det. * Lite stelt. Dårlig hygiene. * Gjerrigknark som mener jeg skal spandere på han. Betal for din egen regning, så betaler jeg for min. * Gjesping/se på klokken. * Vil ha sex på første daten. * Å snakke om eksen sin er bare fy fy Jeg bryr meg ikke og vil ikke bruke hele middagen til å snakke om eksen din. Uansett om det er positivt eller negativt. Anonymous poster hash: e3dcb...e21 1
Gjest Blue Ivy. Skrevet 14. februar 2015 #24 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Dette er turn off for meg. 1. Kommer mer enn 15 min for seint, Nå høres jeg kanskje litt diva ut, men jeg er bare ikke interessert i å måtte vente på en mann i 30 min. Er han for sein, så BØR han ha en god grunn. Å si "jeg måtte få med meg siste del av fotballkampen" holder ikke mål. 2. Kaller meg for navn. At han allerede etter første daten begynner å kalle meg for pus, skatt, godklumpen, snuppa, sukkerklumpen og andre klissete navn, er turn off. 3. Virker uinteressert. Da mener jeg at han ser på klokken, gjesper, ikke følger med på hva jeg sier f.eks. Det er ikke greit og jeg er overhode ikke selvopptatt og kun snakker om meg selv. Å gjespe på date er aldri bra! Da virker du bare uinteressert, 4. Kommer ustelt på date. Hvis man skal på date (spesielt hvis det er første daten) så er det da viktig å se bra ut. Ikke se ut som du kommer rett fra treningsstudioet og ikke en gang rakk å dusje. Hygiene er viktig. Dusj, ta skjeggveksten, puss tennene, ta på deg fine klær osv. Trenger ikke å stille opp stivpyntet. Hvis han kommer i joggebuksen og ikke har pusset tennene, så virker det som han ikke bryr seg. 5. Hvis han vil ha sex og blir sur hvis jeg ikke vil. Nei, jeg har ikke sex på første date. Heller ikke andre. Greit nok han vil ha sex, men da kan han ikke bli sur fordi jeg synes det er for tidlig. Det har jeg opplevd mer enn en gang. Super turn off. 6. Stille/sjenert. Så klart kan man være nervøs når man skal på date (ingenting galt i det) men jeg synes det er turn off når han nesten ikke sier noe og tør så vidt å ha øyenkontakt. Når jeg må stå for hele samtalen ellers blir det pinlig taushet. Pinlig taushet er det verste. Det blir vanskelig i lengden når samtalen ikke flyter og han er taus. Endret 14. februar 2015 av Blue Ivy.
Fraggzy Skrevet 14. februar 2015 #25 Skrevet 14. februar 2015 Største turn off: Mangel på sosiale antenner!! Jeg var på en date en gang med en som hele tiden byttet samtaletema hver gang jeg sa noe. Det er noe av det sykeste jeg har vært med på.... Litt sånn: incognita: hva jeg jobber med? Ja, som du vet studerer blabla ved blabla, drømmen er å spesialisere meg innen blabla date avbryter: synes du det er fint med briller?? for jeg bruker briller noen ganger. ja, altså jeg har kontaktlinser nå, så jeg bruker briller når jeg ikke bruker de!! incognita: ummm joda, briller er fint det. jeg har også kontaktlinser, og eier forsåvidt et par briller, men jeg er ikke så flink å ..... date avbryter: har du noen gang holdt en skilpadde??? jeg holdt en forrige sommer. jeg var på tenerife sammen med en venn. ja, en mann altså. no-homo! hahaha incognita: så gøy! jeg har også vært på tenerife, men det begynner å bli.. date avbryter: når var sist du hadde på deg bunad???? ja, for du har bunad sant???? incognita: jepp, har bunad fra hjembyen min, passer på å bruke den så ofte som... date avbryter: jeg HATER å gå i dress! HATER det!!!!! incognita: Hehe, ser den.. jeg er egentlig ikke så stiv i tøyet som det kan se ut akkurat nå, faktisk så kom jeg hit rett fra... date avbryter: Spiser du skalldyr???? jeg eeeeelsker kreps. har faktisk krepseteiner ved hytta. Ja, jeg har forresten egen hytte. Liker du hytteliv?? incognita: Ja, jeg gjør vel det, .. selv om jeg må innrømme at... date avbryter: Hva liker du best, pepsi eller cola???? Jeg er SKIKKELIG colaslave! Helt villt liksom!!! osv osv osv.... sånn satt vi i 2 timer. skyt meg. Han her virker jo som et skikkelig varp! Regner med deet ble både date nr. 2 og 3 på han? :D
Charmander Skrevet 14. februar 2015 #26 Skrevet 14. februar 2015 # 5 er morsomt at du nevner. Jeg har vært med flere jenter der de sier at de ikke har lyst til å ha sex, kanskje under foreplay-ish. Jeg har alltid sagt "Det går helt fint, det må jo være noe begge har lyst til for at det skal være fint". Det har blitt mye sex av og "late" som man ikke bryr seg når man selvlfølgelig har lyst til å ha sex...
Gjest incognita Skrevet 14. februar 2015 #27 Skrevet 14. februar 2015 Han her virker jo som et skikkelig varp! Regner med deet ble både date nr. 2 og 3 på han? :D Vi giftet oss faktisk 8 mnd senere. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #28 Skrevet 14. februar 2015 Største turn off: Mangel på sosiale antenner!! Jeg var på en date en gang med en som hele tiden byttet samtaletema hver gang jeg sa noe. Det er noe av det sykeste jeg har vært med på.... Litt sånn: incognita: hva jeg jobber med? Ja, som du vet studerer blabla ved blabla, drømmen er å spesialisere meg innen blabla date avbryter: synes du det er fint med briller?? for jeg bruker briller noen ganger. ja, altså jeg har kontaktlinser nå, så jeg bruker briller når jeg ikke bruker de!! incognita: ummm joda, briller er fint det. jeg har også kontaktlinser, og eier forsåvidt et par briller, men jeg er ikke så flink å ..... date avbryter: har du noen gang holdt en skilpadde??? jeg holdt en forrige sommer. jeg var på tenerife sammen med en venn. ja, en mann altså. no-homo! hahaha incognita: så gøy! jeg har også vært på tenerife, men det begynner å bli.. date avbryter: når var sist du hadde på deg bunad???? ja, for du har bunad sant???? incognita: jepp, har bunad fra hjembyen min, passer på å bruke den så ofte som... date avbryter: jeg HATER å gå i dress! HATER det!!!!! incognita: Hehe, ser den.. jeg er egentlig ikke så stiv i tøyet som det kan se ut akkurat nå, faktisk så kom jeg hit rett fra... date avbryter: Spiser du skalldyr???? jeg eeeeelsker kreps. har faktisk krepseteiner ved hytta. Ja, jeg har forresten egen hytte. Liker du hytteliv?? incognita: Ja, jeg gjør vel det, .. selv om jeg må innrømme at... date avbryter: Hva liker du best, pepsi eller cola???? Jeg er SKIKKELIG colaslave! Helt villt liksom!!! osv osv osv.... sånn satt vi i 2 timer. skyt meg. Haha var borti en lik type en gang. Kanskje samme fyren? Var i Bergen... Var ikke en date, men han satt seg ned sammen med meg og et par venninner. Hele tiden snakket han om seg selv og med en gang jeg/vi skulle si noe om oss spurte han "liker du sjømat?", "spiser du sjøkreps? Ååå det er så godt!". Og dette gjentok seg flere ganger.Anonymous poster hash: 805f7...dae
Gjest incognita Skrevet 14. februar 2015 #29 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Haha var borti en lik type en gang. Kanskje samme fyren? Var i Bergen... Var ikke en date, men han satt seg ned sammen med meg og et par venninner. Hele tiden snakket han om seg selv og med en gang jeg/vi skulle si noe om oss spurte han "liker du sjømat?", "spiser du sjøkreps? Ååå det er så godt!". Og dette gjentok seg flere ganger.Anonymous poster hash: 805f7...dae Dette var i Oslo, men hvem vet.. Kanskje hele slekten hans på farsiden er bergensere med lav sosial intelligens. Endret 14. februar 2015 av incognita
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #30 Skrevet 14. februar 2015 Hvorfor er det så galt å prate om eksen sin egentlig? Jeg synes det er greit å høre litt om de. Hvorfor det ble slutt, hvor lenge de var sammen osv. Det sier jo mye om personen da. Anonymous poster hash: 5ccbe...db6
Gjest Seajewel Skrevet 14. februar 2015 #31 Skrevet 14. februar 2015 Hvorfor er det så galt å prate om eksen sin egentlig? Jeg synes det er greit å høre litt om de. Hvorfor det ble slutt, hvor lenge de var sammen osv. Det sier jo mye om personen da. Anonymous poster hash: 5ccbe...db6 Seriøst...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #32 Skrevet 14. februar 2015 Dette var i Oslo, men hvem vet.. Kanskje hele slekten hans på farsiden er bergensere med lav sosial intelligens. Min erfaring er at bergensere generelt er uforskammet i oppførselen, og tror de kan behandle andre mennesker som det passer dem. (Les: som dritt) Iallefall er de bergenserne jeg har snakket med, vært så ufyselige i oppførselen, at jeg blir kvalm hver gang jeg hører den dialekta. Anonymous poster hash: f8033...974
Gjest incognita Skrevet 14. februar 2015 #33 Skrevet 14. februar 2015 Min erfaring er at bergensere generelt er uforskammet i oppførselen, og tror de kan behandle andre mennesker som det passer dem. (Les: som dritt) Iallefall er de bergenserne jeg har snakket med, vært så ufyselige i oppførselen, at jeg blir kvalm hver gang jeg hører den dialekta.Anonymous poster hash: f8033...974 ppfft bergensere flest er elskverdige som bare det 1
sol87 Skrevet 14. februar 2015 #34 Skrevet 14. februar 2015 Min erfaring er at bergensere generelt er uforskammet i oppførselen, og tror de kan behandle andre mennesker som det passer dem. (Les: som dritt) Iallefall er de bergenserne jeg har snakket med, vært så ufyselige i oppførselen, at jeg blir kvalm hver gang jeg hører den dialekta.Anonymous poster hash: f8033...974 Jeg tror nok bergensere er like forskjellige som folk flest. Selv har jeg bare møtt hyggelige folk fra Bergen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #35 Skrevet 14. februar 2015 ppfft bergensere flest er elskverdige som bare det Ikke få meg til å leAnonymous poster hash: f8033...974
Gjest incognita Skrevet 14. februar 2015 #36 Skrevet 14. februar 2015 Ikke få meg til å leAnonymous poster hash: f8033...974 (Jeg tør ikke si annet, er litt redd Silfen) 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #37 Skrevet 14. februar 2015 (Jeg tør ikke si annet, er litt redd Silfen) Anonymous poster hash: f8033...974 1
Gjest incognita Skrevet 14. februar 2015 #38 Skrevet 14. februar 2015 Anonymous poster hash: f8033...974
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #39 Skrevet 14. februar 2015 Snakk om ekser og barn../ forvente sex på 1-3 date.. For tidlig rett og slett Anonymous poster hash: 6241a...191
Gjest Seajewel Skrevet 15. februar 2015 #40 Skrevet 15. februar 2015 Snakk om ekser og barn../ forvente sex på 1-3 date.. For tidlig rett og slett Anonymous poster hash: 6241a...191 Ikke barna sine?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå