Gå til innhold

Etter at vi hadde sex, er det det alt handler om!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne og jeg forstår meg ikke på kvinner. Når ble det å ha mye sex i begynnelsen av et forhold ansett som noe dårlig? Jeg tar av meg hatten for typen din som gadd å vente flere måneder på deg, han må jo ha blue balls av en annen verden.



Anonymous poster hash: c6b02...1b8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne og jeg forstår meg ikke på kvinner. Når ble det å ha mye sex i begynnelsen av et forhold ansett som noe dårlig? Jeg tar av meg hatten for typen din som gadd å vente flere måneder på deg, han må jo ha blue balls av en annen verden.

Anonymous poster hash: c6b02...1b8

Hun sa da ikke at mye sex var dårlig, men at hun synes det er slitsomt med fokus på sex hele tiden. Vi er alle ulike, noen er kåte som kaniner, andre litt mer tilbakeholdne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare avtale å ha sex tidlig på kvelden, og kunstdebatt senere?

Anonymous poster hash: c5d3e...b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er så vanskelig, jeg. Er ikke sex en stor del av poenget? Hvis ikke kan man da være kompiser? Sex er nærhet, sex er så mye mer en peniser inni vaginaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg er kvinne og jeg forstår meg ikke på kvinner. Når ble det å ha mye sex i begynnelsen av et forhold ansett som noe dårlig? Jeg tar av meg hatten for typen din som gadd å vente flere måneder på deg, han må jo ha blue balls av en annen verden.

Anonymous poster hash: c6b02...1b8

Støtter denne til 1000!! Det er nesten til å bli gal av å lese alle disse tullete problemstillingene og de rare konseptene enkelte kvinner har for seg i hodet når det kommer til det å forholde seg til noe så enkelt som menn. :fnise:

Er dette et vanlig problem? Er det bare en fase?

Anonymous poster hash: 1464f...f99

Altså....Her snakker vi ifølge deg om en mann som faktisk tok seg tid til å vente med sex, utav respekt for deg og at dere ønsket å bli bedre kjent?

quote - Vi brukte lang tid på å bli kjent med hverandre, flere måneder. Vi sov sammen uten å ha sex og kunne snakke sammen i timesvis. - quote

Så når dere da har begynt med sex, så er det for mye fokus på det? Syntes du det er rart da TS?.... når dere har bygget opp spenningen og han har blitt sulteforet i flere måneder? Tipper han har fått lære masse flott om personligheten din i de månedene dere har brukt på "bli kjent fasen"....når sexen da til slutt kommer, er det 200% naturlig at fokuset flyttes dit en liten stund. Men nå har jeg vel lært at det er galt også....

Så.....Dersom man blir raskt tiltrukket av en dame og vil ha sex tidlig, er man en player og en som bare vil "tømme og rømme". Og nå er det altså blitt slik at dersom man venter lenge med sex, blir godt kjent med hverandre, for så å slippe kåtskapen løs, så er det galt også?

HAN liker deg TS! Han er KÅT på deg! HAN tror at du er like kåt og tiltrukket av han som han er på deg vetu ;) HAN har brukt masse tid på å bli kjent med deg...han går på kino og er ute på middag og er sosial med deg.....hva mer er det du forlanger av denne stakkars mannen da? Slutt å lage masse kompliserte scenarioer og drama i hodet ditt og snakk med ham om det istede. Kommunikasjon løser de fleste knuter i livet.

Hun sa da ikke at mye sex var dårlig, men at hun synes det er slitsomt med fokus på sex hele tiden. Vi er alle ulike, noen er kåte som kaniner, andre litt mer tilbakeholdne.

Da vil det være best å bryte opp spør du meg...

Det er ikke ofte jeg går i fakkeltog og støtter det å ha sex så tidlig som mulig, men det kan nesten virke som det er en god ide i disse dager. Da finner man raskere ut om det "bare er sex" det dreier seg om eller at det er noe mer.....da slipper begge å eventuellt kaste bort unødig tid på hverandre. HAr man ikke samme fokus på sånt, vil uansett ikke forholdet fungere over tid tror jeg. Da bør man splitte lag så tidlig som mulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amémonos

Skjønner ikke hva som er så vanskelig, jeg. Er ikke sex en stor del av poenget? Hvis ikke kan man da være kompiser? Sex er nærhet, sex er så mye mer en peniser inni vaginaer.

En stor del, ja, men ikke hele. Hun skriver jo at sex er alt det handler om nå. Ja, sex er nærhet, men nærhet er ikke bare sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Takk for mange gode svar. Jeg ler litt av meldingene til dere som er litt frekke i kjeften, fordi dere har jo helt rett! Han ventet lenge på meg, det er klar at han er kåt. Jeg var bare redd for at jeg hadde fått meg en fuck friend og mistet en kjæreste. Men hvis det er normalt, så er det ikke noe å bekymre seg for.

Til dere som er mer forståelsesfulle, så setter dere ord på en del ting jeg ikke klarte selv. F.eks. at sex er nærhet, men all nærhet er ikke sex. Takk for det også! Jeg håper dette går seg til, og at jeg får både nærhet og sex når dette gir seg litt.

Anonymous poster hash: 1464f...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen i denne tråden slutte å redusere kjæresten til ts til et dyr slik at dere kan forsvare oppførselen hans?

Anonymous poster hash: 32f5b...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter denne til 1000!! Det er nesten til å bli gal av å lese alle disse tullete problemstillingene og de rare konseptene enkelte kvinner har for seg i hodet når det kommer til det å forholde seg til noe så enkelt som menn. :fnise:

Altså....Her snakker vi ifølge deg om en mann som faktisk tok seg tid til å vente med sex, utav respekt for deg og at dere ønsket å bli bedre kjent?

quote - Vi brukte lang tid på å bli kjent med hverandre, flere måneder. Vi sov sammen uten å ha sex og kunne snakke sammen i timesvis. - quote

Så når dere da har begynt med sex, så er det for mye fokus på det? Syntes du det er rart da TS?.... når dere har bygget opp spenningen og han har blitt sulteforet i flere måneder? Tipper han har fått lære masse flott om personligheten din i de månedene dere har brukt på "bli kjent fasen"....når sexen da til slutt kommer, er det 200% naturlig at fokuset flyttes dit en liten stund. Men nå har jeg vel lært at det er galt også....

Så.....Dersom man blir raskt tiltrukket av en dame og vil ha sex tidlig, er man en player og en som bare vil "tømme og rømme". Og nå er det altså blitt slik at dersom man venter lenge med sex, blir godt kjent med hverandre, for så å slippe kåtskapen løs, så er det galt også?

HAN liker deg TS! Han er KÅT på deg! HAN tror at du er like kåt og tiltrukket av han som han er på deg vetu ;) HAN har brukt masse tid på å bli kjent med deg...han går på kino og er ute på middag og er sosial med deg.....hva mer er det du forlanger av denne stakkars mannen da? Slutt å lage masse kompliserte scenarioer og drama i hodet ditt og snakk med ham om det istede. Kommunikasjon løser de fleste knuter i livet.

Da vil det være best å bryte opp spør du meg...

Det er ikke ofte jeg går i fakkeltog og støtter det å ha sex så tidlig som mulig, men det kan nesten virke som det er en god ide i disse dager. Da finner man raskere ut om det "bare er sex" det dreier seg om eller at det er noe mer.....da slipper begge å eventuellt kaste bort unødig tid på hverandre. HAr man ikke samme fokus på sånt, vil uansett ikke forholdet fungere over tid tror jeg. Da bør man splitte lag så tidlig som mulig.

Men så vidt jeg forstår, er det ikke at "det bare er sex" som er problemet her, men at mannen i overkant mye skal fokusere på sex. Jeg tenker at det ikke er sikkert at han er klar over at kjæresten opplever det som slitsomt, og at han tenker at dette er positivt. For mange er det jo det. Jeg tror ikke forholdet er dømt til døden på grunn av dette. Men Ts burde jo vurdere å SNAKKE med ham om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Støtter denne til 1000!! Det er nesten til å bli gal av å lese alle disse tullete problemstillingene og de rare konseptene enkelte kvinner har for seg i hodet når det kommer til det å forholde seg til noe så enkelt som menn. :fnise:

Altså....Her snakker vi ifølge deg om en mann som faktisk tok seg tid til å vente med sex, utav respekt for deg og at dere ønsket å bli bedre kjent?

quote - Vi brukte lang tid på å bli kjent med hverandre, flere måneder. Vi sov sammen uten å ha sex og kunne snakke sammen i timesvis. - quote

Så når dere da har begynt med sex, så er det for mye fokus på det? Syntes du det er rart da TS?.... når dere har bygget opp spenningen og han har blitt sulteforet i flere måneder? Tipper han har fått lære masse flott om personligheten din i de månedene dere har brukt på "bli kjent fasen"....når sexen da til slutt kommer, er det 200% naturlig at fokuset flyttes dit en liten stund. Men nå har jeg vel lært at det er galt også....

Så.....Dersom man blir raskt tiltrukket av en dame og vil ha sex tidlig, er man en player og en som bare vil "tømme og rømme". Og nå er det altså blitt slik at dersom man venter lenge med sex, blir godt kjent med hverandre, for så å slippe kåtskapen løs, så er det galt også?

HAN liker deg TS! Han er KÅT på deg! HAN tror at du er like kåt og tiltrukket av han som han er på deg vetu ;) HAN har brukt masse tid på å bli kjent med deg...han går på kino og er ute på middag og er sosial med deg.....hva mer er det du forlanger av denne stakkars mannen da? Slutt å lage masse kompliserte scenarioer og drama i hodet ditt og snakk med ham om det istede. Kommunikasjon løser de fleste knuter i livet.

Da vil det være best å bryte opp spør du meg...

Det er ikke ofte jeg går i fakkeltog og støtter det å ha sex så tidlig som mulig, men det kan nesten virke som det er en god ide i disse dager. Da finner man raskere ut om det "bare er sex" det dreier seg om eller at det er noe mer.....da slipper begge å eventuellt kaste bort unødig tid på hverandre. HAr man ikke samme fokus på sånt, vil uansett ikke forholdet fungere over tid tror jeg. Da bør man splitte lag så tidlig som mulig.

Ts, sier ikke at hun ikke synes sex er godt, men at det er slitsomt når det ENESTE han fokuserer på er sex.

Jeg er enig i at det kan være en smule slitsomt når han hele tiden BARE skal ha sex og er kåt hele tiden, når jeg vil kose meg med en film også, eller en tur ut i det fine været.

Kjenner meg veldig igjen i dette i begynnelsen av et forhold. Misforstå meg rett, jeg elsker sex selv og har det gjerne flere ganger om dagen, men det må jo være rom for å kose litt, snakke og gjøre ting sammen uten at han skal sitte med kuken mot rumpa til jenta hele tiden?

Erfaringsmessig så er gjerne alle gutter og menn slik i begynnelsen av et forhold og gjerne mye lengre enn det, men det avtar litt etterhvert.

Men må da kunne gå an å få begge deler, BÅDE sex og samvær uten sex .

Men TS, håper dere får snakket ut og at han skjønner at han får holde litt igjen av og til :) Gjerne gjøre andre ting også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ts, sier ikke at hun ikke synes sex er godt, men at det er slitsomt når det ENESTE han fokuserer på er sex.

Jeg er enig i at det kan være en smule slitsomt når han hele tiden BARE skal ha sex og er kåt hele tiden, når jeg vil kose meg med en film også, eller en tur ut i det fine været.

Kjenner meg veldig igjen i dette i begynnelsen av et forhold. Misforstå meg rett, jeg elsker sex selv og har det gjerne flere ganger om dagen, men det må jo være rom for å kose litt, snakke og gjøre ting sammen uten at han skal sitte med kuken mot rumpa til jenta hele tiden?

Erfaringsmessig så er gjerne alle gutter og menn slik i begynnelsen av et forhold og gjerne mye lengre enn det, men det avtar litt etterhvert.

Men må da kunne gå an å få begge deler, BÅDE sex og samvær uten sex .

Men TS, håper dere får snakket ut og at han skjønner at han får holde litt igjen av og til :) Gjerne gjøre andre ting også :)

Er jo enig i at det kan være slitsomt med konstant fokus 24/7 ja....men så ufattelig mye kan ordnes og rettes opp på et blunk bare man prater sammen ;) Skjønner ikke hvorfor folk brenner inne med så masse problemer som dette, som bør være enkle å løse. Det finnes mange flotte hyggelige måter å si sånt til kjærsten sin.....Og han får nok litt å tenke på når han først blir gjort oppmerksom på hvor slitsomt det kan være....han gjør det nok ikke fordi han vil pushe, men antagelig fordi han tror hun er like gira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en fase, de føste 6mnd hadde vi sex minst en gang om dagen:P Nå har vi vært i lag i 6 år og har stabilisert oss på ca. 2 ganger i uka. Men det er jo forskjell fra person til person hva en har behov for da. Men er det ikke litt digg å kjenne på at han ikke klarer å holde fingra av deg da?:) At han bare "må" ha deg?



Anonymous poster hash: 40a41...c64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og jeg forstår meg ikke på kvinner. Når ble det å ha mye sex i begynnelsen av et forhold ansett som noe dårlig? Jeg tar av meg hatten for typen din som gadd å vente flere måneder på deg, han må jo ha blue balls av en annen verden.

Anonymous poster hash: c6b02...1b8

Det kan jo hende at hun var verdt å vente på da, i motsetning til visse andre kanskje? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kommet ned i buksene dine, og ønsker å være der ...



Anonymous poster hash: b92d0...bfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner problemstillingen din, TS. Men du kan jo prøve å snu det om da, og han ikke virket interessert i sex med deg i det hele tatt! Da hadde det blitt en tråd om "hva er galt med meg?", og om han bare er ute etter å være venner fordi du har for stor/liten/bulkete/flat/fleskete/tynn rumpe/lår/mage/pupper eller er dårlig i senga. Evt klø deg i hodet og lure på om han er homofil :plystre:

Du kan trøste deg med at det er en fase som vil gå over, og om jeg var deg ville jeg nytt å ha en mann som var mer eller mindre konstant kåt på deg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvor vanlig det er at et forhold blir veldig sex-fokusert etter at man har hatt sex?

Vi brukte lang tid på å bli kjent med hverandre, flere måneder. Vi sov sammen uten å ha sex og kunne snakke sammen i timesvis.

Men nå etter at vi har hatt sex, virker det som om det er det eneste han tenker på. Når vi snakker sammen blir samtalene ofte vridd inn på sex. Han sier konstant at han har lyst på meg osv. Jeg savner mannen jeg ville ha sex med. Han jeg kunne snakke med om alt, le med og kose meg sammen med uten at det skulle føre til noe mer. Sexen er fantastisk, men jeg føler at alt sex-fokuset ødelegger for tenningen min. Dette har vart ca.1 mnd.

Er dette et vanlig problem? Er det bare en fase?

Anonymous poster hash: 1464f...f99

Ganske normalt å ha en "sex-periode" i et helt nytt forhold. Jo yngre man er jo lenger varer perioden. Mitt første forhold hadde hun hatt sex èn gang fra før og jeg var så pubertal det er mulig å være. Vi hadde vel sex 10-15 ganger om dagen de første 2-3 mnd.

Når det er sagt, hvis det plager deg ville jeg fortalt han at sexen er fantastisk og alt det der, men hvis han ikke vil du skal gå lei av hele sexgreiene bør han legge det fra seg utenfor senga.

Husker forresten tilbake for min del at vi ofte hadde lange og dype samtaler mellom og etter sex.

Er han litt uerfaren og ung? Virker som dette har blitt altoppslukende for han.

Jeg ville ikke ha tolket det som manglende interesse for deg og det å bli kjent, Han er bare smittet av basillen.

Anonymous poster hash: 1bdce...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...