Gå til innhold

Piglets dagbok


Piglet

Anbefalte innlegg

Håper dere har en fin tur! Jeg er litt enig med kjæresten din, - frokosten er sikkert kjempe bra! ;)

Hotell-frokoster er noe av det jeg pleier å glede meg mest til :sjarmor:

Nå som dere har bil, er det ikke like lett å kjøre til Norge...?

Det pleier vi som oftest å gjøre.

:klem:

Miranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Her er jeg!!

Har lange dager på jobb og mye og gjøre i helgene, så da blir det ikke så mye KG-tid. Og des mindre jeg er her der mindre forstår jeg av hva som skjer i de forskjellige diskusjonene, og da synes ´jeg ikke det er så spennende og være her inne når jeg endelig kan.

Men jeg har et håp om at det kommer seg på et tidspunkt... Og jeg har det veldig bra i varmen!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tid for min ukentlig dagbokoppdatering! ;)

I morgen skal vi på utflukt med reklamebyrået vårt, så da kan jeg sove lenge... Vi skal starte med deilig brunch kl. 10 og etter det er programmet hemmelig, men det skal inneholde både inspirasjon og "forkælelse". Så det blir spennende!

I helgen har jeg hatt nesøk av to venniner fra Norge, og det var veldig hyggelig. Lørdag shoppet vi litt, var på kanalrundfart og i Tivoli om kvelden. Søndag var vi i Zoologisk Have og grillet i gården før vi kjørte dem til flyplassen. Så vi fikk gjort mye, med det resultatet da jeg var litt sliten da vi kom til mandagen.

Resten av uken har det ikke skjedd det store, bortsett fra at ejerforeningen vår i dag har besluttet at vi skal bygge takterasse til neste sommer. Så det er supert!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en veldig hyggelig dag med reklamebyrået. Vi startet med deilig brunch, forsatte med spennende foredrag fra Institut for Fremtidsforskning og tai chi i parken og avsluttet med ansiktsbehandling i et kombinert spa og tehus. En sånn dag burde man ha hver uke... :sjarmor:

Resten av uken har også vært bra. Litt kortere dag på jobb fredag, så i parken med noen venner for å feire St Hans. I dag har jeg vært sammen med en venninde på formidagen og i ettermidag har kjæresten og jeg vært en tur inne i byen. Vi har bl.a. sett på (og egentlig bestemt oss for å kjøpe) et spisebord på R.O.O.M. Veldig fint, litt smalt (80*140) og i oljet valnøttetre. Etter det gjorde jeg litt rent, mens kjæresten så fotball, og nå skal vi snart ut og spise i anledning kjæresten bursdag i forige uke.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte helt og skrive at jeg drar på fortningsreise i morgen ettermiddag og til tirsdag. Jeg og en kollega skal til Bergen. Gleder meg både til det jobbmessige, men også til å fly bussines og bo på deilig hotel. :)

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Piglet,

Så deilig å få en "forkælesesdag" som dere fikk av reklamebyrået. Kunne absolutt levd med en sånn dag hver uke ja.

Håper du hadde en fin og interessant businesstrip til Bergen.

Malou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello ladies!

Alltid hyggelig når dere kikker innom!

Jeg hadde noen veldig spennende og effektive dager i Norge, og fikk sett og lært masse. Men hadde noen ganske lange dager, noe som resulterte i at jeg trodde det minst måtte være torsdag da jeg kom hjem - men så var det bare tirsdag. Resten av uken har gått fint, men uten de store høydepunktene. Kjæresten er på tur i helgen, og jeg nyter og være alene. Hadde egentlig litt planer med en venninde, men hun har avlyst, og jeg synes egentlig det er helt ok - så kan jeg bare hygge meg i mitt eget selskap. Har to spennende bøker og to blader som jeg håper jeg kan få lest, og planlegger også en tur inn til sentrum i morgen. Håper jeg kan få en frisørtime, men ellers kan jeg bestille en til på fredag. Da starter nemlig ferien min. Tar fri fredag (så jeg kan lade opp til Robbie konsert) og hele uken etter. Det er ikke den lengste ferien, men jeg har jo ikke rett til fri med lønn, så da blir det sånn. Og så snakker vi om å ta litt ferie i september (til "Syden") og holde fri mellom jul og nyttår. Håper også det kan bli en liten førjulstur til London, så da har jeg jo egentlig mye og se frem til... :)

Og så har vi kjøpt dette bordet: http://www.room.se/ProdImages/1050033.jpg

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg her igjen! En av fordelen med at kjæresten er borte, er at det er mere tid til internett-surfing.

Har hatt en deilig dag. Våknet super-uthvilt etter 10 timers søvn. Det er sjeldent jeg sover mere enn 8 timene jeg må ha for å være ordtlig opplagt, uansett om det er helg eller hverdag, så jeg har nok hatt bruk for det. Etter dusj, forkost og litt Tdf-oppdatering, dro jeg inn til byen. Fikk bestilt frisørtime, levert bøker, kjøpt to gaver (pleieprodukter fra Origins til min svigerinne og klær til min nieses 1 års dag) og litt klær til meg selv også. Kjøpte en sort silketopp og et brunt skjørt på salg på Zara, og fire helt basice topper til jobbruk fra Benneton. På vei hjem handlet jeg litt mat. I ettermiddag har jeg kost meg i hyggelige Botaniske have med avis og bok. I kveld har jeg spist pasta med kantareller, lest litt og sett litt forballkamp. Og det er egentlig planen for resten av kvelden også.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaterer og oppdaterer! Flinke Piglet! :ler:

Har hatt en fin dag, men nå gleder jeg meg til jeg skal hente kjæresten. Skal bare en tur i dusjen og få skyldt av solkrem og svette etter noen timer i parken. Har også store planer om å overtale ham til å starte ferien sin på fredag også, så vi kan være litt sammen her i København, før vi drar til Norge.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...