Gå til innhold

Er denne nettbutikken trygg å handle fra?


kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg en iPhone for første gang!! :laugh: Så nå skal jeg finne et deksel, men det eneste dekslet jeg fant som jeg faktisk likte, ligger på denne siden:

http://www.iphonedeksler.no/iphone-5c-deksel/deksler-og-vesker/iphone-5c-bumper.html

Kjenner ikke til denne nettbutikken i og med at jeg ikke har hatt iPhone før. Er nettsiden trygg å handle på? Det er alt jeg lurer på egentlig... Hehe!

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dæven, det var dyrt. Kjøp heller på ebay til 12,- stk



Anonymous poster hash: f4833...a24
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, det var dyrt. Kjøp heller på ebay til 12,- stk Anonymous poster hash: f4833...a24

Støtter denne! Siden du linker til kjøper ting billig fra utlandet og selger det dyrt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig ebay? :fnise: Er det noe liknende som Finn.no? Eller er det en vanlig nettbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, føler meg ekstremt dum akkurat nå, men har aldri vært innom ebay før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig ebay? :fnise: Er det noe liknende som Finn.no? Eller er det en vanlig nettbutikk?

Det kan sammenlignes med finn.no ja, men det er tusenvis av selgere som lever av butikken sin. Søker du på iPhone 5C phone case så får du utallige valgmuligheter. Huk av for "buy it now" i menyen til venstre, så forsvinner alle de du kan by på i stedet for å kjøpe. Når du trykker deg inn på en ting, sjekk ratingen til selgeren først. Den står til høyre på siden i form av et prosenttall, er denne på 99 eller høyere så er det en god selger :)

Anonymous poster hash: 6c235...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/New-Hard-Transparent-Back-Soft-Bumper-Case-Cover-FOR-Iphone-5c-/201063858519?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2ed0570157

Så dette er en god selger? Og kan man stole på at man får produktet? :)

Edit: Feil link. Fikk lagt inn riktig nå.

Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Da bestiller jeg :) Ble bare 4 us dollar til sammen, for fire-fem deksler! Woho!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...