Gå til innhold

Er det noen her som ser på The Fosters? :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ELSKER dette showet. :bond: Har ikke sett det i Norge. :( Jeg må streame det på Internet.



Anonymous poster hash: 25c78...b4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ELSKER dette showet. :bond: Har ikke sett det i Norge. :( Jeg må streame det på Internet.

Anonymous poster hash: 25c78...b4f

har vel ikke startet på norske kanaler, om det i det hele tatt kommer til å gjøre det. Tv - Norge suger.

Anonymous poster hash: ad65a...116

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det! Så det på den amerikanske netflixen, de har ikke de nyeste episodene, så de streamer jeg



Anonymous poster hash: c33cf...049
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan streames gratis på free tv og watchtvlinks blant annet.



Anonymous poster hash: ad65a...116
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg streamer det på cucira. :) Brukte watchit før, men det er så mye urseriøst reklame som popper opp. Cucira er det beste valget for denne serien tror jeg.

Jeg har sett helt frem til episoden Mother Nature i sesong 2 så nå venter jeg bare på neste...

Jeg har vært hekta siden første episode. Jeg syns det er en veldig fin serie.



Anonymous poster hash: 25c78...b4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg streamer det på cucira. :) Brukte watchit før, men det er så mye urseriøst reklame som popper opp. Cucira er det beste valget for denne serien tror jeg.

Jeg har sett helt frem til episoden Mother Nature i sesong 2 så nå venter jeg bare på neste...

Jeg har vært hekta siden første episode. Jeg syns det er en veldig fin serie.

Anonymous poster hash: 25c78...b4f

Veldig fin serie, sett alt her også. Synes forøvrig han som spiller Brandon skulle vært bytta ut - han er ikke noe flink.

Anonymous poster hash: ad65a...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Brandon drar på turné og blir borte for godt, og at Callie blir adoptert.

hehe, you and me both. Syntes det var så kleint at de skrev inn denne romansen mellom dem, :P Visste du at Jennifer Lopez er med å produsere serien?

Dette er jo en feelgood serie. Helt utrolig at faren til Callie skal komme og kreve noe nå (ja jeg vet at han ikke har visst om henne, but still).

Anonymous poster hash: ad65a...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det mener jeg å ha lest for en stund siden, men hadde helt glemt det. Den romansen synes jeg bare er tull, den er det verste med hele serien. Jeg vet ikke om serieskaperne lar Callie og Brandon være sammen hvis Callie blir adoptert, kanskje det er derfor faren ikke frasier seg foreldreretten (ennå.) Ikke vet jeg.

Ødela mye av serien at de skrev inn den romansen :P Folk er ikke så glad i "liksom-incest" som jeg vil kalle det når det kommer til adoptiv/foster/ste - søsken. Håper denne turneen er en måte for de å skrive Brandon ut av serien.

Anonymous poster hash: ad65a...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker den serien! Gleder meg til neste onsdag :)

onsdag? Jeg så denne episoden i går. Det sendes i usa på mandager.

Anonymous poster hash: ad65a...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdag? Jeg så denne episoden i går. Det sendes i usa på mandager. Anonymous poster hash: ad65a...116

Sorry, nettet vårt var nede på mandag/tirsdag, så tenkte feil. Gleder meg til tirsdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Romansen mellom Callie og Brandon irriterer meg grenseløst, blir sur hver gang de ser på hverandre :fnise:



Anonymous poster hash: c33cf...049
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romansen mellom Callie og Brandon irriterer meg grenseløst, blir sur hver gang de ser på hverandre :fnise:Anonymous poster hash: c33cf...049

Me too! Skjønner ikke hvorfor de absolutt måtte ha med den romansen? Men, det er vel kanskje realiteten til fosterbarn, ikke vet jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too! Skjønner ikke hvorfor de absolutt måtte ha med den romansen? Men, det er vel kanskje realiteten til fosterbarn, ikke vet jeg?

tror nok ikke det er realiteten nei, for en merkelig ting å si :P

Anonymous poster hash: ad65a...116

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke det er realiteten nei, for en merkelig ting å si :PAnonymous poster hash: ad65a...116

Mobilen min sletta tydeligvis et ord, den har en tendens til å gjøre det. Det skulle stå for noen fosterbarn..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...