Gå til innhold

Hvorfor det ikke er noe poeng i å diskutere overvektsproblematikk på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og poenget med denne tråden er......................??



Anonymous poster hash: cf9ae...841
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Hun til venstre er jo for tynn! Ser du ikke hentydninger til ribbein? Herregud!!!
Hun til høyre er jo bare formfull og vakker, ser du ikke valkene på ryggen der? Deilig!

-KG hylekor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe,...jeg ser greia. Det skal jo LITT mer fett til før man ser ut som person B når man har bmi på skarve 25. Da har man kanskje litt "myk mage og lår" men er ikke feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget med denne tråden er......................??

Anonymous poster hash: cf9ae...841

At det er en trend på KG når overvektsproblematikk diskuteres, er at alle som har en BMI på 25 eller mer pr definisjon er bælfeite. Selvsagt satt noe på spissen, men likevel.

Anonymous poster hash: 01960...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er en trend på KG når overvektsproblematikk diskuteres, er at alle som har en BMI på 25 eller mer pr definisjon er bælfeite. Selvsagt satt noe på spissen, men likevel.

Anonymous poster hash: 01960...491

Fordi folk ikke evner å se nyanser. Enten er man et pinnedyr eller så er man en hval, det finnes ingenting i mellom der. Folk tror også at alle med samme høyde og vekt ser helt like ut, de tenker ikke på at folk er bygd forskjellig, bærer vekt på forskjellige plasser eller har forskjellig fasong.

Så har du de som er fettfobikere, og ikke tåler å se et menneske med et gram fett på kroppen, og på andre siden, de overvektige som går rett i forsvar hvis noen mener at kanskje de burde vurdere å gå ned noen kilo. (Jada, jeg ser at jeg dropper nyansene selv her, men det er for å illustrere et poeng).

I tillegg er det alltid noen som må rakke ned på andre, ved å bruke nedsettende begreper om kropp. Det gir ikke akkurat grobunn for noen god debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde som bryter med opphavsretten, er gjort om til link.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk ikke evner å se nyanser. Enten er man et pinnedyr eller så er man en hval, det finnes ingenting i mellom der. Folk tror også at alle med samme høyde og vekt ser helt like ut, de tenker ikke på at folk er bygd forskjellig, bærer vekt på forskjellige plasser eller har forskjellig fasong.

Så har du de som er fettfobikere, og ikke tåler å se et menneske med et gram fett på kroppen, og på andre siden, de overvektige som går rett i forsvar hvis noen mener at kanskje de burde vurdere å gå ned noen kilo. (Jada, jeg ser at jeg dropper nyansene selv her, men det er for å illustrere et poeng).

I tillegg er det alltid noen som må rakke ned på andre, ved å bruke nedsettende begreper om kropp. Det gir ikke akkurat grobunn for noen god debatt.

Anonymous poster hash: 01960...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er en trend på KG når overvektsproblematikk diskuteres, er at alle som har en BMI på 25 eller mer pr definisjon er bælfeite. Selvsagt satt noe på spissen, men likevel.

Anonymous poster hash: 01960...491

Jeg er litt uenig med deg.

Jeg har sett trenden her inne enten er at alle som har en BMI på 22, eller mer, er feite, og alle som har en BMI på under 20 er alt for tynne.

Det finnes ingen nyanser.

Anonymous poster hash: e55d3...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt uenig med deg.

Jeg har sett trenden her inne enten er at alle som har en BMI på 22, eller mer, er feite, og alle som har en BMI på under 20 er alt for tynne.

Det finnes ingen nyanser.

Anonymous poster hash: e55d3...ae2

TS her. Enda verre - og du har helt rett!

Anonymous poster hash: 01960...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er en trend på KG når overvektsproblematikk diskuteres, er at alle som har en BMI på 25 eller mer pr definisjon er bælfeite. Selvsagt satt noe på spissen, men likevel.

Anonymous poster hash: 01960...491

Dette har jeg ikke sett noe til. De fleste hyller "former", og det innebefatter også lubben.

Anonymous poster hash: ca64a...475

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun til venstre er jo for tynn! Ser du ikke hentydninger til ribbein? Herregud!!!

Hun til høyre er jo bare formfull og vakker, ser du ikke valkene på ryggen der? Deilig!

-KG hylekor

Haha! Ja, det er akkurat sånn det er. :fnise:

Anonymous poster hash: aacc2...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...