Gå til innhold

Endofalk, tømming av tarm før koloskopi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid skal det ta før endofalk begynner å virke? Har fått i meg 2 liter nå, og er over en time siden jeg var ferdig å drikke det (begynte ca 10). Fremdeles ingen virkning/reaksjon... Pleier det å ta så lang tid?

Begynner å bli litt stresset, da jeg skal til undersøkelse imorgen tidlig, og har forstått det er veldig viktig at tarmen er helt ren før dette..

Anonymous poster hash: 16ff1...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du leser pakningsvedlegget (som du skulle gjort FØR du tok det) så finner du all informasjon der



Anonymous poster hash: 26e38...e55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd og drikke rent vann utenom? Hos meg tok det en god stund før det virket. Og da var det jogging til og fra.



Anonymous poster hash: 56044...c1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tok to avføringstabletter før du begynte med Endofalken?

Endofalken skal drikkes i løpet av et par timer hvis jeg husker riktig.

Hos meg får jeg virkning veldig raskt.

Drikk masse nå, helst brus eller buljong, og ta en telefon til poliklinikken hvis du ikke merker noe i løpet av en times tid og er usikker.



Anonymous poster hash: 917e4...02e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan ta noen timer, men det burde være kommet i gang nå sol klokka snart er åtte.

Anonymous poster hash: 84294...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ja, drikker masse utenom, og har tatt avføringstabletter igår som beskrevet i skrivet fra klinikken :-).

Fremdeles ikke skjedd noe.. Skal gjøre det hos privat klinikk, så de er stengt idag. Får altså ikke ringt dem for å spørre. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...