AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #41 Skrevet 12. februar 2015 En ide kan være en dominerende kveld fra din side. Få ham til å gå med på å bli bundet. Veldig mange menn liker dette. Så sitter du på ansiktet hans og "tvinger han til å slikke deg. Det er ikke langt fra foran til bak. Han blir selvfølgelig kjempekåt over å bli dominert, kalt navn, og få ris av ridepisken din på pikken når han ikke yter, så du kan også kreve at han slikker deg bakover og "bak der". Han kan nesten ikke vente til dere gjør dette neste gang. Alle menn liker å bli behandlet som en bitch en gang i blant. Oppskriften min jo,funker altid. Anonymous poster hash: fa07c...6d9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #42 Skrevet 12. februar 2015 Ekkelt er det definitivt ikke.Finnes ikke noe hærligere.Kjenne en våt varm tunge i rumpehullet og kjenne rykninger langt oppi tarmen.WOOOOOW.Prøv først på han så kanskje han forstår hvor deilig det er og gjør det på deg. Henger meg på den,IKKE EKKELT men bare deilig. Anonymous poster hash: fa07c...6d9
Gjest Coolaid Skrevet 12. februar 2015 #43 Skrevet 12. februar 2015 Endelig en som tør være ærlig.Og til dere andre : dere vet ikke hva dere går glipp av. Anonymous poster hash: fa07c...6d9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #45 Skrevet 13. februar 2015 Yukk Ånei du,ikkeno yukk :-) La meg gjøre det på deg så skal du se du liker det :-) Anonymous poster hash: fa07c...6d9
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #46 Skrevet 13. februar 2015 Ånei du,ikkeno yukk :-) La meg gjøre det på deg så skal du se du liker det :-) Anonymous poster hash: fa07c...6d9 Jeg har ekstremt god luktesans, og uansett hvor mye en vasker seg der bak så sitter det en lukt i. Dessuten, er dere ikke redd for endetarmsbakterier? Kan man ikke få en skikkelig magasjau etter å ha slikket andre i rumpa? Jeg trodde før at det bare var hunder som gjorde slikt, men virker som alt er normalt bare det har et eget ord og knyttes til sex. Er ikke ute etter å dømme dere som liker det, men har bare vanskelig med å forstå. Anonymous poster hash: ccf82...fca
Gjest Tassen10 Skrevet 13. februar 2015 #47 Skrevet 13. februar 2015 Hvorfor kalles det "rimming" og ikke rett og slett rævsleiking?
Gothminister Skrevet 13. februar 2015 #48 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har ekstremt god luktesans, og uansett hvor mye en vasker seg der bak så sitter det en lukt i. DAnonymous poster hash: ccf82...fca Få ting lukter bedre en ei rein kvinnerumpe. Det skal lukte litt kjønn og rumpe.
funlife14 Skrevet 14. februar 2015 #49 Skrevet 14. februar 2015 Jenter og spesielt dama mi nå blir helt vill av det. Jeg har gjort det på 4 stykker og alle var med, de digget det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå