Gå til innhold

Pilotfrue - tuller hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, Miranda16 skrev:

Ja, skulle gjerne hatt en sånn, men med hvit skive..... sukk....

Speedmaster er finere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Miranda16 skrev:

Å eie en Rolex er dyrt, den må på service hvert 3 år og der flyr det ytterlige 4000, pluss forsikring da. 

Rolex anbefaler hver tiende år. Rolex har robuste, enkle urverk. Dette er tross alt først og fremst sportsklokker. 

• Liker 1
Gjest Magnifiq
Skrevet
18 minutter siden, Miranda16 skrev:

Vi gifter oss i tinghuset og tar bryllupslunsj på Mc D, eller First Price kneip, med First price ost?? Å eie en Rolex er dyrt, den må på service hvert 3 år og der flyr det ytterlige 4000, pluss forsikring da. 

Absolutt ikke. Jeg har Rolex datejust, og har får beskjed om hvert femte år. Koster ikke all verden.

Skrevet
11 minutter siden, Magnifiq skrev:

Absolutt ikke. Jeg har Rolex datejust, og har får beskjed om hvert femte år. Koster ikke all verden.

Kjenner en og det var ihvertfall 3000,- hos Bjerke

Skrevet

Bra at det ikke var tre nøtter hun fikk i morgengave! ☺️ 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Francis skrev:

Kjempespent hva mannen fikk!!

• Liker 1
Gjest Loveheartx
Skrevet

Synes det "sløret" hun hadde foran trynet opp kirkegangen var jævlig scary. 

Skrevet
1 minutt siden, Loveheartx skrev:

Tror seriøst jeg hadde fått latterkrampe i kirken og  på festen, så var bra jeg ikke var invitert!

• Liker 6
Gjest Magnifiq
Skrevet
44 minutter siden, Miranda16 skrev:

Kjenner en og det var ihvertfall 3000,- hos Bjerke

Men det er da ikke all verden hvert femte år 😉

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Magnifiq skrev:

Men det er da ikke all verden hvert femte år 😉

Nei egentlig ikke. men det er en dyrt for en enkelt service, men det er ikke problemet, men å få råd til en klokke!:fnise:

Endret av Miranda16
Gjest Klaveret
Skrevet
14 minutter siden, Loveheartx skrev:

Jeg synes det er litt scary at folk virkelig skriver slik som dette :overrasket:

• Liker 1
Gjest Ellapropella
Skrevet

Får litt vondt av Julianne nå, jeg. Hun har nok lagt masse arbeid i planleggningen, og det blir kanskje sagt mye i denne tråden som hun vil kunne føle seg såret av hvis hun ser det. Håper hun fikk bryllupet slik hun drømte om :) Det spiller egentlig ingen rolle hva andre mener så lenge hun og mannen er fornøyd med gårsdagen. Gleder meg til å lese og se bilder :) 

Skrevet
29 minutter siden, Ellapropella skrev:

Får litt vondt av Julianne nå, jeg. Hun har nok lagt masse arbeid i planleggningen, og det blir kanskje sagt mye i denne tråden som hun vil kunne føle seg såret av hvis hun ser det. Håper hun fikk bryllupet slik hun drømte om :) Det spiller egentlig ingen rolle hva andre mener så lenge hun og mannen er fornøyd med gårsdagen. Gleder meg til å lese og se bilder :) 

Helt enig med deg :) Hun har nok arrangert drømmebryllupet og syntes sikkert det var helt topp fra start til slutt. Vi må ikke glemme at folk har forskjellig smak. Nå har hun forresten oppdatert bloggen ser jeg.

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg er helt enig, men syntes du kommentarer som dette passer seg?;

Det syntes ikke jeg.

Skrevet
2 timer siden, Miranda16 skrev:

Vi gifter oss i tinghuset og tar bryllupslunsj på Mc D, eller First Price kneip, med First price ost?? Å eie en Rolex er dyrt, den må på service hvert 3 år og der flyr det ytterlige 4000, pluss forsikring da. 

Hvis man skal ha et herskapelig bryllup så hadde jeg vel kosta på meg og leid inn noen til å synge. Å sette på en "CD" liksom? Å laste ned musikk er greit etter hva slags bryllup man har. Virker jo ikke som de har spart på noe annet så.....

Kan jeg få komme i bryllupet? :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig synes det er litt morsomt( med tanke på Fify Shades..og litt deverse.. ) MEN jeg respekterer selvfølgelig at folk har ulik smak, og at de skal følge sine drømmer :)

Skrevet

Tråden ryddet for latterliggjøring og svar til dette

Nordvesta, mod. 

Skrevet
1 time siden, Ellapropella skrev:

Jeg håper og tror at du ikke har rett. Hun lever av å blogge og for hver setning vi skriver - enten det er kritikk eller ros - som genererer klikk til bloggen så kan pilotfrue og pilotfruemannen le hele veien til banken. De har fått drømmebryllupet sitt og i tillegg tjener de på at noen av oss syns at valg av tema og enkeltelementer var litt over kanten for hva vi selv ville valgt.

Hvorfor i all verden skulle hun bli såret av hva fremmede mennesker mener? Hun virker som hun har bein i nesa og vet hva hun vil.

Jeg er enig i at vi skal holde oss for god til hets og mobbing og veldig for at brukere skal rapportere inn det de føler er støtende men jeg syns ikke det er mobbing å skrive at man syns noe er kleint, flaut elller harry. Det er en personlig mening.

Det er kritikk som pirrer leserne til å gå inn på bloggen og snap for å sjekke om det "virkelig var så ille" og så kommer diskusjonen. Det må da bare være positivt for en som tjener på klikk og oppmerksomhet? Hvis alt av kritikk skulle modereres bort og det eneste som står igjen er "kjolen var fin" så vil det heller ikke generere noe særlig trafikk til bloggen.

• Liker 6
Skrevet (endret)
2 timer siden, Francis skrev:

Hun fikk kanskje ikke 3 nøtter men får vel håpe hun fikk 1 bolle - i ovnen :nigo:

( Hun er jo VELDIG åpen om at nå vil hun ha kids :babygutt: )

Endret av Ultiva
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tenker det sier det meste at de hadde to personer ansatt for å legge ut snap's under hele helgen...🙈🙈

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...