Gjest Nosoul Skrevet 10. februar 2015 #41 Skrevet 10. februar 2015 Det dukker stadig opp nye tråder her inne hor folk som ikke er interessert i noe forpliktende forhold spør om hvordan de skal gå frem for å finne en pulevenn. Det er faktisk veldig enkelt, og her skal jeg forklare dere hvordan: 1. Registrer dere på Sukker (det er gratis) 2. Bruk søkefilteret til å søke etter menn som ikke ønsker lange forhold ("ønsket varighet på forhold") 3. Sett gult eller rødt hjerte på de mennene dere synes er kjekke 4. Vent på at mennene skal sende melding til deg (hvis du kjøper medlemskap kan du også sende melding selv, men det er ikke nødvendig, for de fleste menn vil sende deg melding når du markerer dem med hjerte) 5. Spør mennene om de kunne tenke seg uforpliktende sex. Nesten alle vil si ja. Jeg har selv skaffet sikkert 15 pulevenner på denne måten. Lykke til! Anonymous poster hash: 116dc...fc0 Eller dra ut på byen, hooke opp med en gammel "flamme", bruke tinder/hot or not eller eller eller... Mulighetene er mange!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #42 Skrevet 10. februar 2015 Dette høres jo helt sinnsykt ut. Hvor er stoltheten deres? Og hva om den personen dere har sex med har kjønnsykdom? Anonymous poster hash: 297e0...3a6
Magnifique Skrevet 10. februar 2015 #43 Skrevet 10. februar 2015 Tråden er ryddet for støtende innlegg, samt kontaktannonser. - Magnifique, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #44 Skrevet 10. februar 2015 Finn deg en nerd du ser på bussen eller som du kjenner til. Spør om vedkommende er interessert i et pulevennforhold. Og vips, så har du en trofast, lærevillig, prestasjonsvillig ung mann som vil tilfredstille alle dine erotiske ønsker. Anonymous poster hash: 7f64e...c68
Gjest FruKG Skrevet 10. februar 2015 #45 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jeg er jo ikke like ung som mange av dere, men et besøk på en bar eller nattklubb er like enkelt. Da kan du faktisk snakke med og vurdere mannen og kroppen før du bestemmer deg. Altså du kan lettere komme gjennom flere menn. Det gjorde jeg jeg når jeg var ung og det gjør jeg enda når jeg ønsker sex med nye menn. Jeg hadde langt flere enn 15 pulevenner på en månded på det meste. Og tenk uten mobil og app'er. Rart at det å være ute i det "ekte" livet kan være lettere enn app'er og teknologi hva? :-) Endret 10. februar 2015 av FruKG
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #46 Skrevet 10. februar 2015 Dette høres jo helt sinnsykt ut. Hvor er stoltheten deres? Og hva om den personen dere har sex med har kjønnsykdom? Anonymous poster hash: 297e0...3a6 Haha, stoltheten? Håper du tuller nå Anonymous poster hash: cdf26...6b1 1
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #47 Skrevet 10. februar 2015 Det dukker stadig opp nye tråder her inne hor folk som ikke er interessert i noe forpliktende forhold spør om hvordan de skal gå frem for å finne en pulevenn. Det er faktisk veldig enkelt, og her skal jeg forklare dere hvordan: 1. Registrer dere på Sukker (det er gratis) 2. Bruk søkefilteret til å søke etter menn som ikke ønsker lange forhold ("ønsket varighet på forhold") 3. Sett gult eller rødt hjerte på de mennene dere synes er kjekke 4. Vent på at mennene skal sende melding til deg (hvis du kjøper medlemskap kan du også sende melding selv, men det er ikke nødvendig, for de fleste menn vil sende deg melding når du markerer dem med hjerte) 5. Spør mennene om de kunne tenke seg uforpliktende sex. Nesten alle vil si ja. Jeg har selv skaffet sikkert 15 pulevenner på denne måten. Lykke til! Anonymous poster hash: 116dc...fc0 Jeg har prøvd sukker.no Ikke en eneste dame ville møte meg uansett om jeg snakket lenge med noe, de sidene er noe tull...
happiest Skrevet 10. februar 2015 #48 Skrevet 10. februar 2015 Tinder funker nok like bra. Trenger ikke skrive noe heller. Jeg har fått flere spørsmål som: keen? pule? lyst å knulle? ligger på hotell i byen, møtes? Trenger heller ikke å ha halvnakne bilder, jeg har kun bilder med klær på! Men synes det er mangel på seriøse gutter på tinder, men men.
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #49 Skrevet 10. februar 2015 Tinder funker nok like bra. Trenger ikke skrive noe heller. Jeg har fått flere spørsmål som: keen? pule? lyst å knulle? ligger på hotell i byen, møtes? Trenger heller ikke å ha halvnakne bilder, jeg har kun bilder med klær på! Men synes det er mangel på seriøse gutter på tinder, men men. Det er mer dere kvinner som er så kresne Hver gang jeg får en match på tinder så svarer dem ikke meg som beviser at kvinner bare er på tinder for å få en bekreftelse, og du sier gutter ikke er seriøse?... 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #50 Skrevet 11. februar 2015 Jeg har fått flere spørsmål som: keen? pule? lyst å knulle? ligger på hotell i byen, møtes? Hva svarer du da? Anonymous poster hash: 116dc...fc0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #51 Skrevet 11. februar 2015 Spennende tanke absolutt....men jeg hadde ikke for mitt liv turt å pult på en dame jeg ikke kjenner skikkelig godt Men om jeg fikk bedre kjennskap til henne og hun er snill og god, så ville det vært helt rått! ..... Ungeskrekk? Anonymous poster hash: 116dc...fc0
happiest Skrevet 11. februar 2015 #52 Skrevet 11. februar 2015 Det er mer dere kvinner som er så kresne Hver gang jeg får en match på tinder så svarer dem ikke meg som beviser at kvinner bare er på tinder for å få en bekreftelse, og du sier gutter ikke er seriøse?... Svarer alltid jeg Selv om jeg får slike spørsmål. Avviser på en ok måte. Skjønner ikke helt poenget med å ikke svarer, for vi matchet jo?
Gjest Winza Skrevet 11. februar 2015 #53 Skrevet 11. februar 2015 Mange kvinner vil bare at folk skal like bildet dems slik dem får en bekreftelse på at dem er attraktiv
happiest Skrevet 11. februar 2015 #54 Skrevet 11. februar 2015 Hva svarer du da? Anonymous poster hash: 116dc...fc0 Da svarer jeg at jeg er ute etter noe seriøst, og ønsker de lykke til med letingen videre Men hvis de begynner å mase, selv om jeg svarer på en ok måte, så sletter jeg de med en gang. Eller jeg sletter de jo etterhvert da, for ikke å ha mange useriøse på "listen" min.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #55 Skrevet 11. februar 2015 Tinder funker nok like bra. Trenger ikke skrive noe heller. Jeg har fått flere spørsmål som: keen? pule? lyst å knulle? ligger på hotell i byen, møtes? Trenger heller ikke å ha halvnakne bilder, jeg har kun bilder med klær på! Men synes det er mangel på seriøse gutter på tinder, men men. Ingen på tinder spør meg så direkte! Er kanskje fordi jeg er litt dårlig på å svare når folk sier hei? Ikke så veldig mange gutter som starter samtaler heller. (Jeg er ikke stygg, normalt pen tror jeg:P) Anonymous poster hash: ebe87...653 1
happiest Skrevet 11. februar 2015 #56 Skrevet 11. februar 2015 Ingen på tinder spør meg så direkte! Er kanskje fordi jeg er litt dårlig på å svare når folk sier hei? Ikke så veldig mange gutter som starter samtaler heller. (Jeg er ikke stygg, normalt pen tror jeg:P) Anonymous poster hash: ebe87...653 Ikke alle som tar første intativet, men da pleier jeg å starte samtalen selv Men de har jo matchet med deg, så du får mest sannsynlig svar om du starter samtalen. Mange gutter er lei av å starte samtalen tror jeg..... Og hvis du kun er ute etter sex, kan du jo kanskje skrive noe som tilsier det "søker uforpliktende forhold" eller lingende. Ser at flere gutter skriver slikt hvertfall.
Em11mily Skrevet 12. februar 2015 #57 Skrevet 12. februar 2015 Spennende tanke absolutt....men jeg hadde ikke for mitt liv turt å pult på en dame jeg ikke kjenner skikkelig godt Men om jeg fikk bedre kjennskap til henne og hun er snill og god, så ville det vært helt rått! ..... Kjente han jo litt da og liket han,ellers hadde jeg jo ikke gjort det.Og nå er vi VELDIG godt kjent :-)
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #58 Skrevet 12. februar 2015 Ingen på tinder spør meg så direkte! Er kanskje fordi jeg er litt dårlig på å svare når folk sier hei? Ikke så veldig mange gutter som starter samtaler heller. (Jeg er ikke stygg, normalt pen tror jeg:P) Anonymous poster hash: ebe87...653 Forstår ikke helt problemet.Er nok mange som ville lånt deg "elskovskjeppen" sin helt uforpliktende.Legg meg til på snapchat : tmz666,om du vil ha noen fantastiske orgasmer med en 26 år gammel sprek hingst uten ølmage ;-) Anonymous poster hash: 71326...85c
Gjest HarryDotter Skrevet 13. februar 2015 #59 Skrevet 13. februar 2015 Ungeskrekk? Anonymous poster hash: 116dc...fc0 Åneida ....er bare tanken på å skulle være intim og naken med en dame som man kanskje ikke finner helt kjemien med Kjente han jo litt da og liket han,ellers hadde jeg jo ikke gjort det.Og nå er vi VELDIG godt kjent :-)
oldnordmann93 Skrevet 13. februar 2015 #60 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Tinder funker veldig bra. Jeg har blitt kjent med mange jente/damer som er interessert i å ha en pulevenn. Man må være ærlig og direkte, og si med en gang hva du er på utkikk etter. Jeg ble overrasket når jeg så hvor mange som var interessert . Endret 13. februar 2015 av oldnordmann93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå