Gå til innhold

Delte magemuskler - få de sammen ved trening?


Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg har temmelig godt delte magemuskler, både oppe og nede. Er det noen her som har noen solskinnshistorier mtp å få de sammen, eller ganske sammen, med trening alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, delte magemuskler kan du kun få sammen igjen ved operasjon.



Anonymous poster hash: dab4a...fd3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun operasjon som hjelper om de først er delte. Du kan stramme opp selve muskelen, men om de er delt ved muskelfestene er det som å stramme to strikker som ikke henger helt sammen.

Anonymous poster hash: 17b3d...a8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de delt ognikkenkommetnpåmplass igjen etter graviditet?

Har sett dette operert på tv, tror det var pinlige sykdommer.

Når det hadde gått en viss tid etter fødsel og magemusklene ikke er gått sammen igjen, er det operasjon som må til.

Husker ikke hvor lang tid det var de sa.....

Anonymous poster hash: f4899...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke, så den er nå grei.

Beklager å måtte si det, men når magemusklene først er delt så får du ikke gjort noe for å få de sammen igjen - kun ved operasjon, som flere her har nevnt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager å måtte si det, men når magemusklene først er delt så får du ikke gjort noe for å få de sammen igjen - kun ved operasjon, som flere her har nevnt.

Da tar vel NHI og diverse feil da. Du får maile de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar vel NHI og diverse feil da. Du får maile de.

På NHI står det jo at dette kan bli en vedvarende tilstand, og at enkelte former for trening faktisk kan gjøre det verre. De nevner operasjon som en behandlingsform. Det er imidlertid et stort inngrep.

http://nhi.no/livsstil/kosmetisk-medisin/plastisk-kirurgi/delte-magemuskler-stor-mage-som-ikke-kan-slankes-trenes-34991.html

Anonymous poster hash: 17b3d...a8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene Silfen. Og alt jeg har prøvd har endt i konklusjonen: oprasjon. Dog sa legen at det er som å sy i vått papir, og var ingen enkel sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at trening kan hjelpe noe, så kan det altså muligens hjelpe noe. Og det er de som evt har hatt hjelp av trening jeg er ute etter å høre fra. Mine er svært spredte, jeg regner ikke med at trening alene vil hjelpe, men jeg håper jo selvsagt at det vil bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har bistand til alt. Jeg etterspør ikke øvelser. Eneste jeg spør om er om noen har fått det til. Merkelig at man MÅ svare på alt som ikke spørres om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men den linken hentet jeg fra noen som hadde skrevet de hadde fått de litt sammen igjen på et annet forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg har bistand til alt. Jeg etterspør ikke øvelser. Eneste jeg spør om er om noen har fått det til. Merkelig at man MÅ svare på alt som ikke spørres om.

OT, men hvor mange fingre kan du ta få i mellom søkket mellom magemusklene?

Anonymous poster hash: 0b539...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har nå gått fra en håndsbredde til 2 fingres mellomrom, ved trening. Så jeg er håpefull. Fysioen var meget imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...