Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?

MrsDunphy

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg har også blitt litt slemmere er jeg redd. Etter diverse snapper ser det unektelig ut som tidenes kleineste brudgom-antrekk. Og det er tilsynelatende ikke en eneste gjest som har latt seg inspirere av bryllupstemaet. 

Men nei, nå får jeg bare ta meg sammen og ønske gratulerer til bryllupsparet! Så får vi håpe at de syns det var verdt pengene... 💸💸💸

Når ingen av gjestene følger temaet, hadde er det ikke bare kleint, men man får ikke den rette følelsen av å være i en boble med gjestene som er sjarmen med kostymefest. Bare tenker på om alle gjestene mine kom til Halloweenfest og ikke hadde kledd seg ut. Uansett tror ikke de bryr seg. Det viktigste for dem er å være sentrum, de er i sin egen lille boble og de nyter det.

Å ta snap gjennom hele kvelden forstyrrer jo hele opplevelsen. En bryllupsfest er en once in a lifetime som man har betalte flere hundre tusen for. De våkner vel opp og spør seg selv hvorfor i huleste de brukte mye tid på å dokumenterer hele kalaset

Endret av Miranda16
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om det ble sex på bryllupsnatten jeg :fnise: Hun har jo skrevet en del om dette på bloggen sin, det pluss at hun skal slutte med p-piller. Jeg hadde i hvert fall ikke sex på bryllupsnatten, mannen sovnet og vi har såååå slitne :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del vippet det over til tacky da soundtracket til Fifty Shades of Grey ble spilt både i kirka og som brudevals.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MeredithG skrev:

For min del vippet det over til tacky da soundtracket til Fifty Shades of Grey ble spilt både i kirka og som brudevals.

Du tuller??????

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MeredithG skrev:

OH HOLY COW!! Si det ikke er sant!!

Gleder meg til å se hva de skal ha på seg til brunsjen!

Endret av Miranda16
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Gjesten29 skrev:

Du tuller??????

Nei, så det på snap. Måtte selv sjekke ut om det var den og den er gitt ut på albumet til Fifty Shades. "Love Me Like You Do" med Ellie Goulding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 minutt siden, FruMacchiato skrev:

Neglene var det endelige utslaget for tackyness, synes jeg. Samt outfiten til Ulrik. 

Helt enig. 

De skal i allefall ha for å ha sørget for mye knising her i heimen i helga. Selvsagt ønsker jeg dem all lykke til på ferden. Og jeg tror de kommer til å trenge alt av lykkeønskninger, for tenk deg om fem-ti år så sitter man der med bryllupsbildet hengende på veggen ... :fnise: 

Mens jeg skriver her, så leser jeg at bryllupsvalsen var akkompagnert av Fifty Shades-soundtracket. Fifty Shades-soundtracket :cry3:?!? Å hoppende Jesus, har noen vært smårusa på fleinsopp e.l. gjennom hele planleggingsfasen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva familien hans syns om bryllupet. Kontrasten må ha vært stor fra Måløy i Sogn og Fjordane til dette her :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cissacissa skrev:

Hva er det hun har foran ansiktet der hun går opp kirkegulvet?

Samme type slør som Askepott i tre nøtter til Askepott hadde på ballet med prinsen :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Nana skrev:

Samme type slør som Askepott i tre nøtter til Askepott hadde på ballet med prinsen :-)

Herregud... Jeg dør av kleinhet

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jordbæra skrev:

Skal denne tråden bli akkurat som villa paprika? Eier dere ikke skam?

Har ikke lest tråden om villa paprika og vet ikke hvem det er, men jeg syns at "eier dere ikke skam" er et sterkt uttrykk å bruke når vi kommenterer klesdrakt som er brukt i et utradisjonelt bryllup? Ingenting her går på personer eller personangrep, det går kun på valg av feiring, antrekk og måten de har valg å dekke det på (bruke mye snap).

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nana skrev:

Har ikke lest tråden om villa paprika og vet ikke hvem det er, men jeg syns at "eier dere ikke skam" er et sterkt uttrykk å bruke når vi kommenterer klesdrakt som er brukt i et utradisjonelt bryllup? Ingenting her går på personer eller personangrep, det går kun på valg av feiring, antrekk og måten de har valg å dekke det på (bruke mye snap).

Slike argumenter ble vel brukt i den andre tråden og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...