AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan skal jeg få han til å utføre rimming på meg? Å spørre direkte funker tydeligvis ikke... Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
Gjest anonym2233 Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Har han ikke lyst, så har han ikke lyst..
Sylvari Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Hvis du har spurt direkte og han ikke gjør det, så har han rett og slett ikke lyst, da lar du det være. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Æsj, så motbydelig.. joda, enkelte liker faktisk dette, men et stort flertall synes det er ekkelt, og han er nok en av dem. La det ligge hvis du ikke ønsker å skremme ham langt vekk..Anonymous poster hash: 07ce0...0db 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Handler det ikke om å gi og ta litt her da? Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
Em11mily Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Ekkelt er det definitivt ikke.Finnes ikke noe hærligere.Kjenne en våt varm tunge i rumpehullet og kjenne rykninger langt oppi tarmen.WOOOOOW.Prøv først på han så kanskje han forstår hvor deilig det er og gjør det på deg.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Man må nesten respektere den andre parten hvis den ikke vil. Jeg opplevde at eksen min begynte å rimme meg under akten, uten å ha spurt meg først. Det var IKKE greit og jeg syntes det var dritekkelt. Anonymous poster hash: 6daaa...442 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Ekkelt er det definitivt ikke.Finnes ikke noe hærligere.Kjenne en våt varm tunge i rumpehullet og kjenne rykninger langt oppi tarmen.WOOOOOW.Prøv først på han så kanskje han forstår hvor deilig det er og gjør det på deg. Takk! Det er ikke ekkelt! Det usannsynlig deilig. Beskjeden jeg får er at han kan godt bli gjort det på, men gjør det ikke selv. Ugreit Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Takk! Det er ikke ekkelt! Det usannsynlig deilig. Beskjeden jeg får er at han kan godt bli gjort det på, men gjør det ikke selv. UgreitAnonymous poster hash: 2d2ce...c58 Du synes ikke det er ekkelt, men det gjør tydeligvis han, og det synes jeg du skal respektere. Anonymous poster hash: ea8ee...1cd 4
Em11mily Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Takk! Det er ikke ekkelt! Det usannsynlig deilig. Beskjeden jeg får er at han kan godt bli gjort det på, men gjør det ikke selv. Ugreit Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 Fysøren for en egoist.Regner med han ikke har problemer med å putte penisen sin i rumpa på deg så da bør han også bruke tunga . 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan skal jeg få han til å utføre rimming på meg? Å spørre direkte funker tydeligvis ikke... Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 Et godt tips. Smør nugatti i og rundt anus neste gang dere skal ha sex. Da vil det virke mye mer innbydende for typen din. Det vil lukte og smake godt. Funker veldig bra! Anonymous poster hash: cb5b2...2d1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Hvordan skal jeg få han til å utføre rimming på meg? Å spørre direkte funker tydeligvis ikke... Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 Har du spurt direkte å han sier nei så må du nok bare akseptere det. Jeg har blitt gjort det på av en dame, men har aldri gjort det selv på noen. Men er veldig interessert i å prøve ;-)Anonymous poster hash: 6b4fc...c77
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Et godt tips. Smør nugatti i og rundt anus neste gang dere skal ha sex. Da vil det virke mye mer innbydende for typen din. Det vil lukte og smake godt. Funker veldig bra! Anonymous poster hash: cb5b2...2d1 Hvis typen din er en hund er nok dette et godt tips ja. Anonymous poster hash: 1a7bf...f48 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Et tips fra meg også: les et dikt for han naken, deretter sier du BØH når diktet er ferdig, så dytter du ansiktet hans ned mot rumpa de... Anbefales! Anonymous poster hash: 836aa...eb2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Det er så jævlig perverst. Forstår ikke hvordan noen fikk ideen om å slikke andre mennesker i ræva som en del av seksuell nytelse. Å slikke noen i ræva er det totale tegnet på ydmykelse. Det er ikke uten grunn at "kyss meg i ræva" er blant de vanligste fornærmelsene i det norske språk,Anonymous poster hash: 7ee30...54f 5
Gjest Mythic Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Hvis det var en mann som hadde tatt opp samme problemstilling, hadde nok pipen fått en annen lyd her! "Hun vil ikke slikke deg i ræva, respekter det!!" Men etter som det er en dame som vil bli rimmet, er det dårlig gjort at mannen ikke vil. Hvor er logikken her? Han vil ikke, og det må du bare respektere. Du har sikkert ting du ikke vil gjør du også, TS.
Gjest Coolaid Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Ekkelt er det definitivt ikke.Finnes ikke noe hærligere.Kjenne en våt varm tunge i rumpehullet og kjenne rykninger langt oppi tarmen.WOOOOOW.Prøv først på han så kanskje han forstår hvor deilig det er og gjør det på deg. Dette. Og ja takk til å både gi og få.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #18 Skrevet 8. februar 2015 Hvis det var en mann som hadde tatt opp samme problemstilling, hadde nok pipen fått en annen lyd her! "Hun vil ikke slikke deg i ræva, respekter det!!" Det er jo det de fleste svarer her, bare med litt penere språk. Anonymous poster hash: a2128...a94 1
Gjest Mythic Skrevet 9. februar 2015 #19 Skrevet 9. februar 2015 Det er jo det de fleste svarer her, bare med litt penere språk. Anonymous poster hash: a2128...a94 Hehe, penere språk, lissom...hva var så stygt med det jeg skrev?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #20 Skrevet 9. februar 2015 Stå på! Alle jentene jeg har rimmet har eeelsket det (og jeg har digget det selv) Viktigste er jo dette med renslighet? Kanskje starte i dusjen, slik at han får vasket deg bak nok til at han er trygg på deg :) Kanskje også begynne litt lett? med litt fingring f.eks? Så kan han jo smake litt når han føler for det Mmm blir tent av å skrive om disse greiene her ........ Anonymous poster hash: 57484...8ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå