_isabella Skrevet 8. februar 2016 #161 Skrevet 8. februar 2016 28 minutter siden, Nimorna skrev: Jeg synes heller ikke det er spesielt greit at pilotene drasser med seg familiemedlemmer inn i cockpiten. Husker jeg så en dokumentar om en flystyrt for en del år siden, hvor piloten hadde med seg ungene sine, og latt guttungen få lov til å sitte ved spakene. http://www.nytimes.com/1994/09/28/world/tape-confirms-the-pilot-s-son-caused-crash-of-russian-jet.html Enig! Følger både piloten og pilotfruen på snapchat og må si jeg stiller meg meget kritisk til alt de legger ut fra cockpit. Jeg flyr mye med Norwegian pga jobb, og må innrømme at det jeg ser får meg til å føle meg usikker og utrygg. Ja, jeg vet at fly nærmest "flyr seg selv" osv, men jeg synes allikevel at pilotene bør være alene i cockpit og at de ikke behøver å filme og ta selfies under takeoff og landing som faktisk er de mest kritiske delene av en flytur. Dessverre har min jobb et slags samarbeid med Norwegian så jeg har ikke så mye annet valg enn å fly med de, med mindre jeg booker og betaler alle reisene selv med et annet selskap da. På private reiser unngår jeg Norwegian. 9
Jens Skrevet 8. februar 2016 #162 Skrevet 8. februar 2016 30 minutter siden, Ultiva skrev: Hvor mange menn har egentlig tights, "puffy" skjorte, en passende hatt og vest liggende i klesskapet? Eller støvler som faktisk ser ok ut sammen med tights? Eller en armbrøst slengende i treningsskuffen? Å nei du, her må nok de aller fleste gjestene frem med lommeboka ganske mange ganger. Min egen mann hadde muligens valgt den rebelske utgaven og stilt i den heldekkende kamuflasjedrakten sin, siden han tross alt var invitert på jegerfest. Komboen tights og hatt med fjær hadde han neppe stilt i med mindre jeg truet med skilsmisse 😁😁 Forloveden til pilotfrua er jammen meg sporty som blir med på dette opplegget her, gleder meg til bildene og håper det ikke blir altfor kleint 👍 Min mann hadde aldri stilt opp i tights og puffy skjorte i bryllup. Det kan UMULIG være det der mener! Og når det gjelder selfies i flykabinen burde noen sende en klage til Norwegian og spørre om dette i det hele tatt er lov. 8
frksølekopp Skrevet 8. februar 2016 #163 Skrevet 8. februar 2016 3 timer siden, skyflakes skrev: Ikke det som ligger øverst i Karl Johan nei Hahaha nei ikke vet jeg tenkte kanskje de ville virke enda meg kongelige ved å gifte seg der
smalls Skrevet 8. februar 2016 #164 Skrevet 8. februar 2016 53 minutter siden, _isabella skrev: Enig! Følger både piloten og pilotfruen på snapchat og må si jeg stiller meg meget kritisk til alt de legger ut fra cockpit. Jeg flyr mye med Norwegian pga jobb, og må innrømme at det jeg ser får meg til å føle meg usikker og utrygg. Ja, jeg vet at fly nærmest "flyr seg selv" osv, men jeg synes allikevel at pilotene bør være alene i cockpit og at de ikke behøver å filme og ta selfies under takeoff og landing som faktisk er de mest kritiske delene av en flytur. Dessverre har min jobb et slags samarbeid med Norwegian så jeg har ikke så mye annet valg enn å fly med de, med mindre jeg booker og betaler alle reisene selv med et annet selskap da. På private reiser unngår jeg Norwegian. Signerer. Synes faktisk det er litt uprofesjonelt jeg da. Blir skeptisk når en pilot tar selfies når han er på jobb. Jeg er redd nok som det er. 4
skyflakes Skrevet 8. februar 2016 #165 Skrevet 8. februar 2016 56 minutter siden, frksølekopp skrev: Hahaha nei ikke vet jeg tenkte kanskje de ville virke enda meg kongelige ved å gifte seg der http://www.thorskogsslott.se som ligger i Sverige Kanskje Kungen og co dukker opp på nach i de sene nattetimer
Gjest Ellapropella Skrevet 8. februar 2016 #166 Skrevet 8. februar 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Vi vet jo ingenting om hva gjestene må betale for ved overnatting. Maten betaler tydligvis de for, hvis du så på bryllupsprogrammet. I tillegg har hun skrevet et innlegg om kostymene tidligere, der hun skrev at på jegerfesten så gikk det fint an å lage kostyme selv med tigths og en vest. Og ved selve bryllupet så var det ikke noe krav på at det måtte være inspirert men hun håpte at folk valgte det. Jeg ser i hvert fall ikke hvordan dette bryllupet blir dyrere enn andre bryllup. Som jeg sa: HVIS gjestene må betale reise, overnatting, antrekk og kostyme, samt gave, DA må deg jo bli dyrt. Det er jo ikke sikkert de betaler så mye på overnatting, jeg tenkte på hvis de betaler vanlig hotellpris Er det forøvrig mange som har tights og vester og eventuelle andre jegereffekt-lignende greier liggende da? Det er liksom ikke bare bare å fikse synes jeg, men jeg er kanskje litt sær på sånt Jeg har ikke noe i mot bloggeren. Synes hun virker søt. Synes også det høres ut som et drømmebryllup, så det går ikke på det Var bare kostnader og kostymer osv jeg tenkte på.
Gjest Uhumskheter Skrevet 8. februar 2016 #167 Skrevet 8. februar 2016 56 minutter siden, smalls skrev: Signerer. Synes faktisk det er litt uprofesjonelt jeg da. Blir skeptisk når en pilot tar selfies når han er på jobb. Jeg er redd nok som det er. Ikke så mye annet å gjøre når man sitter i det bittelille rommet på autopilot. De er ikke mere oppmerksomme når de tar seg en lur der inne, noe de jo også gjør. Er mange kjempefine instagramkontoer laget av piloter, ser fint ut der oppe i skyene
Gjest bruker83924 Skrevet 8. februar 2016 #168 Skrevet 8. februar 2016 7 minutter siden, Ellapropella skrev: Som jeg sa: HVIS gjestene må betale reise, overnatting, antrekk og kostyme, samt gave, DA må deg jo bli dyrt. Det er jo ikke sikkert de betaler så mye på overnatting, jeg tenkte på hvis de betaler vanlig hotellpris Er det forøvrig mange som har tights og vester og eventuelle andre jegereffekt-lignende greier liggende da? Det er liksom ikke bare bare å fikse synes jeg, men jeg er kanskje litt sær på sånt Jeg har ikke noe i mot bloggeren. Synes hun virker søt. Synes også det høres ut som et drømmebryllup, så det går ikke på det Var bare kostnader og kostymer osv jeg tenkte på. Enig at det virker som drømmebryllupet. Jeg og kjæresten har selv lyst å gifte oss på Thorsskog den dagen vi skal gifter oss. Men som hun skrev den gang, alle har thigts eller strømpebukse liggende. Alle har en skjorte, og de aller fleste har en vest(og hvis ikke kan de låne). Mer trenger man ikke. Hadde forstått kritikken, som folk her gir henne, hvis hun krevde gjestene å et skikkelig kostyme, og at de MÅTTE ha barokk-klær under bryllupet. Men det har hun ikke gjort. Reise og overnatting må man betale uansett, med mindre begges familier hadde bodd i samme by.
Ultiva Skrevet 8. februar 2016 #169 Skrevet 8. februar 2016 (endret) 2 timer siden, Jens skrev: Min mann hadde aldri stilt opp i tights og puffy skjorte i bryllup. Det kan UMULIG være det de mener! Endret 8. februar 2016 av Ultiva 6
Gjest Keikolina Skrevet 8. februar 2016 #170 Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: Enig at det virker som drømmebryllupet. Jeg og kjæresten har selv lyst å gifte oss på Thorsskog den dagen vi skal gifter oss. Men som hun skrev den gang, alle har thigts eller strømpebukse liggende. Alle har en skjorte, og de aller fleste har en vest(og hvis ikke kan de låne). Mer trenger man ikke. Hadde forstått kritikken, som folk her gir henne, hvis hun krevde gjestene å et skikkelig kostyme, og at de MÅTTE ha barokk-klær under bryllupet. Men det har hun ikke gjort. Reise og overnatting må man betale uansett, med mindre begges familier hadde bodd i samme by. Alle mannfolk har ikke en tights, strømpebukse og puffy skjorter liggende hjemme, heller ikke vest.
Gjest Ellapropella Skrevet 8. februar 2016 #171 Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: Enig at det virker som drømmebryllupet. Jeg og kjæresten har selv lyst å gifte oss på Thorsskog den dagen vi skal gifter oss. Men som hun skrev den gang, alle har thigts eller strømpebukse liggende. Alle har en skjorte, og de aller fleste har en vest(og hvis ikke kan de låne). Mer trenger man ikke. Hadde forstått kritikken, som folk her gir henne, hvis hun krevde gjestene å et skikkelig kostyme, og at de MÅTTE ha barokk-klær under bryllupet. Men det har hun ikke gjort. Reise og overnatting må man betale uansett, med mindre begges familier hadde bodd i samme by. Jeg tenker at man kanskje kan føle seg litt presset allikevel, for man vil jo helst se bra ut og gi bruden det hun ønsker seg. Er litt usikker på om mange menn har slikt liggende jeg da, men det er klart man kan fikse det hvis kan vil Er litt spent på hva mennene tar på seg, er ikke alle som liker tights og vest Reise må man som regel ut med, dersom man ikke bor samme sted, det har du rett i.
elmukake Skrevet 8. februar 2016 #172 Skrevet 8. februar 2016 23 minutter siden, Keikolina skrev: Alle mannfolk har ikke en tights, strømpebukse og puffy skjorter liggende hjemme, heller ikke vest. De fleste tør jeg påstå har en skjorte, tights/strømpebukse koster max 100 kr på H&M, og en vest koster ikke en formue heller (de er billige på Dressmann). Jeg er student og lever ikke akkurat luksuriøst, men selv jeg tror jeg kunne tatt meg råd til kleskostnadene i hvert fall.
Gjest Keikolina Skrevet 8. februar 2016 #173 Skrevet 8. februar 2016 Hvem har sagt det er dyrt? Sa at ikke alle mannfolk hadde sånt i skapet.
elmukake Skrevet 8. februar 2016 #174 Skrevet 8. februar 2016 2 minutter siden, Keikolina skrev: Hvem har sagt det er dyrt? Sa at ikke alle mannfolk hadde sånt i skapet. Det er flere over her som har sagt at det er dyrt, men jeg ser nå at du ikke har gjort det. Sorry, feilsiterte.
Ultiva Skrevet 8. februar 2016 #175 Skrevet 8. februar 2016 (endret) 19 minutter siden, elmukake skrev: De fleste tør jeg påstå har en skjorte, tights/strømpebukse koster max 100 kr på H&M, og en vest koster ikke en formue heller (de er billige på Dressmann). Jeg er student og lever ikke akkurat luksuriøst, men selv jeg tror jeg kunne tatt meg råd til kleskostnadene i hvert fall. Har lest den svært så høytidelige invitasjonen. Stikkordene for fredagens antrekk er hatt, pil og bue, semsket skinn, pels og tights. Stikkord for lørdagens antrekk er lang kjole, barokk, blonder, brokader og lange ermer. Lykke til med å finne dette i klesskapet ditt 👍 Men om man ser bort fra at tusenlappene vil fly for alle involverte, på antrekk som de aldri vil få bruk for igjen, så blir det nok et heidundrandes bryllup 🎉 Endret 8. februar 2016 av Ultiva 4
elmukake Skrevet 8. februar 2016 #176 Skrevet 8. februar 2016 (endret) 16 minutter siden, Ultiva skrev: Har lest invitasjonen. Stikkordene for fredagens antrekk er hatt, pil og bue, semsket skinn, pels og tights. Lørdagens stikkord er barokk, blonder, brokader og lange ermer. Lykke til med å finne dette i klesskapet ditt 👍 Men om man ser bort fra at tusenlappene vil fly for alle involverte så blir det nok et heidundrandes bryllup 🎉 Har aldri sagt at jeg har hatt, pil og bue, semsket skinn eller pels i klesskapet. Har også lest invitasjonen, og ser ikke noen steder at det er "påbudt" å gå slik, det er kun en oppfordring. På en annen side er jeg enig i at det for noen kan oppstå et press om å bruke mye penger, men det er da opp til hver enkelt. Personlig ville jeg aldri arrangert et slikt bryllup (og hadde sikkert blitt stresset dersom jeg hadde blitt invitert i et), men mener bare at det finnes løsninger som ikke nødvendigvis vil ruinere deg når det kommer til kleskoden. Edit: Leste i et av innleggene hennes nå at hun vil at folk skal følge temaet, og mener at man ikke har noen unnskyldning når invitasjonen ble sendt ut i god tid. Vet ikke om det kanskje defineres som påbudt å gå slik allikevel? Endret 8. februar 2016 av elmukake 2
smalls Skrevet 8. februar 2016 #177 Skrevet 8. februar 2016 3 timer siden, Uhumskheter skrev: Ikke så mye annet å gjøre når man sitter i det bittelille rommet på autopilot. De er ikke mere oppmerksomme når de tar seg en lur der inne, noe de jo også gjør. Er mange kjempefine instagramkontoer laget av piloter, ser fint ut der oppe i skyene Ok
Gjest Uhumskheter Skrevet 8. februar 2016 #178 Skrevet 8. februar 2016 9 minutter siden, smalls skrev: Ok Du svarte på innlegget bare for å skrive "ok" ?
Gjest Keikolina Skrevet 8. februar 2016 #179 Skrevet 8. februar 2016 Et øyeblikk siden, elmukake skrev: Det er flerBeklagerher som har sagt at det er dyrt, me. n jeg ser nå at du ikke har gjort det. Sorry, feilsiterte. Ser at tonen min kunne virke litt frekk, beklager ☺
Honey Dew Skrevet 8. februar 2016 #180 Skrevet 8. februar 2016 5 timer siden, smalls skrev: Signerer. Synes faktisk det er litt uprofesjonelt jeg da. Blir skeptisk når en pilot tar selfies når han er på jobb. Jeg er redd nok som det er. Går det ikke an å sende et hint til flyselskapet...? 3
Anbefalte innlegg