Gå til innhold

Er ofte trist på søndagskvelden...andre som har det sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så tankefull og trist på søndager.. Lurer på hvorfor det må være sånn. Burde heller nyte fridagen.. Andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: d6085...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lat som det er lørdag. ;)

Nei, jeg har det ikke sånn. Vet du hvorfor du blir så trist og tankefull da? Er det noe spesielt du tenker på?

Jeg tror det kan være lurt å gjøre noe, slik at hjernen din bruker tiden på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker fordi du er singel? Og at søndag liksom er dagen hvor man skal spise koselig søndagsfrokost, og gå på søndagstur med sin kjære og sånn? I så fall har jeg det veldig sånn. Jeg har blitt en endelig-mandag-person på grunn av det.



Anonymous poster hash: 89861...ac2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Du sliter ikke alene med det.

Jeg selv sliter med det at det hender søndag er den verste tung dag.

Det hadde vært kjempe koselig med søndag ta seg ute å spise med sin kjæreste/kone ute. Nyte og slappe av helt men for de som ikke har kjæreste/kone er litt vanskelig.

Du burde kanskje finne på noe eller gå å trene på treningssenter som er i nærheten hvor du bor. Da kan du bruke dagen fornuftig og bare kose deg der.



Anonymous poster hash: f77e2...9cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe søndag er helt OK. Ikke mye som skjer, men det passer meg utmerket... Burde vært minst 3 søndager i uka spør du meg... Mindre kapitalisme og trang til å hele tiden gjøre noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker selv at søndager kan være tunge om jeg ikke har vært sosial i løpet av helga :sukk: Dette selv om jeg har gjort diverse nyttige ting og vært ute noen turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Sunday blues kaller de det vel på engelsk. Har alltid hatt problemer med søndager. Er selvsagt glad for at det er fri, men har en tendens til å bli veldig følsom og har alltid litt angst.



Anonymous poster hash: 6a731...fa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater søndager, er singel og har vært det i noen år nå, og har ikke familie eller annet. Idag har jeg ikke snakket med en levende sjel f.eks. Trent og kjørt meg en tur, for å komme ut bare.

Og så kjenner jeg veldig på de vonde tingene på søndager, fordi fokuset blir så selvsentrert.



Anonymous poster hash: eb0f1...228
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn før. Føltes som om et tungt teppe ble lagt over meg.

Nå nyter jeg dagen, og sender vonde tanker bort.

Prøver å gjøre noe, f.eks. besøke foreldre, gå eller kjøre tur, rydde, lage god mat, gjøre ting jeg ikke har rukket i uka osv.

Jeg bruker deler av dagen til å bare "daffe", men for meg hjelper det å ha litt program slik at dagen gir mening.

Nå synes jeg det er herlig med en fridag etter en uke med skole og jobb, men før var dette en dag jeg ikke klarte å sette pris på (dessverre).

Bort med selvmedlidenheten er et stikkord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man får søndagsblues er det vel fordi helgen er over og man gruer til å ta fatt på en ny arbeidsuke, trodde jeg... ?



Anonymous poster hash: 86e15...c42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det vel sunday blues jeg pleier å ha. Trist over å ta fatt på 5 nye lange dager på jobb, og for at helgen gikk så fort. :-(

Anonymous poster hash: d6085...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...