Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns at moren hennes så rett og slett vakker ut. Pilotfruen har sikkert arvet gode gener 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Endaen
Skrevet

Er det stor aldersforskjell på dem? Syns hun ser ut som 20 og han 40, men det er kanskje bare noe med at hun har et litt naivt uttrykk.

Skrevet
14 timer siden, Endaen skrev:

Er det stor aldersforskjell på dem? Syns hun ser ut som 20 og han 40, men det er kanskje bare noe med at hun har et litt naivt uttrykk.

10 år skrev hun et sted. Hun er 25. Enig i at han ser ut som han er 40(+)

• Liker 3
Skrevet

Hva er egentlig greia med å latterliggjøre andre...? :rolleyes:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Clarity skrev:

Hva er greia med å kalle seg pilotfrue?

Skrevet

Merker jeg svinger veldig i hva jeg synes om Pilotfrue, men i det siste har jeg fått virkelig sansen for henne. Enkelte av uttalelsene hun kommer med synes jeg er ganske bak mål, men så kommer hun med en del gode innlegg også. Og hun har guts til å stå for det hun mener, og det står det respekt av i en bloggverden hvor de fleste snur kappa etter vinden. Bryllupet og bryllupsreisen ser fantastisk godt gjennomført ut, og jeg skjønner godt at hun ønsker å virkeliggjøre drømmen sin når hun har muligheten. Jeg hadde definitivt også arrangert mitt fantasibryllup med LotR-tema dersom jeg hadde hatt muligheten til det! :fnise:

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, NumberSix skrev:

Merker jeg svinger veldig i hva jeg synes om Pilotfrue, men i det siste har jeg fått virkelig sansen for henne. Enkelte av uttalelsene hun kommer med synes jeg er ganske bak mål, men så kommer hun med en del gode innlegg også. Og hun har guts til å stå for det hun mener, og det står det respekt av i en bloggverden hvor de fleste snur kappa etter vinden. Bryllupet og bryllupsreisen ser fantastisk godt gjennomført ut, og jeg skjønner godt at hun ønsker å virkeliggjøre drømmen sin når hun har muligheten. Jeg hadde definitivt også arrangert mitt fantasibryllup med LotR-tema dersom jeg hadde hatt muligheten til det! :fnise:

Det er en sunn holdning at du ikke ser verden i svart-hvitt. Har ikke sansen for de som enten kritiserer alt eller hyller alt.

Jeg har også delte meninger om pilotfrue. Ble veldig rørt av bryllupsvideoen og hvor genuint lykkelige de virker, men jeg syns også hun til tider fremstår som en parodi på en rosablogger - selv om hun fronter sterke meninger. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, NumberSix skrev:

Vil vel ikke kalle det guts, hun vet bare ikke bedre. Hun er den som ikke skjønner at det hun sier er ganske latterlig. Og den bryllupsreisen var en helt vanlig chartertur. Hadde jeg dratt på bryllupsreise, hadde jeg "umfa" den opp ganske mange hakk 

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, Miranda16 skrev:

Vil vel ikke kalle det guts, hun vet bare ikke bedre. Hun er den som ikke skjønner at det hun sier er ganske latterlig. Og den bryllupsreisen var en helt vanlig chartertur. Hadde jeg dratt på bryllupsreise, hadde jeg "umfa" den opp ganske mange hakk 

Er dere venninner, siden du vet alt dette?😊

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

Å påstå at alt hun sier er latterlig blir bare usaklig. Jeg syns riktignok at en del av uttalelsene hennes vitner om umodenhet, men dama er langt fra latterlig i mine øyne.

Og å mene at to ukers tur til Asia på businessklasse er vanlig charter er igjen å være usaklig. De reiste til mange eksotiske og flotte steder, b la Phi Phi Island hvor The Beach ble innspilt.

• Liker 8
Skrevet

Man må ta Pilotfrue for det hun er. En ung dame blendet av pilottittelen til mannen. Lenge før han var hennes mann.

Skrevet
2 timer siden, Miranda16 skrev:

Umfa...?

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 timer siden, Ultiva skrev:

Å påstå at alt hun sier er latterlig blir bare usaklig. Jeg syns riktignok at en del av uttalelsene hennes vitner om umodenhet, men dama er langt fra latterlig i mine øyne.

Og å mene at to ukers tur til Asia på businessklasse er vanlig charter er igjen å være usaklig. De reiste til mange eksotiske og flotte steder, b la Phi Phi Island hvor The Beach ble innspilt.

At hun er latterlig er ikke ulovlig å mene. Regner med at de har fått billigere flybilletter siden mannen pilot. Det er jo ikke vanskelig å se at dette er en helt vanlig chartertur. Grunnen til at jeg synes det er merkelig er når de bruker så mye på en bryllupsfeiring at de ikke spytter i litt på en hvetebrødsreise, men det var vel derfor de ba gjestene om penger til turen. Slik de valge å prioritere., 3 dagers fest og en helt vanlig ferietur

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Gjest Ms. Daisy
Skrevet (endret)

Gud forby at man skal kalle en tur til Thailand for en skikkelig bryllupsreise.... . Det virket ut som de koste seg stort på bryllupsreise. Er ikke alle som er like gira på å reise til Maldivene eller Seychellene på reise heller.......
V

Endret av Ms. Daisy
Skrevet
8 timer siden, Clarity skrev:

Det har jammen jeg lurt på også

Skrevet

Forstår ikke hva som er galt med charter heller, ikke alle ønsker å dra på fottur til Machu Picchu o.l. på bryllupsreisen. Og om man først drar til feks Maldivene eller Seychellene, så er det mest behagelig å bestille hele turen(fly+hotell) samlet, og da blir jo plutselig denne fancy turen også charter. 

• Liker 8
Gjest Ms. Daisy
Skrevet
Et øyeblikk siden, frk91 skrev:

Forstår ikke hva som er galt med charter heller, ikke alle ønsker å dra på fottur til Machu Picchu o.l. på bryllupsreisen. Og om man først drar til feks Maldivene eller Seychellene, så er det mest behagelig å bestille hele turen(fly+hotell) samlet, og da blir jo plutselig denne fancy turen også charter. 

Enig! Det viktigste er at brudeparet får en tur som er mer "de" så kan alle andre kritikere bare stuff it for å si det sånn. 

Skrevet
4 timer siden, O.G. skrev:

Man må ta Pilotfrue for det hun er. En ung dame blendet av pilottittelen til mannen. Lenge før han var hennes mann.

Så du mener hun ikke er ett snev av glad i mannen sin? Hun giftet seg kun for at han bærer uniform og er noe så stort som pilot? Hun sa ja ved alteret og lovet evig troskap fordi han er pilot?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...