Gå til innhold

Hvem av deltagerne i Luksusfellen husker dere best?

HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

De meldte seg bare på Luksusfellen på tull. De hadde nok penger og overdrev hvor mye penger de brukte.

Jeg leste en plass (dette er lenge siden) at det kun var han ene som sleit og ikke han andre. Han som var med på Paradise Hotel, sa han bare var med for å støtte kompisen. Han hadde visst ingen økonomiske problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanita har visst skjerpet seg en del. Hun driver et yogastudio nå. Shopper fortsatt men ikke for mer enn hun har råd til.

Anonymous poster hash: c7fa5...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker best en episode fra luksusfellen sverige hvor det var et par som BEGGE hadde fått slankeoperasjoner av staten fordi de var så overvektige at det var farlig. Etter operasjonene fortsatte de å bruke så mye penger på brus, chips og godteri at de havnet på luksusfellen. Satt med hakeslepp gjennom hele episoden.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun husker jeg godt! Er det virkelig mulig? Skisko til 4000 kr?! Hun er av den typen som bare MÅ handle noe. Samme hva det er. Synes det bare var tragisk jeg. Hun levde på kreditt og pappas penger.

Dette er fra Luksusfellen SV, men husker dere Vanita? Her snakker vi blond og dum. Hadde ingen inntekter og levde på kreditt. Satt bare å ristet på hodet jeg. Den episoden burde dere se. Det er en stund tilbake.

Husker du hvilkem sesong og episode hun dama var med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med han som faktisk hadde vunnet en million (i lotto?). Han fikk utbetalt 10.000 kr i måneden fra premien, men gikk fremdeles i minus.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken episode var dette? Synes jeg husker den dama, men fikk nesten lyst til å se episoden igjen :fnise:

Var hun som sa at de skulle ta opp nytt lån da økonomene spurte hva hun hadde tenkt å gjøre for å få penger til å betale de i banken tilbake?

Stemmer, det hadde jeg glemt! Ansiktsuttrykket på økonomen da hun sa det var jo ubetalelig. Husker ikke hvilken episode det var, men var nok en av de første sesongene. Jeg har ikke sett på de siste par årene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller han som begynte å gråte fordi han måtte selge Play Station? Tror det var i det svenske versjonen. De hadde det så dårlig at de slet med å kjøpe mat til barna. Dette så ikke ut til å gå inn på mannen, men da de sa at han måtte selge TVen og alle spillene, nei da måtte han ut og gråte litt, for hva skulle han gjøre nå, liksom?

Haha den episoden husker jeg godt! Han måtte sette seg ut for å grine da han selge tvn og spilla. Er det virkelig mulig? :fnise: Det var jo helt katastrofe!

Husker dere den episoden der 2 stykker (som var heavy tatovert og dama hadde knall rødt hår) flyttet til Las Vegas for å komme seg bort fra alt, men etter 3 måneder gikk de tom for penger og måtte komme hjem igjen. De kom hjem til en haug med ubetalte regninger og inkasso. De fortsatte bare som før. De hadde til og med kjøpt en hund for 8000 kr til sønnen på 7 måneder. Dama sier da "Jammen han elsket hunden og ble så glad" Å mannen hadde kjøpt en BIL som sønnen skulle få da han ble 18. På kreditt så klart. Litt av en episode.

Anonymous poster hash: fecb3...7e7

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra Vestfold som var arbeidsledig og spilte hele dagen. Kjæresten og deres felles barn gikk ifra han. Ble en ulykkelig slutt. Synes det var trist! :/ Håper det går bedre nå (Y)

Anonymous poster hash: 8e3d0...277
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha den episoden husker jeg godt! Han måtte sette seg ut for å grine da han selge tvn og spilla. Er det virkelig mulig? :fnise: Det var jo helt katastrofe!

Husker dere den episoden der 2 stykker (som var heavy tatovert og dama hadde knall rødt hår) flyttet til Las Vegas for å komme seg bort fra alt, men etter 3 måneder gikk de tom for penger og måtte komme hjem igjen. De kom hjem til en haug med ubetalte regninger og inkasso. De fortsatte bare som før. De hadde til og med kjøpt en hund for 8000 kr til sønnen på 7 måneder. Dama sier da "Jammen han elsket hunden og ble så glad" Å mannen hadde kjøpt en BIL som sønnen skulle få da han ble 18. På kreditt så klart. Litt av en episode.

Hva?! Dette har jeg ikke fått med meg. Er de norske?

Anonymous poster hash: 07cc1...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett Luksusfellen, men fikk lyst til å se den nå. Jeg er litt nysgjerrig på han med tupeen. Hvilken episode og sesong var dette?

Anonymous poster hash: bac37...37e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den husker jeg, ganske sikker på at det var på den svenske :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?! Dette har jeg ikke fått med meg. Er de norske?

Anonymous poster hash: 07cc1...894

Nei, den svenske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den husker jeg, ganske sikker på at det var på den svenske :fnise:

Stemmer nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med en sånn forferdelige tuppé, han som drev den sexbutikken. Han tok taxi til jobb hver dag og puttet alle pengene fra butikken i egen lumme!

Ellers så syntes jeg alltid det er trist å se godt voksne mennesker som ikke kan gjemme seg bak 'ung og dum'...

Var akkurat han jeg tenkte på også! Han virket så ekkel...Mulig det var på grunn av tupéen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt retard han som er med i kveld, han kommer jeg til å huske!

Anonymous poster hash: 29ef2...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker en episode der et samboerpar hadde økonomiske problemer, eller nærmere bestemt mannen. Hun jobba og hadde orden på økonomien, mens han ikke hadde jobb, sov halve dagen og spilte dataspill resten av dagen. Husker Hallgeir låste seg inn og vekket han kl 10:30. "Wakey wakey!" :)

Anonymous poster hash: 6162d...7d8

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en episode der et samboerpar hadde økonomiske problemer, eller nærmere bestemt mannen. Hun jobba og hadde orden på økonomien, mens han ikke hadde jobb, sov halve dagen og spilte dataspill resten av dagen. Husker Hallgeir låste seg inn og vekket han kl 10:30. "Wakey wakey!" :)

Anonymous poster hash: 6162d...7d8

Haha! Ser for meg å bli vekket opp sånn av Hallgeir. :D

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med han som hadde hest, men ikke penger til andre regninger. Husker dere han?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...