Gå til innhold

Kjæresten vil ikke bli venn med meg på Facebook :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er ikke for snoking, men folk snoker jo på facebook uansett hva vi måtte mene om at de gjør det.

Personverninnstillingene er din venn, og du bør vite hvordan du bruker dem!

Vi visste at omgangskretsen og familien var nysgjerrige på hvem vi var blitt sammen med, og i stedet for å bruke mye tid på fortelle hva kjæresten min het til alle sammen sånn at de kunne søke han opp selv, satte vi oss i et forhold på facebook, så fikk folk gjøre som de ville med informasjonen.

Og jeg snoker jo på facebook sjøl. Jeg mener, jeg storkoser meg når venners venner har offentlig alt på facebook og jeg kan se på andres liv og hva de ønsker å dele med hele verden.

Herregud, tror dere at dere er så interessante? Det minner litt om narsissisme.

Anonymous poster hash: 871dc...c1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, tror dere at dere er så interessante? Det minner litt om narsissisme.

Anonymous poster hash: 871dc...c1f

Vi tror på ingen måte vi er så interessante, men jeg kjenner omgangskretsen min godt nok til å vite at de snoker både på facebook og andre sosiale medier etter alle jeg noen gang har rota med og vært sammen med, så da er det jo like greit (og tidsbesparende å slippe navnestaving og drit over telefon eller vors) at de kan klikke seg videre fra profilene våre på facebook.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok at det ikke står "i et forhold".

Som sagt kjenner jeg en fyr som vil fremstå som singel. Han har også skjult forholds-statusen sin.

Ja, men nå gjør du akkurat som kjæresten min: Dømmer andre basert på andre. Han dømmer meg basert på eksen og du dømmer han basert på vennen din

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tror på ingen måte vi er så interessante, men jeg kjenner omgangskretsen min godt nok til å vite at de snoker både på facebook og andre sosiale medier etter alle jeg noen gang har rota med og vært sammen med, så da er det jo like greit (og tidsbesparende å slippe navnestaving og drit over telefon eller vors) at de kan klikke seg videre fra profilene våre på facebook.

Tror du virkelig at folk gidder å snoke "på facebook og andre sosiale medier etter alle du noen gang har rota med og vært sammen med"? Da er du helt ute på viddene. Jeg skjønner hvorfor du har valgt brukernavnet ditt :)

Anonymous poster hash: 871dc...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor i alle dager spiller det så stor rolle at dere er ekslusive på face? Hvordan forbedrer det forholdet deres at dere er elektronisk linket sammen på et sosialt medie?

Føler jo at han er flau over meg ellers.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan uansett sjekke profilen hans på den måten, gjennom en venninne? Isåfall faller jo hele bortforklaringen hans i grus.

Kanskje jeg kan si det til han? At jeg uansett jo kan sjekke gjennom henne.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du virkelig at folk gidder å snoke "på facebook og andre sosiale medier etter alle du noen gang har rota med og vært sammen med"? Da er du helt ute på viddene. Jeg skjønner hvorfor du har valgt brukernavnet ditt :)

Anonymous poster hash: 871dc...c1f

Selvfølgelig er jeg heltprinsesseass!

Og alt du leser på internett er alltid sant. Også det du leser på facebook ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg heltprinsesseass!

Og alt du leser på internett er alltid sant. Også det du leser på facebook ;)

Selvsagt ;)

Anonymous poster hash: 871dc...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som heller ikke vil være venn med kjæresten sin på Facebook.

Dette av to egentolkede årsaker:

1) Hun er veldig, veldig pen, men skikkelig bitch og veldig kontrollerende. Hun vil derfor kommentere og tolke alt han gjør på Facebook, og jeg tror at han blir flau om de som vet hvordan hun er skal vite om det.

2) Han vil ha mulighetene åpen. Dette er ikke et forhold som kommer til å vare evig på grunn av henne, så jeg tror at han ønsker andre tilbud. Om han møter ei som er søt og god mot han, vil han sikkert heller se om det kan bli noe med henne.



Anonymous poster hash: a815e...02e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan si det til han? At jeg uansett jo kan sjekke gjennom henne.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Ja, det kan du.

Men du tror jo på ham uansett hva han sier og bortforklarer, så tror du bare kommer til å få en ny "forklaring" uansett.

Når han hverken vil være venner med deg ELLER vise sine venner at han er i et forhold så burde du bruke hodet litt.

Han har jo tydeligvis ikke offentlig profil, så det er ikke offentligheten han skjuler forholdet for. Han er full av bullshit, og du tror på det.

Anonymous poster hash: 50802...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på Facebook, men kjæresten min er, og han står som "I forhold" der.

Dette ordnet han med selv, utifra hva han ønsket å dele. Hvis jeg var på Facebook, så tror jeg at vi bare hadde stått som I forhold, ikke "I forhold med *navn*"

Jeg er veldig privat av meg. Veldig få opplysninger deles.

Men å være venner der, ville jeg sett på som positivt (litt "nødvendig" også, hvis profilene er private), for da kan man på en måte bli litt kjent med hverandres venner og familie gjennom Facebook, på en måte.



Anonymous poster hash: 63f3b...27a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hans eks var på sosiale medier har da virkelig ingenting med deg å gjøre ts! Så lenge han er på facebook ser jeg ingen grunn til hvorfor dere ikke kan være venner der!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke min kjæreste ville vært venn på facebook, så hadde jeg blitt veldig mistenksom. Vi er venner på facebook, og jeg spør aldri om hvem hun og hun er om noen andre jenter trykker liker eller kommenterer stausen hans.



Anonymous poster hash: 94bd3...76d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier at han omtrent ikke kunne bli venn med en jente eller kommentere på statusen hennes uten at eksen begynte å spørre og grave, og ble i dårlig humør. Han sier han ikke orker en ny runde med slike intriger og drama, og at det er best for forholdet at man ikke er sammen. Sosiale medier ødelegger mange forhold, sier han.

Hva ville dere gjort? Er det et krav at dere har kjæresten på Facebook?

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

eh.....ja det er unektelig spesielt å prioritere ekser/andre damer på facebook fremfor deg! Han har garantert noe å skjule og er ikke voksen nok for et monogamt forhold. Hilsen en med erfaring.

Anonymous poster hash: 2078b...3b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som min utro eks.. Håper virkelig ikke det er ham du er sammen med!

Anonymous poster hash: d11c6...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som min utro eks.. Håper virkelig ikke det er ham du er sammen med!

Anonymous poster hash: d11c6...724

Hva heter han?

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva heter han?

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Vil ikke si hele navnet da det lett kan gjenkjennes her inne, men jeg kan si at det begynner på O.

Anonymous poster hash: d11c6...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si hele navnet da det lett kan gjenkjennes her inne, men jeg kan si at det begynner på O.

Anonymous poster hash: d11c6...724

Stemmer nok det.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det.

Anonymous poster hash: 7d6a4...295

Hvis dette er samme person så bør du prøve å finne ut av hva han driver med på si. Jeg fikk servert en god del løgner i mitt forhold ihvertfall. Du bør prøve å finne det ut uansett om det er han eller ikke, det er garantert noe som ikke stemmer med forklaringen hans.

Anonymous poster hash: d11c6...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skape oppstyr, men perspektiv: eksen min ble kontrollert og mishandlet av eksen sin i mange år og ja, jeg har merket at ting kanskje ikke har vært like enkelt relasjonsmessig med henne, men har ALDRI opplevd at hun har laget oppstyr av slike ting som du nevner, ts. Eksen hennes hadde kontroll på det meste, likevel har jeg aldri hørt at hun mener at jeg er ute etter det samme som eksen.



Anonymous poster hash: 9b7a2...411
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...