peppermyntete Skrevet 6. februar 2015 #41 Skrevet 6. februar 2015 Mine nisser er 10-11 år. De har hverken smarttelefoner eller nettbrett pga. foreldrenes prinsipper. Jeg har lagt merke til at i sosiale sammenhenger med andre, blir de liksom litt utenfor, for de aner ikke hva de andre snakker om. I dag er det sånn at utviklingen er sånn. Til og med den 11 år gamle jenta som er flyktning fra der mor lever på sosial penger har smarttelefon. På skolen trodde det var vanlig regel at telefonen skal være avslått dersom man har den med på skolen. Jeg slår iallfall min telefon på flymodus om jeg er i et møte. Anonymous poster hash: 2a321...238 Nettopp derfor mener jeg det er greit barna har et nettbrett de kan dele mellom seg og som foreldrene har full tilgang til. Da er de ikke utenfor lenger. Jeg regner med mobil er forbudt i timer over alt, men ser mange som bruker den i friminutt. Synes det er synd at en telefon skal ødelegge for normal lek.
bobler Skrevet 6. februar 2015 #42 Skrevet 6. februar 2015 (endret) jeg synes rundt 10-11 år Endret 6. februar 2015 av bobler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå