Ultiva Skrevet 21. februar 2016 #261 Skrevet 21. februar 2016 (endret) 2 timer siden, Jordbæra skrev: Skal denne tråden bli akkurat som villa paprika? Eier dere ikke skam? Jeg har tenkt litt på det jeg også, ikke mtp VP men på at det kanskje er unødvendig. For det er jo to mennesker som har giftet seg. Og dersom det ble så forferdelig kleint som bildene antyder så kanskje vi bør la det forbigå i stillhet. For dette skjønner de jo selv også, og bryllup er en rådyr once-in-a-lifetime happening som egentlig ikke er noe å spøke med. Men igjen så har vi blitt fôret med snapper hele bryllupshelga og vi har vært med på forberedelsene i månedsvis via bloggen, så det er jo litt rart å ikke snakke om heller. De har ansatt egne folk til å oppdatere snapchat'ene sine denne helga så de har jo ikke ønsket å holde bryllupsfeiringen privat. Og da må de kanskje bare takle følgene? Endret 21. februar 2016 av Ultiva 11
Gjest Cartina Skrevet 21. februar 2016 #262 Skrevet 21. februar 2016 (endret) Hun er en offentlig person som lever av bloggen og dermed må hun også tåle å bli diskutert, så lenge det ikke er personangrep. Hun har valgt å dekke bryllupet på snap i tillegg til at det har vært et stort tema på bloggen, da tviler jeg sterkt på at det er fordi dagen skal være privat, ergo det må være lov å diskutere det. Jeg har fått inntrykk av et stor, litt luksuriøst og dyrt bryllup men får vel ikke helt inntrykk av det. Jeg synes ikke de ser ut som et brudepar men et par på karneval. Beklager, men det ser rett og slett litt teit ut. Neglene hennes var grusomme, håret veldig enkelt og skoene med de klistremerkene harry. De ser veldig lykkelige ut, da, og det er jo det som teller, men jeg kjenner at jeg overhode ikke er misunnelig. Endret 21. februar 2016 av Cartina
Honey Dew Skrevet 21. februar 2016 #263 Skrevet 21. februar 2016 1 time siden, Nana skrev: Samme type slør som Askepott i tre nøtter til Askepott hadde på ballet med prinsen :-) Jeg har hele tiden trodd at det var det som var temaet. Uff. Får inntrykk av at jeg har sett på et skuespill og ikke et bryllup 2
mjauritz Skrevet 21. februar 2016 #264 Skrevet 21. februar 2016 1 time siden, Cartina skrev: Hun er en offentlig person som lever av bloggen og dermed må hun også tåle å bli diskutert, så lenge det ikke er personangrep. Hun har valgt å dekke bryllupet på snap i tillegg til at det har vært et stort tema på bloggen, da tviler jeg sterkt på at det er fordi dagen skal være privat, ergo det må være lov å diskutere det. Jeg har fått inntrykk av et stor, litt luksuriøst og dyrt bryllup men får vel ikke helt inntrykk av det. Jeg synes ikke de ser ut som et brudepar men et par på karneval. Beklager, men det ser rett og slett litt teit ut. Neglene hennes var grusomme, håret veldig enkelt og skoene med de klistremerkene harry. De ser veldig lykkelige ut, da, og det er jo det som teller, men jeg kjenner at jeg overhode ikke er misunnelig. Jeg er helt enig, men syntes du kommentarer som dette passer seg?; 2 timer siden, Cissacissa skrev: Herregud... Jeg dør av kleinhet Det syntes ikke jeg. Hun gikk for det temaet hun ville ha i sitt bryllup og hvilken salg de valgte, hvordan hun ville ha neglene eller hvordan slør hun brukte syntes jeg vi skal la hun få velge selv. Om hva vi tenker om selve bryllupet er nok helt greit å diskutere, men å si at det er trailertrash og at man "dør av kleinhet" over noe som sikkert er så personlig syntes jeg er lavmål. Hun er offentlig og er nok forberedt på å bli snakket om, men ærlig talt det finnes da grenser. Selv syntes jeg at et hvert brudepar skal få velge sin sang, uansett om den er fra en film eller om det er en klassisk. Selv om det for oss hadde vært et utenkelig valg så er det sikkert en grunn for at de valgte akkurat den. Og sløret syntes jeg var råkult å ha siden hun faktisk valgte det temaet. Nei, hadde ikke valgt det selv, men bryllup skal jo være personlig. 14
Gjest bruker83924 Skrevet 21. februar 2016 #265 Skrevet 21. februar 2016 (endret) 24 minutter siden, mjauritz skrev: Jeg er helt enig, men syntes du kommentarer som dette passer seg?; Det syntes ikke jeg. Hun gikk for det temaet hun ville ha i sitt bryllup og hvilken salg de valgte, hvordan hun ville ha neglene eller hvordan slør hun brukte syntes jeg vi skal la hun få velge selv. Om hva vi tenker om selve bryllupet er nok helt greit å diskutere, men å si at det er trailertrash og at man "dør av kleinhet" over noe som sikkert er så personlig syntes jeg er lavmål. Hun er offentlig og er nok forberedt på å bli snakket om, men ærlig talt det finnes da grenser. Selv syntes jeg at et hvert brudepar skal få velge sin sang, uansett om den er fra en film eller om det er en klassisk. Selv om det for oss hadde vært et utenkelig valg så er det sikkert en grunn for at de valgte akkurat den. Og sløret syntes jeg var råkult å ha siden hun faktisk valgte det temaet. Nei, hadde ikke valgt det selv, men bryllup skal jo være personlig. Amen Syns bryllupet var søtt jeg, selv om jeg ikke ville valgt det samme opplegget. Tror bryllupet passet perfekt til brudeparet, og syns ikke det var trashy som flere her har påpekt. I utlandet er temabryllup svært vanlig, og det er tøft at en offentlig person tørr å ha noe såpass utradisjonelt. Ønsker Julianne og Ulrik(aka pilotfrue og pilotfruemannen) all hell og lykke i ekteskapet Endret 21. februar 2016 av ElizabethTaylor Skrev om litt 1
Ruskemor Skrevet 21. februar 2016 #266 Skrevet 21. februar 2016 Syntes kjolen hennes var fin Temaet er jo ganske stilig, og jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det er kult at de velger noe litt utradisjonelt. Personlig så hadde jeg aldri valgt en sånn stil i mitt bryllup, men siden det ikke er jeg som gifter meg så har det jo ikke så mye å si. 7
Gjest Klaveret Skrevet 21. februar 2016 #267 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har bare sett de bildene som er linket til her, men jeg synes de var kjempefine Det som betyr noe er jo at brudeparet får det slik de vil - og jeg synes det er tøft å gjøre noe så utradisjonelt.
miss13 Skrevet 21. februar 2016 #268 Skrevet 21. februar 2016 2 minutter siden, Klaveret skrev: Jeg har bare sett de bildene som er linket til her, men jeg synes de var kjempefine Det som betyr noe er jo at brudeparet får det slik de vil - og jeg synes det er tøft å gjøre noe så utradisjonelt. Wow for en morgengave hun fikk😃 Rosa rolex, heldige hun ;-) 1
Gjest Ms. Daisy Skrevet 21. februar 2016 #269 Skrevet 21. februar 2016 Smaken er som baken delt i to. Godt at de følger sin egen sti og ikke hva alle andre måtte like. nå skal det sies at selv hadde jeg ikke valgt den type bryllup, men KUDOS for at de tørr gjøre noe helt annet enn hva som er forventet
Miranda16 Skrevet 21. februar 2016 #270 Skrevet 21. februar 2016 7 minutter siden, miss13 skrev: Wow for en morgengave hun fikk😃 Rosa rolex, heldige hun ;-) En sånn?
Honey Dew Skrevet 21. februar 2016 #271 Skrevet 21. februar 2016 36 minutter siden, mjauritz skrev: Jeg er helt enig, men syntes du kommentarer som dette passer seg?; Det syntes ikke jeg. Hun gikk for det temaet hun ville ha i sitt bryllup og hvilken salg de valgte, hvordan hun ville ha neglene eller hvordan slør hun brukte syntes jeg vi skal la hun få velge selv. Om hva vi tenker om selve bryllupet er nok helt greit å diskutere, men å si at det er trailertrash og at man "dør av kleinhet" over noe som sikkert er så personlig syntes jeg er lavmål. Hun er offentlig og er nok forberedt på å bli snakket om, men ærlig talt det finnes da grenser. Selv syntes jeg at et hvert brudepar skal få velge sin sang, uansett om den er fra en film eller om det er en klassisk. Selv om det for oss hadde vært et utenkelig valg så er det sikkert en grunn for at de valgte akkurat den. Og sløret syntes jeg var råkult å ha siden hun faktisk valgte det temaet. Nei, hadde ikke valgt det selv, men bryllup skal jo være personlig. Hva var det med den sangen?
miss13 Skrevet 21. februar 2016 #272 Skrevet 21. februar 2016 20 minutter siden, Miranda16 skrev: En sånn? Ja! I sølv og rosa. Så det på snapchat idagtidlig
Miranda16 Skrevet 21. februar 2016 #273 Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, miss13 skrev: Ja! I sølv og rosa. Så det på snapchat idagtidlig bare ikke med gull?
amadine Skrevet 21. februar 2016 #274 Skrevet 21. februar 2016 13 minutter siden, Miranda16 skrev: bare ikke med gull? Hvitt gull med rosa urskive. Så ut som datejust.
Fashionistaen Skrevet 21. februar 2016 #275 Skrevet 21. februar 2016 39 minutter siden, Miranda16 skrev: En sånn? Ikke for å pirke, men synes vel mer det så ut som en 31 mm Datejust i stål uten diamanter, perlemorsskive, gull og med en en lenke med færre ledd enn jubilee-lenken. Den modellen du linker til med jubilee-armbånd, diamanter,gull og perlemorsskive er vel nesten dobbelt så dyr som den hun fikk. Allikevel en ekstremt flott klokke og en nydelig morgengave Når det kommer til bryllupet synes jeg Thorskog slott må være et fantastisk sted å gifte seg. Temaet i seg selv synes jeg var veldig morsomt. Synes det er litt friskt at de velger å gjøre noe annet enn "alle andre". Synes allikevel ikke hele temaet ble helt gjennomført. Skulle det blitt skikkelig bra, måtte nesten alle gjestene kledd seg ut og fått låne kostymelageret til NRK eller liknende. 4
Miranda16 Skrevet 21. februar 2016 #276 Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, Fashionistaen skrev: Ikke for å pirke, men synes vel mer det så ut som en 31 mm Datejust i stål uten diamanter, perlemorsskive, gull og med en en lenke med færre ledd enn jubilee-lenken. Den modellen du linker til med jubilee-armbånd, diamanter,gull og perlemorsskive er vel nesten dobbelt så dyr som den hun fikk. Allikevel en ekstremt flott klokke og en nydelig morgengave Når det kommer til bryllupet synes jeg Thorskog slott må være et fantastisk sted å gifte seg. Temaet i seg selv synes jeg var veldig morsomt. Synes det er litt friskt at de velger å gjøre noe annet enn "alle andre". Synes allikevel ikke hele temaet ble helt gjennomført. Skulle det blitt skikkelig bra, måtte nesten alle gjestene kledd seg ut og fått låne kostymelageret til NRK eller liknende. Ja, skulle gjerne hatt en sånn, men med hvit skive..... sukk....
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. februar 2016 #277 Skrevet 21. februar 2016 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Ja, skulle gjerne hatt en sånn, men med hvit skive..... sukk.... Du og jeg kan jo gifte oss. Jeg vil nemlig også ha ei slik klokke, men med sort skive. Jeg lover på tro og ære at vi ikke trenger noe kostyme-ball bryllup, at vi ikke skal danse til cheesy musikk, og vi tar det kjapt og raskt nedpå Tinghuset. Vi trenger ikke å bo i samme hus engang. For min del kan all kommunikasjon etter ekteskapsinngåelsen foregå elektronisk (tenker på selvangivelse og sånt der). Men den klokka vil jeg gjerne ha altså.
Fashionistaen Skrevet 21. februar 2016 #278 Skrevet 21. februar 2016 (endret) 10 minutter siden, Miranda16 skrev: Ja, skulle gjerne hatt en sånn, men med hvit skive..... sukk.... Jepp! DJ midsize er bare utrolig lekre. Synd at Rolex er så dyrt da. I mellomtiden kan du jo ta en titt på Tudor sin 28 mm classic date modell. Ikke helt det samme, både mtp design og merke. Men det er jo det samme merkehuset som Rolex og en god del billigere. Selv drømmer jeg om en Audemars Piguet 33 mm Royal Oak med diamanter på bezelen. Men det er jo enda dyrere igjen enn DJ og kvartsurverk Beklager avsporingen, nå får det være nok klokkesnakk her. Endret 21. februar 2016 av Fashionistaen 1
mjauritz Skrevet 21. februar 2016 #279 Skrevet 21. februar 2016 55 minutter siden, Honey Dew skrev: Hva var det med den sangen? Tror det var Love me like you do - Ellie Golding. Sangen er jo søt den, men den er jo blitt kjent gjennom Fifty shades of Grey, så for min del hadde det vært utelukkende, men nå har ikke jeg og samboeren noe spesielt forhold til akkurat den sangen heller så sikkert derfor det virker litt fjernt for meg
Miranda16 Skrevet 21. februar 2016 #280 Skrevet 21. februar 2016 4 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Du og jeg kan jo gifte oss. Jeg vil nemlig også ha ei slik klokke, men med sort skive. Jeg lover på tro og ære at vi ikke trenger noe kostyme-ball bryllup, at vi ikke skal danse til cheesy musikk, og vi tar det kjapt og raskt nedpå Tinghuset. Vi trenger ikke å bo i samme hus engang. For min del kan all kommunikasjon etter ekteskapsinngåelsen foregå elektronisk (tenker på selvangivelse og sånt der). Men den klokka vil jeg gjerne ha altså. Vi gifter oss i tinghuset og tar bryllupslunsj på Mc D, eller First Price kneip, med First price ost?? Å eie en Rolex er dyrt, den må på service hvert 3 år og der flyr det ytterlige 4000, pluss forsikring da. Hvis man skal ha et herskapelig bryllup så hadde jeg vel kosta på meg og leid inn noen til å synge. Å sette på en "CD" liksom? Å laste ned musikk er greit etter hva slags bryllup man har. Virker jo ikke som de har spart på noe annet så..... 2
Fremhevede innlegg