Gå til innhold

azi & roy 24.05.2002


Gjest *Perser*

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

oi nå gikk det opp for meg at det er bare 32 dager igjen! oi jeg tror at jeg må gå å legge meg litt ned! icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

hei hei

takk for besøke june, forresten icon_smile.gif

hmm nå begynner det å nærme seg for oss. *nerver nerver*

det som vi mangler nå er

*bryllupskaken

*kirkeprogram (salmehefte)

*sanghefte

*FÅ KJOLEN MIN I HUS!

jeg håper at den kommer i neste uke icon_frown.gif for nå klarer jeg ikke å venta mer lenger!

føler at jeg må få kjolen før jeg kan ta så tenke på andre ting! uff.... sikker teit! men jeg håper at jeg får den snart! for nå har jeg begynt med marerit om kjoler icon_frown.gif og det er ekkelt!

uff..... kjolen nå må du komme snart! er virkelig brudesallongene så trege?!?!?!?!

ja ja, jeg er i hvertfall frisk nå, men jenta mi er forsatt litt syk, hun hoster da endel icon_frown.gif

hun har vært lite glad i meg i de siste 2 ukene, men jeg håper at det går over snart! for hvis ikke så hopper jeg ut av vindue! for det er sååååå slitsomt når jeg får ikke lov å nærme meg henne icon_frown.gif blir så deppa og lei meg icon_frown.gif men men, vi får håpe at det går over snart!

hmm det var da masse klaging på meg idag icon_biggrin.gif men men... vi får tales dagbok icon_smile.gif

masse kos fra azi icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

gikk gjennom budsjette idag! vi mangler bare 15 000kr! YEEEAAAAA!!!! vi har NESTEN klart det..... nå 15mai, får han feriepengene også så det passer upperlig icon_smile.gif

hmm håper vi klarer å samle 15 000kr iløpet av 26 dager *håpehåpehåpe*

alt ordner seg så lenge man er positiv og tenker positivt! *TENKERVELDIGHARDTPOSITIVTNÅ* hmm hvor er pengene da!?!!??! tror jeg er veldig overtrøtt nå jeg...... *SSSS*

ja ja 26 dager igjen nå icon_smile.gif YEAAA! mangler forsatt kjolen, kaken, kirkeprogram, og sanghefte! hmmmmm kjolen min må komme snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

YYEEAAAAAAAA kjolen min har kommet, skal dra imorgen for å tilpasse den icon_smile.gif jeg er sååååå glad icon_smile.gif yeeeeeeeaaaaaaaa icon_smile.gificon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk vennen icon_smile.gif ja, tror også at jeg blir nydelig i den, ja *SS* icon_wink.gif

oh det er så deilig følelse! nå er det en marerit mindre icon_eek.gif *SS*

åååå jeg er så glad at jeg kunne hoppe til take og ned! hmm lurer på om jeg skal hoppe litt på trampolinen, så får jeg det ut av systemet icon_smile.gif

hoppe sprette kjempe glad icon_smile.gif

kjempe klem og kos fra meg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

hmm jeg aner ikke om det var jeg som var ivirig igår eller damen i butikken? icon_eek.gif

det var jo stenkgt der idag icon_frown.gif jeg får ikke prøvd kjolen min idag heller! jeg som gledet meg såååå mye icon_frown.gif

uff skal dra dit imorgen med engang de åpner! gidder ikke å venta lenger! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen icon_smile.gif

Ja det nærmer seg for deg nå *smiler*

Vi skla flytte den helgen du gifter deg, og jeg skal nok få tid til å sende deg et par tanker.

Dere har tre uker igjen nå og vi har 6.....

weeeee, jeg kjenner det kribler i magen. Dette er min siste hele måned som ugift!!!

Blir helt tussete jeg asså... icon_smile.gif

Håper kjolen blir fin. Har som vanlig sendt deg en PM , men det kommer kanskje ikke frem enda. Jeg gjør vel et eller annet feil igjen da.....Prøver igjen senere icon_smile.gif

Ta vare på deg selv og Roy, nyt tiden du har foran deg nå, den kommer aldri tilbake.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Er bare innom for å ønske deg alt godt og lykke til med bryllupet! icon_smile.gif

Du og Roy er kjempesøte sammen, og jeg håper dere får en kjempefin dag! Og så håper jeg at skoene dine dukker opp snart, ja.

Og så skal du ikke se bort fra at jeg og en viss annen person dukker opp på lørdag... icon_wink.gif

Jeg vil, jeg vil!!! icon_lol.gif

Hmmm... det blir jo en spesiell helg for begge to, i og med at jeg flytter.... icon_biggrin.gif

Anyway, håper virkelig at bryllupsdagen din blir kjempefin og alt går som det skal! icon_smile.gif

Og det gjør det nok! icon_smile.gif

Kos og klem! icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

tusen takk misty og @lfa, for så koselig hilsen i dagboka mi icon_wink.gif

alltid koselig å få besøk! hehe @lfa, håper at du ikke ble skremt av lille hysteriske meg da du leste dagboka mi icon_lol.gif

det begynner å nærme seg nå, til å med VG teller ned for oss icon_wink.gif kjempe kjekt!

men men, nå har vi igjen forandret på lokalet! men denne gangen var det streiken sin feil! så ..... har hat så mye å tenke på at jeg blir gråhåret snart!

nå må vi vel begynne å fikse resten av planleggingen så vi kommer oss igang litt her! nå har vi stoppet helt opp pga streiken og min kjære forlover!

hehe, hun dukket jo opp tilslutt da, og latet som ingenting! men men, jeg får bare tilgi henne da! orker ikke å at hun skal bli lei seg!

vi snakkes! *er ikke så veldig godt humør jeg da idag*

kos og klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Perser!

NÅ er dagen deres her!! icon_smile.gif

Sitter og tenker på dere og det kribler i magen... hjerter_rundt.gif

GRATULERER MED DAGEN!! hoppe.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære Azi og Roy

Gratulerer så mye med dagen i dag icon_smile.gif

Ønsker dere det beste for dagen og livet.

Kjempeklem

fra

Indianlady icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

tusen hjertelig takk for tankene icon_smile.gif

det er så godt å høre at dere tenkte på meg på dagen vår icon_smile.gif

kjempe kos i fra meg til dere icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...