Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #61 Skrevet 1. februar 2015 Sendte en melding. Vi ringes nesten aldri, så føler det blir så unaturlig å skulle gjøre det nå. Får se hva hun svarer. Blir jo på en måte er ultimatum, men jeg syns et negativt svar er lettere å håndtere enn usikkerheten jeg går med nåAnonymous poster hash: 51cae...fcd Ja jeg synes at etter så lang tid, så skal du ta hensyn til følelsene du har! Det er jo ikke rett for deg heller når du ikke vet hvor du har henne eller hva hun føler. Når hun i tilegg forteller deg at hun ikke vet om hun er klar for et forhold så er jo det hele på tynn is uansett.. Jeg tror at du er en skikkelig bra mann, en sånn bra mann som gjør at damene irriterer seg over at de ikke føler noe mer enn de gjør med.. Og DA har du et SUPERT utgangpunkt for å kunne bli drømmemannen til den neste damen.. Hvis hun her ikke får opp øynene sine da.. Stå på og prøv å finn ut hva du kan endre slik at de ikke blir usikre etter en stund
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #62 Skrevet 1. februar 2015 Beklager, jeg glemte å legge inn "mest sannsynlig" Han vet ikke motivene hennes, han vil ikke ringe henne, han vil at vi skal fotelle hva vi tror, så får han mine mening da! Med det utgangspunktet han gir meg: -Hun har ved gjentatte ganger fortalt han at hun er usikker på om hun er klar for et forhold nå. (piss preik uansett hvem som sier det.. ALLE er klare for et forhold hvis det føles rett....) -Hun har prøvd å avslutte det ved å fortelle han at hun ikke synes det er rettferdig at han skal bruke så mye energi på dem, når hun ikke vet hva hun vil. (hun rettferdiggjør å fortsette med at han vil fortsette selv om hun har fortalt hva hun føler) -Hun er veldig ivrig om å ville treffes i perioder og liker da tydeligvis oppmerksomheten (flere snap'er i døgnet osv) -Når de har konkretisert planer får hun panikk og prøver å "ødelegge" ved å være kort i meldingene, ikke gi lyd fra seg osv. Hun vil ikke selv avlyse, fordi hun kanskje er redd for at hun dumper en bra fyr og vil angre senere (selv om han ikke skaper de følelsene i henne som hun ønsker seg) Det er mange årsaker til at hun kan være usikker. Og det at hun ikke føler seg klar for et forhold kan absolutt være reelt for henne. men hvis hun hadde møtt på en person som hadde fått henne til å sveve så skal jeg love deg at hun hadde gått all inn uansett. Og JA selvfølgelig er dette synsing! Jeg har null peiling på hva som faktisk er reelt eller ikke, men han vil ha synsing, og da får han synsing som sagt! Hvis han ringer å spør henne får han svar. Enkelt og greit. Er det ingen her som har tenkt at grunnen kan være så enkel som at det nå er et avstandsforhold? Man kan faktisk være 100% keen på hverandre og passe perfekt for hverandre men treffe hverandre på et ugunstig tidspunkt (hun traff ts rett før hun flyttet vekk). Nå er tre timer unna kanskje ikke så langt, men det vil likevel være til hinder for at man kan treffes ofte nok avhengig av livssituasjon for øvrig og det er rett og slett ikke alle som er laget for avstandsforhold. Jeg har selv vært i forhold med et par flotte kvinner jeg traff andre steder, men dessverre ble det vanskelig da jeg måtte flytte tilbake for en lang stund på grunn av andre forpliktelser. Iblant er det faktisk bare avstand som et forhold umulig å opprettholde. Og man vil være ennå mer sårbar for det i en datingfase når man ikke engang er sammen. Anonymous poster hash: 892c1...19e
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #63 Skrevet 1. februar 2015 Er det ingen her som har tenkt at grunnen kan være så enkel som at det nå er et avstandsforhold? Man kan faktisk være 100% keen på hverandre og passe perfekt for hverandre men treffe hverandre på et ugunstig tidspunkt (hun traff ts rett før hun flyttet vekk). Nå er tre timer unna kanskje ikke så langt, men det vil likevel være til hinder for at man kan treffes ofte nok avhengig av livssituasjon for øvrig og det er rett og slett ikke alle som er laget for avstandsforhold. Jeg har selv vært i forhold med et par flotte kvinner jeg traff andre steder, men dessverre ble det vanskelig da jeg måtte flytte tilbake for en lang stund på grunn av andre forpliktelser. Iblant er det faktisk bare avstand som et forhold umulig å opprettholde. Og man vil være ennå mer sårbar for det i en datingfase når man ikke engang er sammen. Anonymous poster hash: 892c1...19e Absolutt! Og er det grunnen så håper jeg TS får svar på det i den meldingen hun nå bør skrive til han.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #64 Skrevet 1. februar 2015 Ja jeg synes at etter så lang tid, så skal du ta hensyn til følelsene du har! Det er jo ikke rett for deg heller når du ikke vet hvor du har henne eller hva hun føler. Når hun i tilegg forteller deg at hun ikke vet om hun er klar for et forhold så er jo det hele på tynn is uansett.. Jeg tror at du er en skikkelig bra mann, en sånn bra mann som gjør at damene irriterer seg over at de ikke føler noe mer enn de gjør med.. Og DA har du et SUPERT utgangpunkt for å kunne bli drømmemannen til den neste damen.. Hvis hun her ikke får opp øynene sine da.. Stå på og prøv å finn ut hva du kan endre slik at de ikke blir usikre etter en stund Fikk svar. Hun så ikke for seg at det kunne bli noe mellom oss. Føles helt jævlig akkurat nå, men ville jo bare gått og lurt meg selv om jeg ikke hadde spurt Anonymous poster hash: 51cae...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #65 Skrevet 1. februar 2015 Fikk svar. Hun så ikke for seg at det kunne bli noe mellom oss. Føles helt jævlig akkurat nå, men ville jo bare gått og lurt meg selv om jeg ikke hadde spurtAnonymous poster hash: 51cae...fcd Utrolig kjipt selvsagt, men slik fungerer ultimatum på godt og vondt. Men tro meg når jeg sier at det er bedre å gjøre det så tidlig enn at man går inn i et avstandsforhold på feil premisser. Det hadde blitt mye verre å gjøre det senere. Anonymous poster hash: 892c1...19e
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #66 Skrevet 1. februar 2015 Fikk svar. Hun så ikke for seg at det kunne bli noe mellom oss. Føles helt jævlig akkurat nå, men ville jo bare gått og lurt meg selv om jeg ikke hadde spurtAnonymous poster hash: 51cae...fcd [/acronym Huff, så dumt for deg! Men nå kan du komme deg videre og hvem vet kanskje finner du en skikkelig fin dame som du kan gjøre noe gøy med om 3 uker. Den muligheten hadde du gått glipp av hvis du hadde "holdt ut" med henne her.. Du fortjener å finne kjærligheten, og nå er du ett steg nærmere! <3 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #67 Skrevet 1. februar 2015 Huff, så dumt for deg! Men nå kan du komme deg videre og hvem vet kanskje finner du en skikkelig fin dame som du kan gjøre noe gøy med om 3 uker. Den muligheten hadde du gått glipp av hvis du hadde "holdt ut" med henne her.. Du fortjener å finne kjærligheten, og nå er du ett steg nærmere! <3 Setter pris på det! nå føler jeg riktignok bare for å spy og ikke helt sikker på hvordan jeg skal få sove i natt, men får se på det som omgangsyken eller noe. Tips for jobbe med følelsene?Anonymous poster hash: 51cae...fcd
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #68 Skrevet 1. februar 2015 Setter pris på det! nå føler jeg riktignok bare for å spy og ikke helt sikker på hvordan jeg skal få sove i natt, men får se på det som omgangsyken eller noe. Tips for jobbe med følelsene?Anonymous poster hash: 51cae...fcd Mitt beste tips er å tenke at den som ikke ser på deg som den rette er ikke rett for deg heller. Prøv å fokuser på mulighetene du har for å finne den som passer med deg, og ikke hva du har mistet. Vet det er vanskelig og det meste av det jeg vil si nå vil bare høres ut som svada uansett.. Men sannheten er at uansett hvor fantastisk du synes hun var, så er det ei jente der ute som du vil synes er enda mer fantastisk og som vil synes at du er fantastisk også! Den muligheten har du nå, så du må stå på, ikke gi opp!! 