AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #41 Skrevet 1. februar 2015 Det er veldig dumt å sende så mange snaps når forholdet er 7-1. Tenk om du for eksempel sendte 7 tekstmeldinger om fikk 1 tilbake. Dette er ikke like ille, men nesten. Tingen er at før så fikk jeg sikkert 5 om dagen fra henne og sendte fortsatt like mange/få som nåAnonymous poster hash: 51cae...fcd
OnFire Skrevet 1. februar 2015 #42 Skrevet 1. februar 2015 Tingen er at før så fikk jeg sikkert 5 om dagen fra henne og sendte fortsatt like mange/få som nåAnonymous poster hash: 51cae...fcd Ja, men du kan ikke bombardere henne med snaps når hun trapper veldig ned. Jeg ville stoppet etter 2-3 snaps hvis jeg ikke fikk svar, og da hadde jeg ikke sendt 2-3 på rad etterpå bare fordi hun sendte meg 1. Det blir veldig skjevt.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. februar 2015 #43 Skrevet 1. februar 2015 Pust nå med magen, TS. Ballen er hos henne, gi henne tid og rom, ikke mas mer, - for du ligger hårfint på den grensen som i allefall jeg ville oppfattet som masing nå. Gjør noe annet enn å mate usikkerhetn din her på KG. Hiv på deg joggeskoene og trengingsklærne og ta deg en lang joggetur. Ikke stress mer med henne i dag. Gi henne pusterom og tid, tenk på noe annet, ta en tur til noen kompiser, lag deg god mat, se en bra serie, legg deg tidlig, hold deg opptatt med skole elller jobb nå til et godt stykke uti uken. Med andre ord: Ikke gjør deg selv så liten at du glemmer at livet ditt leves her og nå. Er hun interessert så hører du fra henne, - tro meg. Alle har perioder hvor tankene er helt andre steder, de fleste av oss forstår det etterhvert. 1
Becka Skrevet 1. februar 2015 #44 Skrevet 1. februar 2015 SPØR! Spør spør spør. Ikke sitt å vent. Bedre å få et svar på det. Selv om svaret kan være noe annet enn hva du ønsker. Jeg er ei pingle å hadde sikkert ikke turt å spørre. Men vær bedre enn det. Ikke forsett som ingenting. Tydelig så er det jo noe.. Er jo bare å skrive at du syntes hun har vært litt stille i det siste, og om alt er ok? Noe sånt. 1
Becka Skrevet 1. februar 2015 #45 Skrevet 1. februar 2015 Ts her Fikk bare til svar at det ikke noe var i veien. Svarte at det er fint for jeg syns det har vært så distansert siste ti dagene. Hun svarte ikke på det. Skal jeg skrive noe mer? Har jo aldri vært så kort å lite villig til samtale før, snakk om 3,5 måneder med daglig kontakt og oppmerksomhetAnonymous poster hash: 51cae...fcd Ser nå at du alt har skrevet. Syntes det er bra. Ok, så hun skriver det ikke er noe i veien. Spørsmålet er om det er sant da. Man må av og til hale det ut av noen. Men hvis du føler du har gjort alt "korrekt", så burde du kanskje ligge litt lavere da. Se litt om hun gjør noe, sender tekst først. Gjør hun det, selv om det er vanlig eller lite, så er det tegn på at interessen forsatt er der.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #46 Skrevet 1. februar 2015 Pust nå med magen, TS. Ballen er hos henne, gi henne tid og rom, ikke mas mer, - for du ligger hårfint på den grensen som i allefall jeg ville oppfattet som masing nå. Gjør noe annet enn å mate usikkerhetn din her på KG. Hiv på deg joggeskoene og trengingsklærne og ta deg en lang joggetur. Ikke stress mer med henne i dag. Gi henne pusterom og tid, tenk på noe annet, ta en tur til noen kompiser, lag deg god mat, se en bra serie, legg deg tidlig, hold deg opptatt med skole elller jobb nå til et godt stykke uti uken. Med andre ord: Ikke gjør deg selv så liten at du glemmer at livet ditt leves her og nå. Er hun interessert så hører du fra henne, - tro meg. Alle har perioder hvor tankene er helt andre steder, de fleste av oss forstår det etterhvert. Prøver en lang joggetur nå. Ikke noe annet har fungert så langt i dag. Nesten fristet å skrive til henne og avslutte alt selv bare fordi jeg vil gå over til sorg og bli ferdig med det. Skjønner ikke hva som skjer fordi når ting er bra føles der ut som om jeg har verdens beste liv med mange aktiviteter, bra jobb og gode venner. Koser meg fra morgen til kveld med er smil om munnen, men når ting blir usikkert så rakner alt. Krysser fingre for endorfiner etter jogging Anonymous poster hash: 51cae...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #47 Skrevet 1. februar 2015 Tingen er at før så fikk jeg sikkert 5 om dagen fra henne og sendte fortsatt like mange/få som nåAnonymous poster hash: 51cae...fcd Var dette før dere hadde sex? Anonymous poster hash: 4766a...6da
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #48 Skrevet 1. februar 2015 Prøver en lang joggetur nå. Ikke noe annet har fungert så langt i dag. Nesten fristet å skrive til henne og avslutte alt selv bare fordi jeg vil gå over til sorg og bli ferdig med det. Skjønner ikke hva som skjer fordi når ting er bra føles der ut som om jeg har verdens beste liv med mange aktiviteter, bra jobb og gode venner. Koser meg fra morgen til kveld med er smil om munnen, men når ting blir usikkert så rakner alt. Krysser fingre for endorfiner etter joggingAnonymous poster hash: 51cae...fcd Bra ts, god tur! Husk : det kan ligge mye bak dette. Alt fra misforståelser, til at det har gått for fort frem. Hva vet du om hennes fortid? Har hun en eks i nakgrunnen hun ikke er ferdig med? Har hun datet andre samtidig? Det var derfor jeg skrev det med å vente med sex, fordi det å bli kjent med noen tar tid. Du har møtt henne bare 3 ganger. M.a.o : du kjenner henne ikke. Hun kan være ustabil for alt du vet. Noe oppførselen viser siden hun eter så kort tid har endret måten å kommunisere med deg på. Men det kan som sagt også være andre ting i livet spm jeg nevnte. Hun kan og rett og slett bare være opptatt. Eller såra fra tidligere, så hun holder tilbake? Utallige muligheter... Men, jeg hadde følt at noe ikke stemmer, som du gjør, siden hun har forandret seg plutselig. Anonymous poster hash: 4766a...6da
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #49 Skrevet 1. februar 2015 Var dette før dere hadde sex?Anonymous poster hash: 4766a...6da Dette var helt opptil for ti dager siden. Så standard var ca 5 snaps om dagen i 3,5 mnd fra henne og 2-3 fra meg. Anonymous poster hash: 51cae...fcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #50 Skrevet 1. februar 2015 Bra ts, god tur! Husk : det kan ligge mye bak dette. Alt fra misforståelser, til at det har gått for fort frem. Hva vet du om hennes fortid? Har hun en eks i nakgrunnen hun ikke er ferdig med? Har hun datet andre samtidig? Det var derfor jeg skrev det med å vente med sex, fordi det å bli kjent med noen tar tid. Du har møtt henne bare 3 ganger. M.a.o : du kjenner henne ikke. Hun kan være ustabil for alt du vet. Noe oppførselen viser siden hun eter så kort tid har endret måten å kommunisere med deg på. Men det kan som sagt også være andre ting i livet spm jeg nevnte. Hun kan og rett og slett bare være opptatt. Eller såra fra tidligere, så hun holder tilbake? Utallige muligheter... Men, jeg hadde følt at noe ikke stemmer, som du gjør, siden hun har forandret seg plutselig. Anonymous poster hash: 4766a...6da Hun har sagt at hun har slitt litt personlig siste 2 mnd men ikke vært så villig til å prate om det selv om jeg har sagt at jeg gjerne lytter. Hun har også sagt tidligere at hun er usikker på om hun selv er klar for noe seriøst og sagt at hun ikke kan love at det utvikler seg. Jeg har da bare sagt at vi tar det som det kommer og stresser ikke. Alt sånt går fint, men det er først når jeg føler at noe er endret og "feil" at jeg selv blir urolig Anonymous poster hash: 51cae...fcd
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #51 Skrevet 1. februar 2015 Hun har sagt at hun har slitt litt personlig siste 2 mnd men ikke vært så villig til å prate om det selv om jeg har sagt at jeg gjerne lytter. Hun har også sagt tidligere at hun er usikker på om hun selv er klar for noe seriøst og sagt at hun ikke kan love at det utvikler seg. Jeg har da bare sagt at vi tar det som det kommer og stresser ikke. Alt sånt går fint, men det er først når jeg føler at noe er endret og "feil" at jeg selv blir uroligAnonymous poster hash: 51cae...fcd Når var det hun fortalte deg dette?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #52 Skrevet 1. februar 2015 Når var det hun fortalte deg dette? Flere ganger, men siste gangen var første uka i januar. Da hadde vi en liten prat fordi jeg begynte å føle litt det samme som nå. Hun sa hun var usikker på hva hun ville med livet sitt og derfor usikker på om det var rom for kjæreste nå. Jeg sa bare at jeg syns vi skulle ta det som det kommer og selv om vi planlegger å møtes så betyr ikke det at det er gitt at vi må ende opp sammen. Hun hadde dårlig samvittighet fordi hun følte jeg brukte energi på henne når hun ikke kunne love noe. Så svarte jeg at det var mitt valg og hun fikk bruke energi på seg selv. Hun sa også at selv om hun var usikker så klarte hun ikke å la meg gå. Etter den samtalen ble det plutselig veldig mye oppmerksomhet fra henne i perioden etter igjen. Føler at kanskje usikkerheten har kommet tilbake nå som vi faktisk skal møtes igjen? Hun innrømmet sist at hun trekker seg tilbake når hun blir usikker. Anonymous poster hash: 51cae...fcd
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #53 Skrevet 1. februar 2015 Flere ganger, men siste gangen var første uka i januar. Da hadde vi en liten prat fordi jeg begynte å føle litt det samme som nå. Hun sa hun var usikker på hva hun ville med livet sitt og derfor usikker på om det var rom for kjæreste nå. Jeg sa bare at jeg syns vi skulle ta det som det kommer og selv om vi planlegger å møtes så betyr ikke det at det er gitt at vi må ende opp sammen. Hun hadde dårlig samvittighet fordi hun følte jeg brukte energi på henne når hun ikke kunne love noe. Så svarte jeg at det var mitt valg og hun fikk bruke energi på seg selv. Hun sa også at selv om hun var usikker så klarte hun ikke å la meg gå. Etter den samtalen ble det plutselig veldig mye oppmerksomhet fra henne i perioden etter igjen. Føler at kanskje usikkerheten har kommet tilbake nå som vi faktisk skal møtes igjen? Hun innrømmet sist at hun trekker seg tilbake når hun blir usikker.Anonymous poster hash: 51cae...fcd Jepp, hun er stille nå fordi hun ble kjempe usikker etter at dere har avtalt å treffes. Hun er usikker på om du er noen hun vil være kjæreste med, men hun liker oppmerksomheten og hun er veldig redd for at hun ikke vil finne seg noen bedre. Derfor blir hun i perioder veldig ivrig, spesielt når du er der du er og hun er der hun er. Fordi da kan hun la seg rive med uten at hun fysisk må være sammen med deg. Gjør deg selv en tjeneste. Avslutt dette. Det betyr ikke at det ikke kan bli dere, men det betyr at du tar ansvar for dine følelser og det faktum at du fortjener mer enn å være noens plan B Hvis hun er drømmedama for deg og du vil ha henne, er det faktisk eneste muligheten for at du kan vinne hjerte hennes også. Slipp henne fri, og så ser du hva hun gjør når hun har fått litt avstand fra det hele. Du fortjener å bruke den helgen om 3 uker sammen med noen som virkelig ser på deg som en potensiell kjæreste, ikke ei som ser på deg som en potensiell kjæreste hvis hun ikke får en som hun egentlig vil ha
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #54 Skrevet 1. februar 2015 Tankeleserorakelet slår til igjen! TS: ring henne! Hør stemmen hennes og tonefallet før du gjør noe mer. Det er kjempeforskjell på teksting og telefon.Anonymous poster hash: 33bd8...75d 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #55 Skrevet 1. februar 2015 Jepp, hun er stille nå fordi hun ble kjempe usikker etter at dere har avtalt å treffes. Hun er usikker på om du er noen hun vil være kjæreste med, men hun liker oppmerksomheten og hun er veldig redd for at hun ikke vil finne seg noen bedre. Derfor blir hun i perioder veldig ivrig, spesielt når du er der du er og hun er der hun er. Fordi da kan hun la seg rive med uten at hun fysisk må være sammen med deg. Gjør deg selv en tjeneste. Avslutt dette. Det betyr ikke at det ikke kan bli dere, men det betyr at du tar ansvar for dine følelser og det faktum at du fortjener mer enn å være noens plan B Hvis hun er drømmedama for deg og du vil ha henne, er det faktisk eneste muligheten for at du kan vinne hjerte hennes også. Slipp henne fri, og så ser du hva hun gjør når hun har fått litt avstand fra det hele. Du fortjener å bruke den helgen om 3 uker sammen med noen som virkelig ser på deg som en potensiell kjæreste, ikke ei som ser på deg som en potensiell kjæreste hvis hun ikke får en som hun egentlig vil ha Nå får du gi deg, dette vet du virkelig ingen ting om. Anonymous poster hash: e83ca...893 2
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #56 Skrevet 1. februar 2015 Tankeleserorakelet slår til igjen! TS: ring henne! Hør stemmen hennes og tonefallet før du gjør noe mer. Det er kjempeforskjell på teksting og telefon.Anonymous poster hash: 33bd8...75d Ja jeg har bare det som blir sagt av TS å forholde meg til, men det er noen ganske konkrete ting som han kommet opp som gjør at jeg tenker som jeg gjør. Nå får du gi deg, dette vet du virkelig ingen ting om. Anonymous poster hash: e83ca...893 Vi får se da vet du. TS: Ring henne og hør med henne hva hun tenker. Er det noe vits å ha den helgen sammen om 3 uker eller skal dere bare droppe det. Vi henne at du har litt selvrespekt og faktisk lytter til det at hun er usikker, og tar hintet nå som hun har trukket seg unna igjen.
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #57 Skrevet 1. februar 2015 Nå får du gi deg, dette vet du virkelig ingen ting om. Anonymous poster hash: e83ca...893 Og faktisk så vet jeg ekstremt mye om dette! Dette er sånne problemstillinger jeg er borti nesten hver eneste dag i jobben min, og som regel er det samme greiene som går igjen og igjen. Selvfølgelig, jeg kan bomme totalt, men mennesker som er hot & cold om hverandre er ikke usikre på om de har kapasitet til en kjæreste, de er usikre på om de vil ha den personen de kan få..
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #58 Skrevet 1. februar 2015 Og faktisk så vet jeg ekstremt mye om dette! Dette er sånne problemstillinger jeg er borti nesten hver eneste dag i jobben min, og som regel er det samme greiene som går igjen og igjen. Selvfølgelig, jeg kan bomme totalt, men mennesker som er hot & cold om hverandre er ikke usikre på om de har kapasitet til en kjæreste, de er usikre på om de vil ha den personen de kan få.. Du kan ikke si til brukere her inne at hun gjør sånn og sånn fordi sånn og sånn, for du kjenner ikke motivene hennes. Anonymous poster hash: e83ca...893 3
Nettinettet Skrevet 1. februar 2015 #59 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Du kan ikke si til brukere her inne at hun gjør sånn og sånn fordi sånn og sånn, for du kjenner ikke motivene hennes. Anonymous poster hash: e83ca...893 Beklager, jeg glemte å legge inn "mest sannsynlig" Han vet ikke motivene hennes, han vil ikke ringe henne, han vil at vi skal fotelle hva vi tror, så får han mine mening da! Med det utgangspunktet han gir meg: -Hun har ved gjentatte ganger fortalt han at hun er usikker på om hun er klar for et forhold nå. (piss preik uansett hvem som sier det.. ALLE er klare for et forhold hvis det føles rett....) -Hun har prøvd å avslutte det ved å fortelle han at hun ikke synes det er rettferdig at han skal bruke så mye energi på dem, når hun ikke vet hva hun vil. (hun rettferdiggjør å fortsette med at han vil fortsette selv om hun har fortalt hva hun føler) -Hun er veldig ivrig om å ville treffes i perioder og liker da tydeligvis oppmerksomheten (flere snap'er i døgnet osv) -Når de har konkretisert planer får hun panikk og prøver å "ødelegge" ved å være kort i meldingene, ikke gi lyd fra seg osv. Hun vil ikke selv avlyse, fordi hun kanskje er redd for at hun dumper en bra fyr og vil angre senere (selv om han ikke skaper de følelsene i henne som hun ønsker seg) Det er mange årsaker til at hun kan være usikker. Og det at hun ikke føler seg klar for et forhold kan absolutt være reelt for henne. men hvis hun hadde møtt på en person som hadde fått henne til å sveve så skal jeg love deg at hun hadde gått all inn uansett. Og JA selvfølgelig er dette synsing! Jeg har null peiling på hva som faktisk er reelt eller ikke, men han vil ha synsing, og da får han synsing som sagt! Hvis han ringer å spør henne får han svar. Enkelt og greit. Endret 1. februar 2015 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #60 Skrevet 1. februar 2015 Ja jeg har bare det som blir sagt av TS å forholde meg til, men det er noen ganske konkrete ting som han kommet opp som gjør at jeg tenker som jeg gjør. Vi får se da vet du. TS: Ring henne og hør med henne hva hun tenker. Er det noe vits å ha den helgen sammen om 3 uker eller skal dere bare droppe det. Vi henne at du har litt selvrespekt og faktisk lytter til det at hun er usikker, og tar hintet nå som hun har trukket seg unna igjen. Sendte en melding. Vi ringes nesten aldri, så føler det blir så unaturlig å skulle gjøre det nå. Får se hva hun svarer. Blir jo på en måte er ultimatum, men jeg syns et negativt svar er lettere å håndtere enn usikkerheten jeg går med nå Anonymous poster hash: 51cae...fcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå