Gjest *Perser* Skrevet 22. april 2002 #21 Del Skrevet 22. april 2002 oi nå gikk det opp for meg at det er bare 32 dager igjen! oi jeg tror at jeg må gå å legge meg litt ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 26. april 2002 #22 Del Skrevet 26. april 2002 hei hei takk for besøke june, forresten hmm nå begynner det å nærme seg for oss. *nerver nerver* det som vi mangler nå er *bryllupskaken *kirkeprogram (salmehefte) *sanghefte *FÅ KJOLEN MIN I HUS! jeg håper at den kommer i neste uke for nå klarer jeg ikke å venta mer lenger! føler at jeg må få kjolen før jeg kan ta så tenke på andre ting! uff.... sikker teit! men jeg håper at jeg får den snart! for nå har jeg begynt med marerit om kjoler og det er ekkelt! uff..... kjolen nå må du komme snart! er virkelig brudesallongene så trege?!?!?!?! ja ja, jeg er i hvertfall frisk nå, men jenta mi er forsatt litt syk, hun hoster da endel hun har vært lite glad i meg i de siste 2 ukene, men jeg håper at det går over snart! for hvis ikke så hopper jeg ut av vindue! for det er sååååå slitsomt når jeg får ikke lov å nærme meg henne blir så deppa og lei meg men men, vi får håpe at det går over snart! hmm det var da masse klaging på meg idag men men... vi får tales dagbok masse kos fra azi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. april 2002 #23 Del Skrevet 28. april 2002 gikk gjennom budsjette idag! vi mangler bare 15 000kr! YEEEAAAAA!!!! vi har NESTEN klart det..... nå 15mai, får han feriepengene også så det passer upperlig hmm håper vi klarer å samle 15 000kr iløpet av 26 dager *håpehåpehåpe* alt ordner seg så lenge man er positiv og tenker positivt! *TENKERVELDIGHARDTPOSITIVTNÅ* hmm hvor er pengene da!?!!??! tror jeg er veldig overtrøtt nå jeg...... *SSSS* ja ja 26 dager igjen nå YEAAA! mangler forsatt kjolen, kaken, kirkeprogram, og sanghefte! hmmmmm kjolen min må komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 30. april 2002 #24 Del Skrevet 30. april 2002 YYEEAAAAAAAA kjolen min har kommet, skal dra imorgen for å tilpasse den jeg er sååååå glad yeeeeeeeaaaaaaaa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 30. april 2002 #25 Del Skrevet 30. april 2002 Gratulerer! Gratulerer! Gratulerer! Åh! Så bra du har fått den! Du kommer til å bli kjempefin i den! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 30. april 2002 #26 Del Skrevet 30. april 2002 Tusen takk vennen ja, tror også at jeg blir nydelig i den, ja *SS* oh det er så deilig følelse! nå er det en marerit mindre *SS* åååå jeg er så glad at jeg kunne hoppe til take og ned! hmm lurer på om jeg skal hoppe litt på trampolinen, så får jeg det ut av systemet hoppe sprette kjempe glad kjempe klem og kos fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 1. mai 2002 #27 Del Skrevet 1. mai 2002 hmm jeg aner ikke om det var jeg som var ivirig igår eller damen i butikken? det var jo stenkgt der idag jeg får ikke prøvd kjolen min idag heller! jeg som gledet meg såååå mye uff skal dra dit imorgen med engang de åpner! gidder ikke å venta lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. mai 2002 #28 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei vennen Ja det nærmer seg for deg nå *smiler* Vi skla flytte den helgen du gifter deg, og jeg skal nok få tid til å sende deg et par tanker. Dere har tre uker igjen nå og vi har 6..... weeeee, jeg kjenner det kribler i magen. Dette er min siste hele måned som ugift!!! Blir helt tussete jeg asså... Håper kjolen blir fin. Har som vanlig sendt deg en PM , men det kommer kanskje ikke frem enda. Jeg gjør vel et eller annet feil igjen da.....Prøver igjen senere Ta vare på deg selv og Roy, nyt tiden du har foran deg nå, den kommer aldri tilbake.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. mai 2002 #29 Del Skrevet 7. mai 2002 Heia vennen! Er bare innom for å ønske deg alt godt og lykke til med bryllupet! Du og Roy er kjempesøte sammen, og jeg håper dere får en kjempefin dag! Og så håper jeg at skoene dine dukker opp snart, ja. Og så skal du ikke se bort fra at jeg og en viss annen person dukker opp på lørdag... Jeg vil, jeg vil!!! Hmmm... det blir jo en spesiell helg for begge to, i og med at jeg flytter.... Anyway, håper virkelig at bryllupsdagen din blir kjempefin og alt går som det skal! Og det gjør det nok! Kos og klem! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 9. mai 2002 #30 Del Skrevet 9. mai 2002 heia tusen takk misty og @lfa, for så koselig hilsen i dagboka mi alltid koselig å få besøk! hehe @lfa, håper at du ikke ble skremt av lille hysteriske meg da du leste dagboka mi det begynner å nærme seg nå, til å med VG teller ned for oss kjempe kjekt! men men, nå har vi igjen forandret på lokalet! men denne gangen var det streiken sin feil! så ..... har hat så mye å tenke på at jeg blir gråhåret snart! nå må vi vel begynne å fikse resten av planleggingen så vi kommer oss igang litt her! nå har vi stoppet helt opp pga streiken og min kjære forlover! hehe, hun dukket jo opp tilslutt da, og latet som ingenting! men men, jeg får bare tilgi henne da! orker ikke å at hun skal bli lei seg! vi snakkes! *er ikke så veldig godt humør jeg da idag* kos og klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 23. mai 2002 #31 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei Perser! NÅ er dagen deres her!! Sitter og tenker på dere og det kribler i magen... GRATULERER MED DAGEN!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #32 Del Skrevet 24. mai 2002 Kjære Azi og Roy Gratulerer så mye med dagen i dag Ønsker dere det beste for dagen og livet. Kjempeklem fra Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. mai 2002 #33 Del Skrevet 28. mai 2002 tusen hjertelig takk for tankene det er så godt å høre at dere tenkte på meg på dagen vår kjempe kos i fra meg til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå