Gå til innhold

Har du sett rumpehullet til kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig logikk. Siden du har så god håndhygiene så skal du være enda mer uhygienisk ved å slikke andres bæsjehull? Anonymous poster hash: 20c49...88d

Poenget er at bakterier er overalt, og jeg tviler på at så mange hadde utført rimming om man ble syk av det. Og, nei, jeg slikker ikke noens anus.

Anonymous poster hash: 2cf6a...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballflue

Åja jeg skjønner. Dere har enten ikke sex eller så skrur dere av lyset. Jaja, enhver sin lyst. Eller mangel på lyst er vel det rette ordet.

Anonymous poster hash: 09ba9...002

Ja, det må jo være derfor jeg aldri har sett det...

tror ikke han er så gira på å vise det frem heller. Hva skal man gjøre da? Si "spre skinka så jeg får sett på hølet ditt"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man ikke har lyst til å slikke rumpehull, så er man prippen? Det argumentet er så idiotisk og typisk at en rævslikker skal komme med sånt tull. Jeg er ikke prippen bare fordi jeg ikke slikker ræv og jeg er heller ikke en person som kun har sex i misjonæren i mørket. Det finnes en mellomting ;)

Anonymous poster hash: 60b0c...bbd

Ja du er sannelig prippen. Og hvis du ikke spiser opp bæsjen din etter bommelomm så er du ihvertfall uhørt prippen. For nå er det unormale normalt. *nynner på I Bakvendtland"...

Anonymous poster hash: 20c49...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om at man er prippen fordi man ikke vil slikke rumpe, men det er litt prippent å ha en "Ææææsj!"-holdning til andres preferanser. Selvfølgelig blir man ikke brun på tunga, og aldri i mitt liv har jeg blitt syk av det heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at bakterier er overalt, og jeg tviler på at så mange hadde utført rimming om man ble syk av det. Og, nei, jeg slikker ikke noens anus.

Anonymous poster hash: 2cf6a...d19

Tviler på det er så mange som rimmer. Bortsett fra noen rare KGere som har utvidet sin anale fase.

Så den sykdomsstatistikken din må du nok dokumentere litt bedre.

Anonymous poster hash: 20c49...88d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er så mange som rimmer. Bortsett fra noen rare KGere som har utvidet sin anale fase.Så den sykdomsstatistikken din må du nok dokumentere litt bedre. Anonymous poster hash: 20c49...88d

"Heteroseksuelt analsamleie med fast partner som er frisk medfører sjelden noen spesifikk risiko for overføring av sykdom, det samme gjelder rimming." Kilde: http://www.lommelegen.no/legesvar/analsamleie-og-rimming

Anonymous poster hash: 2cf6a...d19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, jeg har ofte undret meg over om dere jenter/damer tenker noe over dette? At hver gang vi tar dere bakfra, så ser vi faktisk RETT INN i det brune (ofte) småhårete rasshølet deres?

Syntes nemlig en del av dere kunne bli flinkere til å ta vare på det estetiske bak der.



Anonymous poster hash: e24e8...592
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vi var borte fra hverandre og video-chattet på Skype. Internettforbindelsen var dårlig så bildet stivnet av og til. Han skulle ta en liten "prank" på meg, og trekte ned buksa og trusa og trykte ræva i web-kameraet. Akkurat i det øyeblikket stivnet bildet og jeg så rett inn i... grevens hule. :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg har ofte undret meg over om dere jenter/damer tenker noe over dette? At hver gang vi tar dere bakfra, så ser vi faktisk RETT INN i det brune (ofte) småhårete rasshølet deres?

Syntes nemlig en del av dere kunne bli flinkere til å ta vare på det estetiske bak der.

Anonymous poster hash: e24e8...592

Tenker selvsagt på hvordan hele kroppen ser ut før jeg har sex, inkludert brunstjerna.

Du puler feil damer...

Anonymous poster hash: dfe83...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett det, og håper for all del jeg slipper også!

Men dere folk her som hyler ekkelt, man vasker da vel vitterlig rumpehullet før det skal lekes med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det men ikke gjort noe med det. Access denied :fnise:



Anonymous poster hash: 64cd7...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Vi var borte fra hverandre og video-chattet på Skype. Internettforbindelsen var dårlig så bildet stivnet av og til. Han skulle ta en liten "prank" på meg, og trekte ned buksa og trusa og trykte ræva i web-kameraet. Akkurat i det øyeblikket stivnet bildet og jeg så rett inn i... grevens hule. :fnise:

Haha, ser det for meg.

Mitt svar til trådstarter er nei. Menn bøyer seg gjerne ikke sånn at dama får sett.

Anonymous poster hash: 67d3a...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jo være derfor jeg aldri har sett det...

tror ikke han er så gira på å vise det frem heller. Hva skal man gjøre da? Si "spre skinka så jeg får sett på hølet ditt"?

Ja, akkurat det. Også kan dere varme opp med glidemiddel, en finger også full on strap on! Herlig!!

Anonymous poster hash: 09ba9...002

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Bortsett fra at der finner du ikke og overfører du salmonella- og shigellainfeksjoner, campylobakter, rotavirusinfeksjoner, hepatitt A og poliomyelitt.

En fordel du har litt kunnskap om type bakterier og smitte før du kommer med slike lekmannsvurderinger.

Anonymous poster hash: 20c49...88d

Ja det er farlig å leve...man kan jo dø vetu ;)

...neida....Vi snakker vel her om å slikke rumpa til en kjæreste man føler seg trygg på og som ikke har diverse sykdommer da og som har vasket seg ren. Det tyter av folk som har den formen for sex konstant og det er nok ikke så ofte folk får alvorlige sykdommer av det. Man kan få sykdommer av det aller meste, men å være redd for allt dette du beskriver her blir vel det samme som å være redd for å få matforgiftning når man handler litt mat på Meny. Joda...sjansen er der, men duverden hvor sjeldent det skjer ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...