Gå til innhold

Har kjæresten deres bilder av eksene sine på Facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har bilder av eksen sin. Han har vel neppe tenkt å fjerne dem siden de har barn sammen, og de også er på FB. Dette plager ikke meg, selv om noen av dem har klissete kommentarer fra eksen. Han er ikke veldig aktiv på FB selv.

Jeg har ingen bilder av ekser (eller kjæresten), har heller aldri hatt det, men hadde nok slettet dem om så var (for min egen del).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig hyklersk å be om at bilder skal slettes. Kyssebilder kan kanskje fjernes, men ellers synes jeg det blir veldig rart. Man kan ikke slette historie, jeg synes det er kjempefint at kjæresten min har hatt kjærester før meg, så fint for han! Jeg har jo hatt det samme, hvorfor skal jeg late som at han er helt "ren"? Man sletter ikke historie, du kan ikke forandre historien uansett.

Du sa det bedre enn meg ! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har bilder av eksen sin. Han har vel neppe tenkt å fjerne dem siden de har barn sammen, og de også er på FB. Dette plager ikke meg, selv om noen av dem har klissete kommentarer fra eksen. Han er ikke veldig aktiv på FB selv.

Jeg har ingen bilder av ekser (eller kjæresten), har heller aldri hatt det, men hadde nok slettet dem om så var (for min egen del).

Kjæresten slettet alle bilder av eksen. Også bilder med henne og barnet. Det gjorde han etter vi ble sammrn, uten at jeg sa han skulle fjerne dem.

Anonymous poster hash: 1a673...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er passende med facebookbilder av eksen!! Ser mange som har det og jeg synes nesten det er litt respektløst. Det kan heller være i et fotoalbum hjemme. Angrer fortsatt på at jeg måtte kaste alle bilder og minner jeg hadde av eksen. Min nåværende kjæreste gav meg det ultimatum om å fjerne alt som hadde med eksen å gjøre for han skulle ikke se noe av det!! Må ikke på død og liv ha bilde av eksen og meg sammen, men han var en del av livet mitt i 6år..så nå er alt det borte. Vi hadde bla en fin tur til Thailand sammen og jeg har ikke et eneste bilde fra turen..trodde jeg hadde det, men må visst ha slettet alt. Surt å tenke på og skjønner fortsatt ikke at jeg gikk med på det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke normal høflighet å slette bildene av eksen? Litt ekkelt når han har bilder av ekser der? Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

Jeg dater en type, som har eksen sin på facebook. Hun legger ut bilder på siden hans av alt mulig. Jeg er dritlei det. Hun har bilder av han på sin facebookside osv. Men på en måte så tror jeg ikke at hun er en trussel for meg. Men jeg tror faktisk at han er en type mann som kan ha øynene åpne for flere damer samtidig, så jeg stoler ikke på han.

Anonymous poster hash: 257e6...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er passende med facebookbilder av eksen!! Ser mange som har det og jeg synes nesten det er litt respektløst. Det kan heller være i et fotoalbum hjemme. Angrer fortsatt på at jeg måtte kaste alle bilder og minner jeg hadde av eksen. Min nåværende kjæreste gav meg det ultimatum om å fjerne alt som hadde med eksen å gjøre for han skulle ikke se noe av det!! Må ikke på død og liv ha bilde av eksen og meg sammen, men han var en del av livet mitt i 6år..så nå er alt det borte. Vi hadde bla en fin tur til Thailand sammen og jeg har ikke et eneste bilde fra turen..trodde jeg hadde det, men må visst ha slettet alt. Surt å tenke på og skjønner fortsatt ikke at jeg gikk med på det...

Jeg er enig i det. Han var en del av livet ditt i 6 år. Så det er ikke noe galt i å ha bilder av han. Men jeg mener at en behøver ikke å ha de akkurat på facebook..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...