Gå til innhold

azi & roy 24.05.2002


Gjest *Perser*

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

08.02. 19:06

azi og roy 24.05.02

*Perser*

Profil

hei hei dagbok

siden alle de andre har dagbok, så har jeg også lyst på en!

hmm men det er vel vanskelig å finne på hva man skal skrive da!

jeg kan begynne med å si hva vi har ordnet

*lokal for lørdagsfesten

*Gjesteliste

*invitasjoner

*overnatting for tilreisende

*transport

*fotograf

*ringer

*blomster

*bordplassering

*vielsen

*musikk

*brudesuite

*lokal for fredagen

*mat for fredag og lørdagen

*toastmaster

*forlovere

*brudepiker

*drikke

*barnevakt for isabel

*klær til meg

*frisør

*sminke

*klær til brudepikene

*pastor

*barenpass for fredagen

*bordkort

*ringpute

*gjestebok

*fjærpenn

*kakekniver

*fotoalbum

*lys

*kaketopp

*tiara

*slør

*undertøy til meg

*bryllupskake

*andre kaker

*gifteringer

*meny

*sko til meg

*egen fotograf og filming på fredag og lørdagsfesten

*hmm det er sikker masse vi har glemt ut!

mangler klær til roy, men det skal han fikse neste uke! og få orden buketten og ha samtale med fotograften

invitasjone og bordkort og svarkort og menyene våres ut de er i posten nå skal fortolle det, uffa håper at det ikke blir så dyrt!

ellers så har vi fiksa det meste, på mandag så skal jeg til skredderen med kjolen, så må vi ringe rundt å sjekke om alt er i orden snart

skriver mer senere

klem fra

- - - - - - - - - - -

*Perser*

16.02. 21:11

RE: azi og roy 24.05.02

Av: aniN

Profil | E-post

Hei vennen!

Ser dere har fått gjort mye nå! Nesten ferdige jo. Også er det bare 3 mnd igjen!!!

Dette blir morro. Er du fornøyd med kjolen din nå da? Håper det da, for den er veeeeldig flott!

Huff, føler at vi ikke får gjort mye med bryllupet om dagen.. Mamma har ennå ikke tatt kontakt.. Jeg vil ikke gjøre det etter hun kalte med stormannsgal(!) Altså.. bare forde vi vil ha det fint i bryllupet? Kanskje jeg bare skulle skrive innvitasjonene på dasspapir, så kunne man tørka seg i rompa med dem etter på! Hehe, ser nesten ut som vi må gjøre det for at mamma skal bli glad!

Hehe nei vi får se hvordan det går.. begynner å få litt hastverk syns jeg!! Kos deg i kveld da!

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

18.02. 18:57

RE: azi og roy 24.05.02

Av: Misty

Hei vennen

Ville bare legge inn en liten hilsen til deg. Dagene går fortere nå synes jeg, og nå har du bare knappe tre mndr igjen !!!

Tror du blir kjempeflott i kjolen din, jeg. Vakker er den

Ønsker deg all mulig lykke

- - - - - - - - - - -

Misty - selvutnevnt tåkelegger

smirlove2.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-11 19:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

hei hei

først så takk nina og misty for koslig hilsen:)

og ellers så har jeg og mora mi stresset med kjolen i denne uka! nå er den endlig ferdig og passer kjempe fint:) mangler å dampe den så er den i boks:) gleder meg sååååå

så har nå roy fiksa klærne så det er også i box nå:):)

idag sendte vi ut noen av invitasjons kortene så nå er de snart ut av hus alle sammen:)

ellers så har jeg fått meg enda ny slør så denne passer enda bedre enn den lange jeg hadde! så det blir kort slør på meg ja,:):)

hmm ellers så har vi tatt sol som galninger i de siste og nå begynner jeg å bli brun igjen! herlighet har jo ikke sett sol nå i over halvår, hadde jo blidt helt gule i huden (æsj)

icon_smile.gif

skriver mer etterhvert

icon_smile.gif

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Koselig å få besøk av deg! icon_smile.gif Tenkte jeg skulle besøke deg også.. Kjolen min har jeg dessverre ikke fått enda icon_frown.gif Den er her i trheim (har vært d i over 2 uker) men tollvesenet skaper seg, så de er treige.

Dere har jo jammen meg kommet langt! Dere har jo alt i boks! Jeg gleder meg til det nærmer seg, og d gjør d ialle fall for dere! Håper du kan leggge ut bilder av deg etter bryllypet, for jeg er sikker på du blir(er) kjempefin i kjolen din! Den er bare fiiin! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hei igjen dagbok icon_smile.gif

først vil jeg takk for så koslig hilsen june icon_smile.gif

ellers så har var vi igår og bestemte hvordan brudebuketen og alle de andre blomstene skal være og hva farger det skal være!

det skal være grønt og masse hvit og litt rødt!

gleder meg så, men hadde så ekkel drøm inått!

at jeg så ut som en heks etter frisøren og kaken ikke var klar, kjolen hadde blidt kjempe stygg og at samboeren min ikke la merke til meg!

uff blir helt ødelagt av slike drømmer! ihvertfall når alt er bare kaos der!

fortalte det til mora mi og hun kom med noe søtt, sa at jeg skulle gå og siden vi bor nærme havet og fortelle det til havet så tar englene tar seg av resten icon_smile.gif

jeg synes det var så søtt sagt jeg, og så overtroisk jeg er så kommer jeg nok til å gjøre det ja *sssss* icon_biggrin.gif

uff nå vil jeg ut og tenke på noe annet er helt skjelven ennå etter drømmen!

lei av slike drømmer! begynner å bli mange av de og det er ikke lenge til bryllupet og jeg orker ikke bare å gå vente på noe skal gå galt!

skriver mer senere

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest *Perser*

heia

idag var jeg å så på atlantic hotell! og gud så nydelig det var der! hadde bare lyst å gråte (gledestårer) på vei hjem! icon_biggrin.gif

¨på mandag skal jeg ringe til dem og se om det er ledig! gleder meg så mye icon_smile.gificon_smile.gif

å har masse sommerfugler i magen nå! litt dumt å bytte hotell nå når innbydelsene er sendt ut, men når de tuller så fælt med oss de på den første hotelle vi skulle ha det på så kan de bare ha det så godt! nå tapte de mange tusen kroner pga dårlig service!

ååå jeg gleder meg sååååå masse nå! ser for meg hele greia og det er såååå kooooos icon_smile.gif

bare håpe nå at det er ledig, hvis ikke så arg gidder ikke tenke på hvis ikke! icon_biggrin.gif

åååå 11 uker igjen nå så jeg håper at alt går i boks nå snart! icon_smile.gif

klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går i boks for dere! Du må nesten fortelle hvordan det gikk.. (men hva er d som har skjedd m d oppr hotellet da? Har ikke fått m meg d)

Må bare le litt oxo, jeg kjenner meg slik igjen med marerittene!! Spes d m kjole icon_lol.gif

Det var bare så søtt det moren din sa t d tror jeg at jeg oxo må prøve icon_smile.gif

Lykke til!

Koz12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann vennen!

Hvordan går det? Nå er det ikke lenge igjen for deg eller meg!!

Det er ikke lett med mamma for tiden huff huff... Kanskje vi snakkes i morgen?

_________________

Klem fra Nina

cat.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: aniN den 2002-03-10 01:36 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

tenkte at jeg skulle opptatere litt nå icon_smile.gif

JAAA det var ledig på atlantic så nå har vi fått flytte festen, eller middagen over der! det er bare så nydelig der icon_smile.gif

ellers så ser kjolen slik ut!

jeg fikk hjelp fra noen snille jenter her på kg å finne igjen bilde av kjolen min icon_smile.gif

tusen takk for koslig besøke, june og anin icon_smile.gif

hmm, det som mangler nå er å ringe rundt til de som kommer å si fra til de at festen er flyttet!

idag er jeg så glad og håper at jeg forsetter med det litt til framover icon_smile.gif

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia icon_smile.gif

Ser du angrer litt på kjolevalg... Det synes jeg du ikke må gjøre! Kjolen du har valgt er jo kjempenydelig!!

Men, men.... det er jo bare min lille mening, det er jo din sin som er viktig. Uff, jeg fortår deg litt da også. Jeg bestilte nemlig en annen kjole før jeg endte opp med den jeg har nå....

Du må i alle fall fortelle hva du bestemmer deg for!

PS Så at jeg og du har fått veldig likt frieri icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

jeg skal nok gå med kjolen, det er bare når jeg prøver den så får jeg en ubeskrivelig herlig følelse og er 110% sikker på at jeg skal ha den! men etter noen uker, (og mange kjoletiting) så blir jeg så usikker! helt til jeg prøver kjolen igjen icon_wink.gif *ler*

men men, jeg får bare skjerpe meg og ikke se mer på kjoler!

takk for at du synes den er fin icon_smile.gificon_smile.gif

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det var bra å høre at du er sikker når du prøver den! Den er så nydelig at! Du kommer helt sikker til å være kjemelekker!! icon_smile.gif

Tihi! Gler du deg ikke nå? ... det er ikke lenge igjen ...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

jo jeg gleder meg kjempe masse, igår fikk jeg kalde føtter og det var ikke gøy! men vi snaget masse så nå gidder jeg ikke å tenke på hva skjer i framtiden! men du vet det innlegge angående utro 1 mnd før bryllupet! det får man til å tenke litt, ingen er perfekt! så jeg var så redd hvis noe sånt skjedde med oss icon_frown.gif

men jeg vet at jeg kommer til å være trofast og roy sa at han også vet at han kommer til å være trofast! så da gidder jeg ikke å sitte å bekymre meg i tilfelle en dag, en av oss blir det......

icon_smile.gif

har du prøvd kjolen igjen (tihi) det er kjekt å prøve det synes jeg også icon_wink.gif

hvordan går det med deg ?

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg følte virkelig med innlegget om utro 1 mnd. før... var nemlig sammen med en slik før, så jeg kjenner meg igjen icon_frown.gif Stakkars, det er kjempetrist...

Men det går nok bra oss ser du! enig_animasjon.gif Ikke bekymre deg du.. det er greit å være realistisk, men jeg tror det er oxo litt lett å bli litt "edgy" på alle ting nå før bryllupet.. icon_biggrin.gif

Ellers så får jeg ikke prøvd kjole så mye mer, jeg måtte henge kjolen i et annet hus, siden det har kommet muggsopp i huset! Det sprer seg visst kjempelett og setter seg særlig på klær, så jeg tok ingen sjanser. Hmm, ellers tror jeg det går sann cirka etter planen, utenom at vi sliter litt med toastmaster....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG FÅR KJOLEN!!!!!!!!

ÅÅÅÅHH SÅ GLAD JEG ER!!!!!!!!!

DE HADDE EN I MIN FARGE OG STØRRELSE HOS DESIGNEREN!!!!! Åhh måtte bare få det ut!!

ehm ja, da tar det ikke såå lang tid før jeg får den!!

Kleeeemmmmeee12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER FORTSATT GLAD!!!!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Ehm sorry for at dett gikk utover din stakkars dagbok som tilfeldigvis var åpen for meg til å skrive i..

MEN HIPP HURRRRRAAAAAA FOR KJOOLEN MIN!!

JEG SKAL GIFTE MEG JEG *ROPE*

eeehmm jeg avslutter her jeg.. kanskje gå over til min egen? god idè? ja..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann

Takk for hilsen i dagboka mi - som nå går mot slutten for min del. Jaja tre uker igjen og det går sakte men sikkert mot slutten icon_smile.gif Denne helga har det vært null planlegging, men neste uke blir full av det. Da tar vi fast på siste innspurt.

Du da som har funnet ny kjole icon_smile.gif hva skal du gjøre med den gamle da ? Vel du får ha en fantastisk påske. Var i Sirdalen i går - DAILI masse sol og masse godt skiføre.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia vennen icon_smile.gif

Takk for besøket! Nå lurer jeg jammen på hva du skulle.... Hmm....

Men jeg er mest bekymra for deg jeg da icon_frown.gif Jeg satt å tenkte på deg flere ganger i påsken.... men alt ordner seeg, det har det i hvertfall gjort med deg! Hvordan går det med deg? Så forresten du valgte den andre kjolen, den er kjempefin! Er det tyll eller chiffon skjørtet er av? Ja,ja, jeg har begynt å roe meg, slapper bare av jeg nå (utenom å prøve å slanke meg litt da og vente på sløret) Men nå begynner det jammen meg å nærme seg!! Jipii hoppe.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min venn icon_smile.gif

Har sendt deg et par priv meldinger, men jeg får jo ikke noe svar *hulk*....

Håper alt er bra med deg.

Den nye kjolen var jo flott også da, men nå skal du vel slutte å se på kjoler vel? *ler*

Si meg hvordan det går da....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Heia

takk for besøke dere icon_smile.gif kjempe kos..

jeg er syk og har vært syk nå så har ikke tenkt på bryllup nå i over 1-2uker icon_frown.gif

håper kjolen min kommer snart! har ikke ringt heller kanskje det har kommet!?

spennende icon_smile.gif

men men skriver mer senere

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! icon_smile.gif

Håper du blir frisk snart! *klem* Jeg har heller ikke vært så mye her inne, det begynner å nærme seg eksamener for meg!

Håper kjolen din kommer snart nå da! Det må jo du gi beskjed om! Åh, det er så forferdelig spennende å vente på kjole!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...