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #69 Skrevet 2. februar 2015 Mitt beste tips er å tenke at den som ikke ser på deg som den rette er ikke rett for deg heller. Prøv å fokuser på mulighetene du har for å finne den som passer med deg, og ikke hva du har mistet. Vet det er vanskelig og det meste av det jeg vil si nå vil bare høres ut som svada uansett.. Men sannheten er at uansett hvor fantastisk du synes hun var, så er det ei jente der ute som du vil synes er enda mer fantastisk og som vil synes at du er fantastisk også! Den muligheten har du nå, så du må stå på, ikke gi opp!! Prøver å fokusere på det du sier, og har allerede pratet litt med andre jenter bare for å få noen dates og ikke føle at jeg står stille. Tenkte på en ting, når hun sa hun ikke så noen framtid sammen med meg men kunne tenke seg å fortsette å kanskje finne på noe, så svarte jeg bare at vi kutter ut, men at jeg håper det beste for henne. Da kom det noen hyggelige ord tilbake fra henne, etterfulgt av triste smileys, som i "jeg hadde så lyst til å gjøre ditt og datt sammen:( ". Er det fortsatt mulighet for at det kan skje noe her. Var hun som sjekket meg opp og brukte de første månedene på å "jakte" på meg. Var først når hun "fikk" meg at det begynte å bli anderledes, og da gikk det jo helt til jeg måtte begynne å jakte på henne tydeligvis.Anonymous poster hash: 51cae...fcd
Nettinettet Skrevet 2. februar 2015 #70 Skrevet 2. februar 2015 Prøver å fokusere på det du sier, og har allerede pratet litt med andre jenter bare for å få noen dates og ikke føle at jeg står stille. Tenkte på en ting, når hun sa hun ikke så noen framtid sammen med meg men kunne tenke seg å fortsette å kanskje finne på noe, så svarte jeg bare at vi kutter ut, men at jeg håper det beste for henne. Da kom det noen hyggelige ord tilbake fra henne, etterfulgt av triste smileys, som i "jeg hadde så lyst til å gjøre ditt og datt sammen:( ". Er det fortsatt mulighet for at det kan skje noe her. Var hun som sjekket meg opp og brukte de første månedene på å "jakte" på meg. Var først når hun "fikk" meg at det begynte å bli anderledes, og da gikk det jo helt til jeg måtte begynne å jakte på henne tydeligvis.Anonymous poster hash: 51cae...fcd Jeg tror det er lurt av deg å bare la henne få tenke litt nå. Hun har sagt til deg at hun ikke ser noen fremtid med deg, det er det som er viktig. Kanskje handler det om avstanden, kanskje handler det om hennes frykt for å virkelig elske noen, kanskje handler det om noe annet. Det vil nok komme frem hvis hun får tenkt seg litt om og finner ut at hun savner deg. Jeg synes ikke du skal hive deg rundt å stresse med å finne noen andre du kan gi oppmerksomhet til. Bruk heller tiden på deg selv og gjør ting du synes er morsomme eller gir deg energi. TIlbring tid med venner og skap gode følelser i deg selv, uten at du får oppmerksomhet av noen. Det gir deg en høyere verdi hos jenter også.
smalls Skrevet 2. februar 2015 #71 Skrevet 2. februar 2015 Det er aldri bra når daten plutselig blir stille. Det beste er vel å ta et hint og move on. Det er flere fisker i havet
Gjest HarryDotter Skrevet 3. februar 2015 #72 Skrevet 3. februar 2015 Det er aldri bra når daten plutselig blir stille. Det beste er vel å ta et hint og move on. Det er flere fisker i havet Problemet er at de "andre fiskene i havet" ikke er som akkurat henne vil jeg tro Dersom man knytter seg hardt og raskt til mennesker man blir kjent med, vil det jo være en grunn til at nettopp henne fallt så i smak. Alle damer har noe unikt ved seg. Det er jo noe ved akkurat DEN personen man liker så godt og ikke vil miste? Iallefall føler jeg det sånn. Da er det ingen trøst at det finnes flere fisk i havet desverre når man blir dumpet. Man har jo "mistet den fisken som føltes perfekt for meg" vetu Og TS...gjør deg selv en tjeneste....la henne gå. Ikke ofre noen flere tanker på henne. Du vil bare gjøre det hele vondere om du drar det ut.
Nettinettet Skrevet 3. februar 2015 #73 Skrevet 3. februar 2015 Problemet er at de "andre fiskene i havet" ikke er som akkurat henne vil jeg tro Dersom man knytter seg hardt og raskt til mennesker man blir kjent med, vil det jo være en grunn til at nettopp henne fallt så i smak. Alle damer har noe unikt ved seg. Det er jo noe ved akkurat DEN personen man liker så godt og ikke vil miste? Iallefall føler jeg det sånn. Da er det ingen trøst at det finnes flere fisk i havet desverre når man blir dumpet. Man har jo "mistet den fisken som føltes perfekt for meg" vetu Og TS...gjør deg selv en tjeneste....la henne gå. Ikke ofre noen flere tanker på henne. Du vil bare gjøre det hele vondere om du drar det ut. Det som ofte skjer når man faller raskt og hardt er at man ikke faller for personen, men illusjonen om hvem man tror personen vil/kan være. Da gjør det også vanskeligere å gi slipp, fordi man tror i sitt hodet at man har møtt den rette.
Gjest HarryDotter Skrevet 3. februar 2015 #74 Skrevet 3. februar 2015 Det som ofte skjer når man faller raskt og hardt er at man ikke faller for personen, men illusjonen om hvem man tror personen vil/kan være. Da gjør det også vanskeligere å gi slipp, fordi man tror i sitt hodet at man har møtt den rette. Man kan aldri vite med sikkerhet at man har truffet "den rette" da med andre ord? Man blir glad i en personlighet...så enkelt er det etter min mening. Men man kan ikke vite om den andre personen blir like glad i deg. Selv om vedkomne gir inntrykk av det.... Det gjør like vondt uansett hvordan man snur og vender på det.
Nettinettet Skrevet 3. februar 2015 #75 Skrevet 3. februar 2015 Man kan aldri vite med sikkerhet at man har truffet "den rette" da med andre ord? Man blir glad i en personlighet...så enkelt er det etter min mening. Men man kan ikke vite om den andre personen blir like glad i deg. Selv om vedkomne gir inntrykk av det.... Det gjør like vondt uansett hvordan man snur og vender på det. Man vet at man har møtt en av de som er rett for en (for det finnes jo egentlig mange man passer sammen med) når man har blitt bedre kjent og man slutter med eventuelle høflighets-show off. Med det så mener jeg den ekstra energien man bruker i en tidlig fase for å vise seg fra sine beste sider. Når det har gått noen måneder orker man ikke lenger prøve å imponere og da kommer sannheten frem. Det er aldri hyggelig å oppdage at man ikke er bra nok når man er seg selv, men noen ganger kan det være en mulighet til å ta tak i en del ting ved seg selv, slik at drømmedama ikke forsvinner neste gang
Gjest HarryDotter Skrevet 4. februar 2015 #76 Skrevet 4. februar 2015 men noen ganger kan det være en mulighet til å ta tak i en del ting ved seg selv, slik at drømmedama ikke forsvinner neste gang Satt helt på spissen...dersom man må analysere seg og gjøre forandringer ved seg selv for å tekkes "drømmedama" , så er man jo strengt tatt ikke helt seg selv lenger? Da fjerner man jo ting ved en selv som kanskje er en stor og viktig del av en selv, bare for at en dame skal like en? Selvfølgelig om man har dårlige uvaner og direkte negative ting ved oppførselen sin så bør man jo forandre det, men nå tenkte jeg på vanlige ting ved ens personlighet...
Nettinettet Skrevet 4. februar 2015 #77 Skrevet 4. februar 2015 Satt helt på spissen...dersom man må analysere seg og gjøre forandringer ved seg selv for å tekkes "drømmedama" , så er man jo strengt tatt ikke helt seg selv lenger? Da fjerner man jo ting ved en selv som kanskje er en stor og viktig del av en selv, bare for at en dame skal like en? Selvfølgelig om man har dårlige uvaner og direkte negative ting ved oppførselen sin så bør man jo forandre det, men nå tenkte jeg på vanlige ting ved ens personlighet... Jeg mener man skal endre det man selv ikke er tilfreds med eller som skaper problemer i de relasjonene man selv ønsker å ha. Og derfor sier jeg også at man aldri skal gå på kompromiss med seg selv for noen! Da er man med feil person.
Gjest HarryDotter Skrevet 4. februar 2015 #78 Skrevet 4. februar 2015 Jeg mener man skal endre det man selv ikke er tilfreds med eller som skaper problemer i de relasjonene man selv ønsker å ha. Og derfor sier jeg også at man aldri skal gå på kompromiss med seg selv for noen! Da er man med feil person. Ja det føler jeg blir mer eiktig 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå