Gå til innhold

Tips for å skaffe pulevenn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det dukker stadig opp nye tråder her inne hor folk som ikke er interessert i noe forpliktende forhold spør om hvordan de skal gå frem for å finne en pulevenn. Det er faktisk veldig enkelt, og her skal jeg forklare dere hvordan:

1. Registrer dere på Sukker (det er gratis)

2. Bruk søkefilteret til å søke etter menn som ikke ønsker lange forhold ("ønsket varighet på forhold")

3. Sett gult eller rødt hjerte på de mennene dere synes er kjekke

4. Vent på at mennene skal sende melding til deg (hvis du kjøper medlemskap kan du også sende melding selv, men det er ikke nødvendig, for de fleste menn vil sende deg melding når du markerer dem med hjerte)

5. Spør mennene om de kunne tenke seg uforpliktende sex. Nesten alle vil si ja.

Jeg har selv skaffet sikkert 15 pulevenner på denne måten.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 116dc...fc0
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøvd?

Skrevet

Hvorfor har det blitt "slutt" med alle disse 15 pulevennene dine?

Anonymous poster hash: cdf26...6b1
  • Liker 1
Skrevet

Enklere tips: Registrer deg på tinder.

Anonymous poster hash: 60cb3...ca9

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ikke bare bruke Tinder? Det får man seg lett et ligg flere ganger i uka.

Skrevet

Hvorfor har det blitt "slutt" med alle disse 15 pulevennene dine?

Det var aldri meningen at det skulle bli noe mer. Jeg gikk jo inn for å få menn som ville ha kortvarige flørter.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke bare bruke Tinder? Det får man seg lett et ligg flere ganger i uka.

Det er en sjekkeapp.

Skrevet

Må man ha bilde av seg selv for å gjøre dette på Sukker?

Skrevet

Må man ha bilde av seg selv for å gjøre dette på Sukker?

Nei, menn kontakter deg uansett. Jeg har ikke brukt bilde. Sender bare bilde til dem privat når de har tatt kontakt.

Du kan velge og vrake i kjekke menn med denne metoden.

• Liker 2
Skrevet

Jeg prøvde å gjøre som du sa nå, men synes det er vanskelig å finne de som bar vil ha noe kortvarig? Jeg satt dette valget på "høyt" på Profilbarometer, men de jeg da matcher med har nesten alltid rødt blad på "Varighet". Så gir opp denne metoden....

Skrevet

Kan andre medlemmer lese alt du har skrevet om deg selv selv om du selv ikke er betalende kunde?

Oi, det ble mange selv-er. Dere skjønner hva jeg mener..

• Liker 2
Skrevet

Åh herregud, så utrolig kleint dette var! Jeg sitter som en unge i en godteributikk og vurderer disse mennene KUN ut fra hvordan de ser ut. Og så føler jeg meg som gud når jeg velger noen og vraker andre. Haha..

Jeg fikk kontakt med en pen gutt da, men etter jeg sendte bilde av meg selv til ham har jeg ikke hørt noenting, selv om han har sett meldigen. HAHA! Og jeg er pen, om jeg kan si det selv. DETTE ER KLEINT!!

• Liker 5
Skrevet

Åh herregud, så utrolig kleint dette var! Jeg sitter som en unge i en godteributikk og vurderer disse mennene KUN ut fra hvordan de ser ut. Og så føler jeg meg som gud når jeg velger noen og vraker andre. Haha..

Jeg fikk kontakt med en pen gutt da, men etter jeg sendte bilde av meg selv til ham har jeg ikke hørt noenting, selv om han har sett meldigen. HAHA! Og jeg er pen, om jeg kan si det selv. DETTE ER KLEINT!!

Det er du som blander inn Gud her. Hva er galt med å velge og vrake i godsaker?

Skrevet

Jeg holder på å prøver ut dette nå...men det virker ikke som damene der inne tar kontakt selv om de får hjerter..

Skrevet

aaah, jeg vil også. Lager meg en bruker på sukker nå. Lurer på om det er mange godsaker i møre og romsdal :O

Skrevet

aaah, jeg vil også. Lager meg en bruker på sukker nå. Lurer på om det er mange godsaker i møre og romsdal :O

Mange :) Gi oss rapport :)

Skrevet

Dust :P

Haha,må jo prøve :P

Skrevet

Funker nok ikke like godt når man er gutt ;)

• Liker 2
Skrevet

Funker nok ikke like godt når man er gutt ;)

Hehe,nei. Stor forskjell der gitt :P

Skrevet

Det er du som blander inn Gud her. Hva er galt med å velge og vrake i godsaker?

Jeg vet ikke.. Det er bare kleint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...