AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #61 Skrevet 13. februar 2015 Ingen på tinder spør meg så direkte! Er kanskje fordi jeg er litt dårlig på å svare når folk sier hei? Ikke så veldig mange gutter som starter samtaler heller. (Jeg er ikke stygg, normalt pen tror jeg:P) Anonymous poster hash: ebe87...653 Hva er nicket ditt på tinder da ? Anonymous poster hash: 71326...85c
Gjest HarryDotter Skrevet 15. februar 2015 #62 Skrevet 15. februar 2015 Tinder funker veldig bra. Jeg har blitt kjent med mange jente/damer som er interessert i å ha en pulevenn. Man må være ærlig og direkte, og si med en gang hva du er på utkikk etter. Jeg ble overrasket når jeg så hvor mange som var interessert . Er du broren til Johnny Depp eller noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #63 Skrevet 16. februar 2015 Oppdatering: Nå har jeg truffet en fyr fra Sukker to ganger og hatt sex med ham begge gangene. Det var ok, men føler ikke vi passer helt sammen. Men må si at det ikke er mange heite gutter på Sukker, akkurat?! Anonymous poster hash: cdf26...6b1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #64 Skrevet 16. februar 2015 Oppdatering: Nå har jeg truffet en fyr fra Sukker to ganger og hatt sex med ham begge gangene. Det var ok, men føler ikke vi passer helt sammen. Men må si at det ikke er mange heite gutter på Sukker, akkurat?! Anonymous poster hash: cdf26...6b1 Vet ikke, det var kanskje flere for noe måneder siden. Smaken er som baken, kan man vel også si. Uansett, du kan jo alltids prøve byen i stedet. Mye å velge og vrake i der også, og de fleste menn er ikke vanskelige å be. Anonymous poster hash: 116dc...fc0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå