AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #21 Skrevet 1. februar 2015 TS: Hva tror du er grunnen til at hun har distansert seg litt fra deg de siste dagene? Anonymous poster hash: 4ff0e...19c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #22 Skrevet 1. februar 2015 Ts her Fikk bare til svar at det ikke noe var i veien. Svarte at det er fint for jeg syns det har vært så distansert siste ti dagene. Hun svarte ikke på det. Skal jeg skrive noe mer? Har jo aldri vært så kort å lite villig til samtale før, snakk om 3,5 måneder med daglig kontakt og oppmerksomhetAnonymous poster hash: 51cae...fcd Jeg antar at hun ikke er så interessert lenger. Handlingene hennes kommuniserer jo dette tydelig. Hva som er årsaken er vanskelig å si, men dere har bare truffet hverandre tre ganger og da er det ganske lite etablert. Det er fortsatt i en veldig casual datingfase. Kanskje hun har blitt bedre kjent med deg og funnet ut at kjemien ikke er der, kanskje var ikke sexen så veldig bra. Og når du i etterkant har sendt meldinger og snaps (uten noe spesielt formål), oppfatter hun deg som slitsom. Hvorvidt vi synes noen er needy avhenger jo også av tiltrekningen i utgangspunktet. Når du da sender melding og lurer på om noe er "galt", så er det jo litt uklart hva hun skal svare. Det er jo som regel ikke en ting som er "galt", dvs. en spesifikk ting du har sagt eller gjort som er helt feil. Og svar som "jeg tenner ikke på deg" eller "synes du er slitsom" anses jo som frekt og brutalt. Så hun sier bare at ingenting er galt og håper det hele fader ut - de fleste oppfatter jo tydelig at den andre har mistet interessen. Gutter "fader ut" overfor jenter også hele tiden. Jeg synes du skal la det ligge fra nå av. Du har kommunisert din interesse tydelig, og ballen er hos henne. Er det noe interesse der, tar hun kontakt i forkant av deres planlagte treff. Anonymous poster hash: a9f34...360
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #23 Skrevet 1. februar 2015 Ts her Hvis det er liten interesse og hun vil at det skal fade ut vet jeg ikke hvorfor det da skulle skje så brått. Dagen før var det altså hun som ville møtes, var gira, pratet i mange timer og det var jeg som avsluttet samtalen da det ble seint. Alt virket 100% bra.Anonymous poster hash: 51cae...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #24 Skrevet 1. februar 2015 Ts her Hvis det er liten interesse og hun vil at det skal fade ut vet jeg ikke hvorfor det da skulle skje så brått. Dagen før var det altså hun som ville møtes, var gira, pratet i mange timer og det var jeg som avsluttet samtalen da det ble seint. Alt virket 100% bra.Anonymous poster hash: 51cae...fcd Vel det er ikke mye å endre her, du har allerede spurt om det er noe galt. Da er det bare å avvente - vil hun fortsatt treffes, så vil hun si det. Anonymous poster hash: a9f34...360
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #25 Skrevet 1. februar 2015 Hun kan ha møtt noen andre kanskje. Anonymous poster hash: 31536...c0c 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #26 Skrevet 1. februar 2015 Ts her Hvis det er liten interesse og hun vil at det skal fade ut vet jeg ikke hvorfor det da skulle skje så brått. Dagen før var det altså hun som ville møtes, var gira, pratet i mange timer og det var jeg som avsluttet samtalen da det ble seint. Alt virket 100% bra.Anonymous poster hash: 51cae...fcd Det er jo umulig å gi et svar, det vet jo egentlig bare henne. Generelt er det nok mye som tyder på at hun har mistet interessen men jeg ville likevel ventet til å se om hun faktisk er interessert i å treffes igjen om tre uker. Dersom hun vil det så er det en mulighet til at dere får blåst litt liv igjen i det. Om hun derimot forsøker å komme med unnskyldninger når datoen for treffet nærmer seg så har du vel egentlig fått svaret ditt. Uansett bør du tenke på dette som en mulighet dere har jo ikke kjent hverandre lenge, så jeg ville ikke lagt for mye i det nå. I tillegg har hun jo flyttet et stykke vekk fra der du bor og det gjør det heller ikke enklere i en bli kjent fase. Som nettinettet foreslår så kan du selvsagt ringe henne for å høre hvor dere står og om det fortsatt er noe vits i å treffes. Men som jeg skrev så vil det raskt kunne oppfattes som et ultimatum, så da må du også mene det samt være forberedt på at utfallet kanskje ikke blir som du ønsker. Anonymous poster hash: 892c1...19e
Gjest Lille-pus Skrevet 1. februar 2015 #27 Skrevet 1. februar 2015 Det du sier her, gir et helt annet utgangspunkt! Selvfølgelig bør du snakke med henne om hva som har skjedd når det har blitt som dette! Dette er sånn typisk scenario som oppstår når man ikke kommuniserer med hverandre og lar usikkerheten ta overhånd. En ting jeg håper folk virkelig forstår snart: Det er IKKE neeedy å ta kontakt. Det er needy å ta kontakt uten å ha noe vesentlig å ta kontakt for. Når du ikke kontaktet henne dagen etter kan det godt hende at hun tenkte det samme som deg. Jeg synes du skal ta en TELEFON til henne i dag og fortelle henne hva du føler og tenker og høre med henne om hun har forandret meningen sin om det å fortsette å treffes. Kanskje får du et svar som vil såre deg, og kanskje får du et svar som vil glede deg. Dere er ikke i en tidlig datingfase og det er ikke noe vits å ha besøk av henne om 3 uker hvis hun egentlig ikke er interessert! Nåja.... det har urimelig mye med frekvensen å gjøre vil jeg nå mene. Et 10-talls meldinger på en dag med lunken respons er needy, En liten 'God morgen' melding innimellom er ikke needy. Skillet går mellom å mase og å gi en liten oppmerksomhet som forteller 'tanken på deg fyller meg med glede'. Men, dette vet jo selvsagt du bedre enn oss andre. Vi er jo bare rene amatører som lever livene våre som amatører i kunsten å være mennesker. 5
got2go Skrevet 1. februar 2015 #28 Skrevet 1. februar 2015 Hun er ikke interessert lenger, og hinter til det ved å la kontakten dø ut. Finnes ikke større hint enn å la vær å svare/bare svare kort. Gå videre.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #29 Skrevet 1. februar 2015 Hun tester deg. Hun har stort sett tatt kontakten mellom dere. Nå vil hun se hva du duger til. Ring henne og fortell hva du føler Anonymous poster hash: 0f202...577
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #30 Skrevet 1. februar 2015 Snakket du ikke om at man ikke skal spolere sine muligheter? Å ringe å si at man kanskje ikke ønsker å møtes hvis man ikke har progresjon vil svært raskt kunne oppfattes som et ultimatum og det kan spolere det hvis man ønsker å fortsette litt til. For all del, det behøver ikke være negativt, men da skal man virkelig mene det og også være beredt på at ultimatumet ikke nødvendigvis får det utfallet man ønsker seg. Ofte vil det være mer konstruktivt å la det flyte litt og kanskje date noen andre i mellomtiden, og så får man tidsnok vite om det er noe mer å bygge på når man faktisk skal treffes. Anonymous poster hash: 892c1...19e Jeg tenker at det er unøvendig å bruke tid på noen som bor så lang unna og som har mistet interessen, noe dama her tydeligvis har
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #31 Skrevet 1. februar 2015 Ja, jeg er enig i at vi tar for mye hensyn til oss selv, og for lite hensyn til andre, men er det virkelig av hensyn til den andre TS skriver dette innlegget? Er det fordi han er bekymret for om noe er galt med henne? Nei han er bekymret for at hun ikke liker han lenger. Han tenker på SEG SELV, ikke på henne. Ta her Det er sant det du sier at det er for å få svar fordi jeg selv er usikker på henne og hva vi betyr. Gikk igjennom noe tilsvarende i sommer der det ble mindre og mindre kontakt med ei jeg datet da. Endte med at jeg fikk samme magefølelse som nå men sa ingen ting før hun til slutt tok kontakt og sa hun ønsket å fokusere på seg og sitt liv i en periode. Var helt greit av henne å ville det og gikk ikke mange dagene etter før jeg hadde det bra med meg selv, men må si at de to ukene før hun sa noe var rimelig ille for meg.Anonymous poster hash: 51cae...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #32 Skrevet 1. februar 2015 Dette er nok et eksempel på at folk idag går alt for fort til sengs med hverandre! Dere har møttes tre, jeg gjentar TRE ganger. Og allerede hatt sex. Nå virker hun ikke interessert lenger. Ofte er det jo menn som liker denne jakten, men jeg kjenner og noen damer som er sånn, som mister interessen etter tidlig sex. Hvorfor gir man seg hen til et menneske man ikke vet noe om det blir noe med? Hvorfor kan ikke folk idag VENTE LITT før de hopper på daten sin? Det er ikke rart det kryr av usikre, kyniske, følelsesmessig avdumpa folk der ute, når man er intim etter nærest første øyekast. Han LITT is i magen, la det skje en progeresjon i form av å bli kjent emosjonelt med h*n du dater, så kjenner man ofte hvor det går. Dessuten vil sexen og bli bedre da man har noe mer å bygge på. Nå vet jeg at der finnes mange som har hatt sex med en gang og blitt kjærester, og som fortsatt er det i årevis, men da var det ofte NOE fra begges side med en gang. Dette skjer ikke hos de aller fleste. Hos de fleste, tar det TID , derfor vinner man på å VENTE med å ha sex. Hvis "forholdet" fader ut, har man ikke gitt alt av seg selv etter TRE dater. Bare et tips. Anonymous poster hash: 4766a...6da 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #33 Skrevet 1. februar 2015 Ja, jeg er enig i at vi tar for mye hensyn til oss selv, og for lite hensyn til andre, men er det virkelig av hensyn til den andre TS skriver dette innlegget? Er det fordi han er bekymret for om noe er galt med henne? Nei han er bekymret for at hun ikke liker han lenger. Han tenker på SEG SELV, ikke på henne. Ta her Det er sant det du sier at det er for å få svar fordi jeg selv er usikker på henne og hva vi betyr. Gikk igjennom noe tilsvarende i sommer der det ble mindre og mindre kontakt med ei jeg datet da. Endte med at jeg fikk samme magefølelse som nå men sa ingen ting før hun til slutt tok kontakt og sa hun ønsket å fokusere på seg og sitt liv i en periode. Var helt greit av henne å ville det og gikk ikke mange dagene etter før jeg hadde det bra med meg selv, men må si at de to ukene før hun sa noe var rimelig ille for meg.Anonymous poster hash: 51cae...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #34 Skrevet 1. februar 2015 Jeg ville synes det er best å la det ligge litt, og se om hun tar kontakt. Vær opptatt av ditt liv, med aktiviteter og gjøremål. Du vil merke etter en uke hvordan det ligger an. Er ikke noe hastverk. Anonymous poster hash: 7b325...57e 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #35 Skrevet 1. februar 2015 Dette kan jo tyde på at det er noe som skjer i mellomtiden fra din side som fungerer som avtennende. Hva slags snaps og meldinger sender du? hvor ofte?Anonymous poster hash: a9f34...360 som regel er det snap fra jeg er ute og kjører Telemark, spiller trommer med bandet mitt eller når det skjer andre ting. Lite av typen "ligger på sofaen" eller "her er maten min". Hun pleide å sende mye fra når hun selv kjører Telemark eller gjør hennes aktiviteter. Fått en eneste snap de siste seks dagene fra henne. Sendt 7 over samme tid selvAnonymous poster hash: 51cae...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #36 Skrevet 1. februar 2015 Ja og derfor synes jeg ikke du skal ha det på samme måten igjen. Ta det opp med henne, og si at du synes det er bedre at hun gir beskjed hvis interessen har avtatt for da kan du gå videre. Samtidig håper jeg at du kanksje vil finne ut av hvorfor dette skjer med deg igjen. Kanskje du kan spørre henne hva det er som gjorde at interessen avtok slik at du kan endre den tingen ved deg? Skal jo ikke være sånn at de er supergira på deg og så etter en stund så mister de interessen. Finn ut av det og skap nye resultater. Jeg spurte hun forrige om hvorfor det gikk som det gikk og også om hun syns jeg var needy mens vi datet. Hun svarte i hvertfall at hun bare var veldig usikker på seg selv og valget stod mellom distanse eller utdannelse der hun bodde og valget falt på det siste. Hun sa også at hun syns jeg var veldig bra og bruker lang tid på å få følelser for noen, men om det ikke var for distansen ville hun ha prøvd.Anonymous poster hash: 51cae...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #37 Skrevet 1. februar 2015 Jeg tenker at det er unøvendig å bruke tid på noen som bor så lang unna og som har mistet interessen, noe dama her tydeligvis har Men det vet han jo ikke med sikkerhet ennå selv om det er stor sannsynlighet for det. Når man bor et stykke unna hverandre er det for øvrig ganske normalt at det kan gå litt opp og ned. Og det er ikke snakk om at man bruker så mye tid på den andre selv om man lar det flyte, så lenge man tillater seg selv å date andre og bare anse det som en fin mulighet så går det bra, samtidig som man vil ha muligheten til å se om det er noe mer når man møtes igjen om tre uker. Med andre ord holder man mulighetene åpne, det gjør man ikke ved å mane frem et ultimatum som en konfrontasjon på om hun er interessert eller ikke kan medføre. For all del, som jeg skrev er det ikke nødvendigvis feil å gjøre det. Men da må man mene det, man må vite at man for sin egen del behøver det svaret der og da og at det kan få et annet utfall enn man ønsker. Spørsmålet er da om man virkelig behøver det svaret akkurat nå, når man bare har datet litt og man uansett skal møtes om tre uker. Jeg ville nok for min egen del sagt nei og jeg ville da valgt å holde mulighetene åpne litt til. Men det valget er selvsagt kun ts sitt. Anonymous poster hash: 892c1...19e
OnFire Skrevet 1. februar 2015 #38 Skrevet 1. februar 2015 Hvis hun virker så uinteressert så er det bare å ligge unna. Kanskje tar hun kontakt, kanskje har du mistet henne. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #39 Skrevet 1. februar 2015 som regel er det snap fra jeg er ute og kjører Telemark, spiller trommer med bandet mitt eller når det skjer andre ting. Lite av typen "ligger på sofaen" eller "her er maten min". Hun pleide å sende mye fra når hun selv kjører Telemark eller gjør hennes aktiviteter. Fått en eneste snap de siste seks dagene fra henne. Sendt 7 over samme tid selvAnonymous poster hash: 51cae...fcd Var jeg deg ville jeg forsøkt å holde kontakten litt ennå. Hold muligheten åpen og så ser du hvordan det utvikler seg når dere møtes igjen. Skulle hun gi hint i retning av at hun likevel ikke har muligheten til å møtes når det nærmer seg så har du jo fått svaret og det er uansett bare tre uker til. Ha det fint selv i mellomtiden og date gjerne noen andre i mellomtiden Anonymous poster hash: 892c1...19e
OnFire Skrevet 1. februar 2015 #40 Skrevet 1. februar 2015 (endret) som regel er det snap fra jeg er ute og kjører Telemark, spiller trommer med bandet mitt eller når det skjer andre ting. Lite av typen "ligger på sofaen" eller "her er maten min". Hun pleide å sende mye fra når hun selv kjører Telemark eller gjør hennes aktiviteter. Fått en eneste snap de siste seks dagene fra henne. Sendt 7 over samme tid selvAnonymous poster hash: 51cae...fcd Det er veldig dumt å sende så mange snaps når forholdet er 7-1. Tenk om du for eksempel sendte 7 tekstmeldinger og fikk 1 tilbake. Dette er ikke like ille, men nesten. Endret 1. februar 2015 av OnFire 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå