Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?


MrsDunphy

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Gud forby at man skal kalle en tur til Thailand for en skikkelig bryllupsreise.... . Det virket ut som de koste seg stort på bryllupsreise. Er ikke alle som er like gira på å reise til Maldivene eller Seychellene på reise heller.......
V

Tror ikke jeg skal fortelle hvor min mann og jeg dro på bryllupsreise:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Daisy
Et øyeblikk siden, Atp skrev:

Tror ikke jeg skal fortelle hvor min mann og jeg dro på bryllupsreise:dagens-rose:

Ikke her inne ihvertfall :fnise:risikerer at enkelte her inne hadde slakta turvalget ;) Er sikker på at deres  reise var perfekt uansett jeg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Atp skrev:

Så du mener hun ikke er ett snev av glad i mannen sin? Hun giftet seg kun for at han bærer uniform og er noe så stort som pilot? Hun sa ja ved alteret og lovet evig troskap fordi han er pilot?

Skrev jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, O.G. skrev:

Skrev jeg det?

Nei... Men leser du mellom linjene så er det vel litt det du mener eller? Eller mener du noe annet. Forklar gjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Atp skrev:

Nei... Men leser du mellom linjene så er det vel litt det du mener eller? Eller mener du noe annet. Forklar gjerne

Eller kanskje du burde lese meg sånn at jeg synes hun var litt vel pretensiøs da hun valgte å kalle bloggen Pilotfrue før hun var gift med ham, enn hvis det hadde blitt slutt istedet for bryllup?

Skulle hun kalt seg selv nesten Pilotfrue da eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Atp skrev:

Tror ikke jeg skal fortelle hvor min mann og jeg dro på bryllupsreise:dagens-rose:

Ikke jeg heller. Tror jeg hadde blitt til latter hvis jeg fortalte hvor vår bryllupsreise gikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, O.G. skrev:

Eller kanskje du burde lese meg sånn at jeg synes hun var litt vel pretensiøs da hun valgte å kalle bloggen Pilotfrue før hun var gift med ham, enn hvis det hadde blitt slutt istedet for bryllup?

Skulle hun kalt seg selv nesten Pilotfrue da eller? :fnise:

Er det ikke muling å bytte navn på en blogg? Det er da mange som møter hverandre og forstår fort at de vil dele livet sammen.

pilot eller ikke pilot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Atp skrev:

Er det ikke muling å bytte navn på en blogg? Det er da mange som møter hverandre og forstår fort at de vil dele livet sammen.

pilot eller ikke pilot

Det er mulig, men det forandrer ikke på det faktum at det var pretensiøst og wannabe. Uansett en ikkediskusjon nu siden hun ble gift med ham fornylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Det er mulig, men det forandrer ikke på det faktum at det var pretensiøst og wannabe. Uansett en ikkediskusjon nu siden hun ble gift med ham fornylig.

:kaklehone::natti::kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke er uten å gjøre noe ekstra ut av bryllupsreisen, hvorfor drar man ikke like gjerne på en chartertur til Hellas eller Egypt? 

Man trenger ikke på død og liv reise til Maldivene på bryllupsreise, fantasien setter bare grenser og å dra på strandferie er ikke for alle.

Til syvende og sitt er det deres stil og de var sikkert fornøyd

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

I en verden hvor mange (rosa-)bloggere blir sponset opp og ned i mente, så synes jeg det er flott av Pilotfrue med ektemann å ikke velge en eller annen sponset ferietur. Ja, kanskje har Herr Pilotfrue enkelte fordeler via jobben sin, men disse fordelene kommer i såfall uavhengig av hennes status som relativt kjent blogger. 

Det er mye jeg synes man kan diskutere rundt, om, og med bloggere. Jeg forventer også at når de hevder en mening, så bør de også være i stand til å argumentere (fortrinnsvis fornuftig og rasjonelt) for denne meningen. Men når det kommer til ikke-sponsede bryllup og tilhørende reiser, så bør de ha fritt leide. Akkurat på slike særs personlige anliggende er ikke bloggere skyldige noen andre enn seg selv en forklaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

I en verden hvor mange (rosa-)bloggere blir sponset opp og ned i mente, så synes jeg det er flott av Pilotfrue med ektemann å ikke velge en eller annen sponset ferietur. Ja, kanskje har Herr Pilotfrue enkelte fordeler via jobben sin, men disse fordelene kommer i såfall uavhengig av hennes status som relativt kjent blogger. 

Det er mye jeg synes man kan diskutere rundt, om, og med bloggere. Jeg forventer også at når de hevder en mening, så bør de også være i stand til å argumentere (fortrinnsvis fornuftig og rasjonelt) for denne meningen. Men når det kommer til ikke-sponsede bryllup og tilhørende reiser, så bør de ha fritt leide. Akkurat på slike særs personlige anliggende er ikke bloggere skyldige noen andre enn seg selv en forklaring. 

Tv2 hadde sikkert sponset Thailandsturen og det kunne de jo like gjerne gjort, når brudeparet likevel brukte så mye tid på å være på sosiale medier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Gud forby at man skal kalle en tur til Thailand for en skikkelig bryllupsreise.... . Det virket ut som de koste seg stort på bryllupsreise. Er ikke alle som er like gira på å reise til Maldivene eller Seychellene på reise heller.......
V

Enig der. Maldivene er jo uansett så blodharry og lite originalt som man får det når det gjelder bryllupsreiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest marizz

Henger virkelig folk seg opp i hvor man drar på brylluppsreise? :sprettoy: Det viktigste er jo at folk drar der de vil og på de turene de har råd til. Burde ikke bety noe om noen reiser til sverige, thailand, maldivene eller tyrkia for den del. Viktigste er jo at brudeparet er fornøyde, og koser seg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miranda16 skrev:

Til syvende og sitt er det deres stil og de var sikkert fornøyd

Akkurat. Les din egen setning en gang til og la den synke inn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, marizz skrev:

Henger virkelig folk seg opp i hvor man drar på brylluppsreise? :sprettoy: Det viktigste er jo at folk drar der de vil og på de turene de har råd til. Burde ikke bety noe om noen reiser til sverige, thailand, maldivene eller tyrkia for den del. Viktigste er jo at brudeparet er fornøyde, og koser seg :) 

Ok, jeg skal si det. Vi reiste på bryllupsreise til Sverige. Vi bodde på samme stedet der mannen min fridde til meg. Andre får synes at det er harry så mye de vil. Det viktigste var at dette var noe som vi ville.

Slik er det med pilot-paret også. De føler at målet for bryllupsreisen var det de ønsket og ingen har rett til å kritisere og latterliggjøre valget deres. Begynner man å rakke ned på folk fordi de reiser på bryllupsreise til "feil" sted, mangler man evnen til å glede seg på andres vegne og en virker rett og slett bitter

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
21 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ok, jeg skal si det. Vi reiste på bryllupsreise til Sverige. Vi bodde på samme stedet der mannen min fridde til meg. Andre får synes at det er harry så mye de vil. Det viktigste var at dette var noe som vi ville.

Slik er det med pilot-paret også. De føler at målet for bryllupsreisen var det de ønsket og ingen har rett til å kritisere og latterliggjøre valget deres. Begynner man å rakke ned på folk fordi de reiser på bryllupsreise til "feil" sted, mangler man evnen til å glede seg på andres vegne og en virker rett og slett bitter

Så artig!

Jeg synes det er koselig at dere gjorde som dere ville, og det er jo kanskje ekstra fint om dere hadde minner derfra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...