Miranda16 Skrevet 22. februar 2016 #321 Skrevet 22. februar 2016 (endret) 5 minutter siden, Miranda16 skrev: bare å google..... http://www.urverket.no/rolex-c-9.html De kunne jo dekket store deler eller hele bryllupsreisen på å kutte ned på morgengavene, og så ønsker de seg penger, som jeg ikke passer seg fra alle gjestene, med unntak av nær famile? Bryllupskollekt tenker jeg, minner meg om tigging Jeg er en vanlig jente i gata og skjønner ikke prioriteringene deres Endret 22. februar 2016 av Miranda16 11
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. februar 2016 #322 Skrevet 22. februar 2016 Kan noen forklare meg hvor all denne hetsen er i denne tråden? Og helst med eksempler. Sorry, men når en person med viten og vilje og vellyst oppsøker offentligheten (ærlig talt, når til og med TV2 lager reportasje om bryllupet, så er det åpenbart at man søker offentlighetens søkelys), så blir det for dumt å komme med formanende pekefingre om at man ikke kan si sin mening bare fordi den muligens ikke vil falle i god jord hos vedkommende som kritiseres. Jeg skulle forstått "hets"-anklagene hvis kritikken gikk på utseendet til vedkommende. De fleste av oss kan gjøre lite med hvordan vi ser ut. Utseendet blir sådan en statisk og uforandrelig størrelse. Men! å kritisere noe en person gjør og sier er ikke hets, da personen faktisk har mulighet til å endre på dette hvis vedkommende selv ønsker det. Og for n-te gang: Vær så vennlige og utvis en viss tankevirksomhet og bevissthet rundt bruken av ordet "hets". Hvis det er hets å komme med kommentarer som eksemplene ovenfor, hva er det da når flyktningehjem settes fyr på og kvinner trues med voldtekt og drap?
Sjay Skrevet 22. februar 2016 #323 Skrevet 22. februar 2016 Jeg har fulgt med på sidelinjen her, og er en av de som ikke syns hverken temaet eller gjennomføringen av temaet stod til forventningene, noe jeg også har uttrykt. Det falt virkelig ikke i smak hos meg, og mange med meg, men å kalle det hets syns jeg blir å overdrive. Mange bloggere blir diskutert opp og ned og i mente her på KG, men pga en såpass stor begivenhet så blir det mange meninger på en gang nå om Pilotfrue, verre enn det er det ikke. Ordboka definerer hets som:hets m1 (fra ty. av hetzen 'jage, forfølge') ondsinnet og usaklig agitasjon rettet motnoen, forfølgelseskampanje bli utsatt for h- / drive h- mot en 15
Mippi Skrevet 22. februar 2016 #324 Skrevet 22. februar 2016 (endret) 3 timer siden, Miranda16 skrev: bare å google..... http://www.urverket.no/rolex-c-9.html Så rundt 50.000,-? Synes ikke den Rolex'en var så spesiell at jeg hadde brukt så mye penger på den. Skulle jeg hatt klokke i den prisklassen hadde jeg valgt en som tydeligere så dyr ut. For meg var den Rolex'en hennes av den kjipe og anonyme typen. Ikke at den skal skrike og blinke osv osv, men det finnes Rolex'er som ser mer eksklusive ut. Det designet hun fikk kan du få for en tidel av prisen ved å velge et billigere merke? Men det er sikkert bare jeg som ikke forstår meg på slike merke- og designvarer. Sorry, hang meg litt opp i dette. Tenker at det var sinnsykt mange bortkastede penger... Endret 22. februar 2016 av Mippi
Gjest Cartina Skrevet 23. februar 2016 #325 Skrevet 23. februar 2016 13 timer siden, Miranda16 skrev: De kunne jo dekket store deler eller hele bryllupsreisen på å kutte ned på morgengavene, og så ønsker de seg penger, som jeg ikke passer seg fra alle gjestene, med unntak av nær famile? Bryllupskollekt tenker jeg, minner meg om tigging Jeg er en vanlig jente i gata og skjønner ikke prioriteringene deres Jeg synes det er ganske frekt.
Gjest Atp Skrevet 23. februar 2016 #326 Skrevet 23. februar 2016 18 timer siden, ub40 skrev: Hva var greia med det bryllupet hennes? Det så jo ut som et karneval! Og den greia hun hang foran fjeset, hva var det for noe? Så ut som hun hadde røska med seg noe bandasje fra legevakten og hengt det i trynet før hun gikk til alters, rimelig spesielt... Og at ikke den stakkars, dumme mannen hennes forstår hvilken golddigger han gifter seg med. Hun er jo definisjonen på kvinner som gifter seg til status og penger. Håper i det minste for hans del at han
Miranda16 Skrevet 23. februar 2016 #327 Skrevet 23. februar 2016 (endret) 21 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Kan noen forklare meg hvor all denne hetsen er i denne tråden? Og helst med eksempler. Sorry, men når en person med viten og vilje og vellyst oppsøker offentligheten (ærlig talt, når til og med TV2 lager reportasje om bryllupet, så er det åpenbart at man søker offentlighetens søkelys), så blir det for dumt å komme med formanende pekefingre om at man ikke kan si sin mening bare fordi den muligens ikke vil falle i god jord hos vedkommende som kritiseres. Jeg skulle forstått "hets"-anklagene hvis kritikken gikk på utseendet til vedkommende. De fleste av oss kan gjøre lite med hvordan vi ser ut. Utseendet blir sådan en statisk og uforandrelig størrelse. Men! å kritisere noe en person gjør og sier er ikke hets, da personen faktisk har mulighet til å endre på dette hvis vedkommende selv ønsker det. Og for n-te gang: Vær så vennlige og utvis en viss tankevirksomhet og bevissthet rundt bruken av ordet "hets". Hvis det er hets å komme med kommentarer som eksemplene ovenfor, hva er det da når flyktningehjem settes fyr på og kvinner trues med voldtekt og drap? Det er ikke riktig å komme med generaliseringer når man er uenig i kommentarer. Når man er så desillusjonert som hun er, så er det vanskelig å ta noen seriøst og selv om man ser det komiske i denne dama, så betyr det ikke at alt er hets eller mobbing. Endret 23. februar 2016 av Miranda16 2
Nordvesta Skrevet 23. februar 2016 #328 Skrevet 23. februar 2016 Tråden ryddet for hetsende utsagn og spekulasjoner, samt svar til dette Nordvesta, mod.
Titan Skrevet 23. februar 2016 #329 Skrevet 23. februar 2016 Ooo, jeg ser på snap at de reiser 1 klasse til Thailand! Å gurimalla det så deilig ut!!! Med fotskammel og greier. Jeg døde litt. SÅNN skal man fly til Thailand altså - begynner å spare tvert! Åh så jeg skule ønske jeg satt på et fly til Thailand nå! 4
Cissacissa Skrevet 24. februar 2016 #330 Skrevet 24. februar 2016 9 timer siden, Titan skrev: Ooo, jeg ser på snap at de reiser 1 klasse til Thailand! Å gurimalla det så deilig ut!!! Med fotskammel og greier. Jeg døde litt. SÅNN skal man fly til Thailand altså - begynner å spare tvert! Åh så jeg skule ønske jeg satt på et fly til Thailand nå! Det der er overhodet ikke første klasse, men business klasse. Jeg ser at hun skriver at det er første klasse, men jeg har flydd nok med Thai Airways til å vite at det "kun" er business. Første klasse koster ekstremt mye mer (typ hundrevis av tusen) og er laaaaaaaangt mer luksuriøst enn det hun viser på bildene. Jeg vet ikke om Thai Airways har det engang... 7
Gjest Atp Skrevet 24. februar 2016 #331 Skrevet 24. februar 2016 2 timer siden, Cissacissa skrev: Det der er overhodet ikke første klasse, men business klasse. Jeg ser at hun skriver at det er første klasse, men jeg har flydd nok med Thai Airways til å vite at det "kun" er business. Første klasse koster ekstremt mye mer (typ hundrevis av tusen) og er laaaaaaaangt mer luksuriøst enn det hun viser på bildene. Jeg vet ikke om Thai Airways har det engang... Hundrevis av tusen for å fly 1 klasse? 2 voksne tyr/retur thailand kan koste en halv million kr?
Gjest Ms. Daisy Skrevet 24. februar 2016 #332 Skrevet 24. februar 2016 2 timer siden, Cissacissa skrev: Det der er overhodet ikke første klasse, men business klasse. Jeg ser at hun skriver at det er første klasse, men jeg har flydd nok med Thai Airways til å vite at det "kun" er business. Første klasse koster ekstremt mye mer (typ hundrevis av tusen) og er laaaaaaaangt mer luksuriøst enn det hun viser på bildene. Jeg vet ikke om Thai Airways har det engang... Hvor har du det fra at Thai Ariways ikke har First class? De har både Business & First Class. En first class billett koster ca 30.000. Mannen er pilot - skal ikke se bort fra at Norwegian har noe samarbeid med andre selskaper og han dermed får rabatter. Og jo har vært på First Class til Australia med Thai Air. Utrolig comfy og deilig. Skulle gjerne ha gjort det igjen.
Gjest Atp Skrevet 24. februar 2016 #334 Skrevet 24. februar 2016 4 timer siden, Cissacissa skrev: Det der er overhodet ikke første klasse, men business klasse. Jeg ser at hun skriver at det er første klasse, men jeg har flydd nok med Thai Airways til å vite at det "kun" er business. Første klasse koster ekstremt mye mer (typ hundrevis av tusen) og er laaaaaaaangt mer luksuriøst enn det hun viser på bildene. Jeg vet ikke om Thai Airways har det engang... Tur/retur 1 klasse/buisness klasse koster 60 tusen for 2 personer.... Skulle gjerne sett hvilket selskap man reiser med hvor man må betale kanskje 3-400 000 tusen for reise
LoveTrain Skrevet 24. februar 2016 #335 Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, Ms. Daisy skrev: Hvor har du det fra at Thai Ariways ikke har First class? De har både Business & First Class. En first class billett koster ca 30.000. Mannen er pilot - skal ikke se bort fra at Norwegian har noe samarbeid med andre selskaper og han dermed får rabatter. Og jo har vært på First Class til Australia med Thai Air. Utrolig comfy og deilig. Skulle gjerne ha gjort det igjen. Norwegian har ikke noen rabatter på flybilletter nei, kun SAS som har slike avtaler med andre selskap.
Gjest Ms. Daisy Skrevet 24. februar 2016 #336 Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, LoveTrain skrev: Norwegian har ikke noen rabatter på flybilletter nei, kun SAS som har slike avtaler med andre selskap. Samma det -poenget er hva fader har vi vel med om hun reiser first eller business. Må være grenser til alt man skal henge seg opp i.
Hildefur Skrevet 24. februar 2016 #337 Skrevet 24. februar 2016 Noen som følger de to på snap? Måtte finne fram flaueputa jeg. Veldig viktig å hele tiden dokumentere med snap hvor fint de har det. Jeg tenker at de som har et behov for å gjøre det egentlig ikke har det så fint. 8
bonsaijenta Skrevet 24. februar 2016 #338 Skrevet 24. februar 2016 8 minutter siden, Hildefur skrev: Noen som følger de to på snap? Måtte finne fram flaueputa jeg. Veldig viktig å hele tiden dokumentere med snap hvor fint de har det. Jeg tenker at de som har et behov for å gjøre det egentlig ikke har det så fint. Jeg tenker at de som har ett stort behov for å trashtalke andre ikke har det så fint med seg selv. 11
Gjest Ms. Daisy Skrevet 24. februar 2016 #339 Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, bonsaijenta skrev: Jeg tenker at de som har ett stort behov for å trashtalke andre ikke har det så fint med seg selv. Amen til det!
Gjest Atp Skrevet 24. februar 2016 #340 Skrevet 24. februar 2016 12 minutter siden, Hildefur skrev: Noen som følger de to på snap? Måtte finne fram flaueputa jeg. Veldig viktig å hele tiden dokumentere med snap hvor fint de har det. Jeg tenker at de som har et behov for å gjøre det egentlig ikke har det så fint. Da er det bare å hoppe glatt over deres snapchat... Å de er sikkert veldig ulykkelige begge to..
Fremhevede innlegg