Gå til innhold

Har arabere lett for å jukse seg til heder og ære?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Se på håndball-VM som Qatar har kjøpt. De kjøper ikke bare mesterskapet, de kjøper også spillere og dommere. Også kjøpt fotball-VM og sikkert flere andre arrangementer.

Spilte et playstation-spill nå i natt, hvor mitt lag møtte noen arabere. De juksa naturligvis. De deaktiverte oss, så vi stod der og fikk ikke gjort noe. Vet ikke hva de tenker etter en slik "seier". Er de stolte? Vil de bare vinne for å kunne vise andre hvor mye de har vunnet etterpå? Se, vi er verdens beste juksemakere.

Vennligst ikke sørg for at denne blir stengt. Så lenge vi er saklige må det gå an å diskutere arabernes juksementalitet.



Anonymous poster hash: bbd10...ce9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge de vinner, så vinner de. En seier er en seier uansett. De gir vel blanke pokker i hvordan de faktisk vinner. Da jeg gikk på videregående (begynner å bli ett par år siden nå) så avtalte jeg og ett par kompiser at vi skulle hjem til en av oss, det var vel ein planleggingsdag eller noe for skolen. Så vi hadde lyst til å bruke denne dagen på å spille Battlefield eller noe. Det gikk ett par muslimer fra blant annet Somalia og Pakistan i klassen vår. Disse overhørte hva vi snakket om, og maste seg til å være med. Vi visste av erfaring at dersom vi sa Nei, så kom de til å gå rett til kontaktlærer og rektor for å anklage oss for å være noen store rasister som hatet islam og så videre. Det virket faktisk langt enklere å bare så ja med en gang, for å unngå mere bråk..

Da vi endelig kom i gang med spillet, så ble de fly forbannet hver eneste gang de ble skutt mot. De ble virkelig eitrende forbanna, og begynte faktisk å kaste pizza-esker og brusflasker mot oss andre. Ganske snart begynte vi å unngå dem i spillet, og gikk heller en stor runde rundt noen bygninger eller noe så vi slapp å møte dem ansikt til ansikt. Dermed slapp vi å ta kverken på dem, og unngikk dermed at de ble sure og sinte på oss. Men hver eneste gang de traff EN mot-spiller så begynte de å le og latterliggjøre alle sammen fordi vi spilte så rævva. Men vi kunne slå dem både to og tre ganger uten å gjøre noe nummer ut av det i det heile tatt, vi bare spilte videre..

De var noen helt elendige tapere, men de var faktisk enda verre som vinnere.....



Anonymous poster hash: 1d313...b4f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte hatt inntrykk av at muslimske menn blir ekstra forbanna og nesten voldelige hvis en dame forbigår dem i nesten hva som helst. F.eks hvis de ikke lar dem snike forbi osv. Husker dere den saken i sverige der noen algeriske menn hadde presset en dame med barn i baksetet av veien fordi hun forbikjørte dem? Jeg opplever også at hvis en gjeng arabiske eller somaliske menn går bortover gata og fyller hele gata i bredden, så gjør de null og niks for å slippe meg forbi, som om det er en selvfølge at jeg skal gå ut i bilveien mens de går 3-4 i bredden på fortauet. Jeg pleier å gå bastant rett fram slik at vi besten krasjer hvis de ikke slipper meg frem, men dette irriterer meg, og jeg føler at det er en måte å vise at kvinner er null verdt for dem og skal flytte seg og passe seg helt vekk fra fortauet.

Har også opplevd en del stygge bemerkninger fra slike da jeg jobbet i matbutikk som ung. Som om de mener at jeg som er dame ikke burde ha blitt valg til jobben som de selv bare kan drømme om å få.

På skolen ble jeg en gang bedt av en pakistansk gutt om å flytte meg fra stolen jeg satt på, fordi han hadde tenkt å sitte der.

Ble også slått og seksuelt trakkasert masse av sånne på barne- og ungdomsskolen (ikke vet jeg hvor 10-åringer har lært slikt). Ting ble stjålet på skolen hele tiden, og en homofil venn av meg ble nesten ble slått i hjel på skolen i 9. Klasse. Lærerene gjorde ikke noe fordi de ikke ville være "rasister". Det var nesten som om det fantes to forskjellige regelsett på skolen.

Har lenge tenkt at disse er ekstra jævlige mot jenter og homofile, men de er kanskje like ille hvor enn de går? Drittfolk er de i hverfall.

Anonymous poster hash: d1f52...a1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...