Gothminister Skrevet 9. februar 2015 #21 Skrevet 9. februar 2015 Hvordan skal jeg få han til å utføre rimming på meg? Å spørre direkte funker tydeligvis ikke... Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 Sett deg oppå ansiktet hans og forlang at han slikker deg i stumpen. De fleste menn liker kvinner som tar styringen og er litt strenge.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #22 Skrevet 9. februar 2015 Handler det ikke om å gi og ta litt her da?Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 Om han spør deg om han kan knulle deg i halsen selv om du har en brekningsrefleks som reagerer bare du setter vann fast i halsen i 1 sekund betyr det da selv at du må bare finne deg i å ha en pikk langt nedi halsen som gjør at det føles ut som du blir kåt? Ser jo selv den mest erfarne deep throater som blir oult i kjeften på den måten her blir helt tårevåt i øya av panikkfølelsen, så ja om du mener at alle dine moraler og prinsipper går under regelen din om å "gi og ta" er jeg enig. Men som et menneske med sympati og medfølelse kunne jeg ikke vært mer uenig med deg. Gi og ta er i prinsippet : han får deg til å komme, du får han til å komme. Thats it! For å få et sexliv til å fungere må man være enige og om du er så desperat etter å bli sleika i ræva får du heller bare kjøpe den sleikemaskina på kondomeriet den skal vist være nokså realistisk. Anonymous poster hash: 6cea1...440 1
MenaQuin0ne Skrevet 9. februar 2015 #23 Skrevet 9. februar 2015 er så max deilig å slikke ei hot jente i ræva
LiseOslo Skrevet 10. februar 2015 #24 Skrevet 10. februar 2015 Jeg synes det er deilig å slike og bli slikket bak jeg. Godt renhold er en selvfølge, men da er det bare deilig
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #25 Skrevet 10. februar 2015 Tenker at alle de som er så himla negativ til rimming her aner ikke hvor mange nerveendinger det er i baken. Og hvor digg det faktisk er.... Lærte dere ikke av moren dere at dere må smake på det før dere sier at dere ikke liker det? Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #26 Skrevet 10. februar 2015 Tenker at alle de som er så himla negativ til rimming her aner ikke hvor mange nerveendinger det er i baken. Og hvor digg det faktisk er.... Lærte dere ikke av moren dere at dere må smake på det før dere sier at dere ikke liker det? Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 Moren min lærte meg også å ikke spise bæsj. Anonymous poster hash: f21a9...214 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #27 Skrevet 10. februar 2015 Moren min lærte meg også å ikke spise bæsj. Anonymous poster hash: f21a9...214 Hvis du tror rimming er å spise bæsj, har du misforstått fullstendig Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #28 Skrevet 10. februar 2015 Hvis du tror rimming er å spise bæsj, har du misforstått fullstendig Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 Det var en spøk basert på ditt innlegg Jeg er åpen for å prøve nye ting, men akkurat rumpehullet er litt utenfor min komfortsone. Anonymous poster hash: f21a9...214 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #29 Skrevet 10. februar 2015 Det var en spøk basert på ditt innlegg Jeg er åpen for å prøve nye ting, men akkurat rumpehullet er litt utenfor min komfortsone. Anonymous poster hash: f21a9...214 Det var det for meg også, helt til jeg ble surprise-rimmet.. anbefales.. Føles sååå ulovlig Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #30 Skrevet 10. februar 2015 Hvis du tror rimming er å spise bæsj, har du misforstått fullstendig Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 Men det er det nærmeste man kommer å spise bæsj, uten å faktisk gjøre det.Anonymous poster hash: 7ee30...54f 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #31 Skrevet 10. februar 2015 Men det er det nærmeste man kommer å spise bæsj, uten å faktisk gjøre det.Anonymous poster hash: 7ee30...54f Nei, å tryne i en haug med bæsj med munnen knepet igjen er det nærmeste man kommer uten å faktisk gjøre det. Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #32 Skrevet 10. februar 2015 "RIM" meg, handling foran ord, ta opp tunga de og "RIM" meg! Anonymous poster hash: 836aa...eb2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #33 Skrevet 10. februar 2015 Men det er det nærmeste man kommer å spise bæsj, uten å faktisk gjøre det.Anonymous poster hash: 7ee30...54f Som jeg har sagt før her kan man gjøre dette betydelig bedre om man smører nugatti rundt og i anus. Skulle det uheldigvis befinne seg noen bæsjerester der vil de uansett blande seg med nugattien og det vil både smale godt og lukte godt. Hvorfor gjøre det så vanskelig? Anonymous poster hash: cb5b2...2d1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #34 Skrevet 10. februar 2015 "RIM" meg, handling foran ord, ta opp tunga de og "RIM" meg! Anonymous poster hash: 836aa...eb2 Verdt å prøve å synge denne sangen. Han som ikke har lyst på rimming da må jo være syk! Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #35 Skrevet 10. februar 2015 Som jeg har sagt før her kan man gjøre dette betydelig bedre om man smører nugatti rundt og i anus. Skulle det uheldigvis befinne seg noen bæsjerester der vil de uansett blande seg med nugattien og det vil både smale godt og lukte godt. Hvorfor gjøre det så vanskelig? Anonymous poster hash: cb5b2...2d1 Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #36 Skrevet 10. februar 2015 Som jeg har sagt før her kan man gjøre dette betydelig bedre om man smører nugatti rundt og i anus. Skulle det uheldigvis befinne seg noen bæsjerester der vil de uansett blande seg med nugattien og det vil både smale godt og lukte godt. Hvorfor gjøre det så vanskelig? Anonymous poster hash: cb5b2...2d1 Eller man kan skaffe seg en hund, og smøre leverpostei i ræva. Tunge er tunge vel?Anonymous poster hash: 7ee30...54f 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #37 Skrevet 11. februar 2015 Jeg tar rimming anyway of the week. Dama elsker det! Anonymous poster hash: 2d2ce...c58
Gothminister Skrevet 11. februar 2015 #38 Skrevet 11. februar 2015 Men det er det nærmeste man kommer å spise bæsj, uten å faktisk gjøre det.Anonymous poster hash: 7ee30...54f Man spiser da ikke bæsj ved og slike ei deilig damerumpe.
Gjest Coolaid Skrevet 11. februar 2015 #39 Skrevet 11. februar 2015 Hvordan skal jeg få han til å utføre rimming på meg? Å spørre direkte funker tydeligvis ikke... Anonymous poster hash: 2d2ce...c58 En ide kan være en dominerende kveld fra din side. Få ham til å gå med på å bli bundet. Veldig mange menn liker dette. Så sitter du på ansiktet hans og "tvinger han til å slikke deg. Det er ikke langt fra foran til bak. Han blir selvfølgelig kjempekåt over å bli dominert, kalt navn, og få ris av ridepisken din på pikken når han ikke yter, så du kan også kreve at han slikker deg bakover og "bak der". Han kan nesten ikke vente til dere gjør dette neste gang. Alle menn liker å bli behandlet som en bitch en gang i blant.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #40 Skrevet 12. februar 2015 Dette. Og ja takk til å både gi og få. Endelig en som tør være ærlig.Og til dere andre : dere vet ikke hva dere går glipp av. Anonymous poster hash: fa07c...6d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå