Gå til innhold

Dere som sliter med sterke menssmerter. Blir dere dure hvis noen snakker til dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med sterke mensen smerter .......

Hva med dere?

Anonymous poster hash: 48e93...721

Jeg led av ekstremt sterke mens-smerter i mange år, fra jeg var rundt 17 til jeg var 32. Da ble jeg gravid, og etter fødselen var alle mens-smerter borte.

Uansett, jeg ville spørre om du bruker noe for smertene? Smertene kommer av krampetrekninger i underlivet, og det er disse krampetrekningene NAPROXEN gjør noe med. Det er muskelavslappende medisin, og fås reseptfritt på apoteket i styrke 250 mg. 500 mg finnes også, men da på resept.

Jeg tok dette hver gang jeg fikk mensen, og det virket som en drøm. Fra å ligge i fosterstilling og brekke meg av smertehelvetet, kunne jeg en time etter å ha tatt Naproxen, reise meg opp og gå rundt.

Jeg trengte bare å bruke en tablett (500 mg) eller maks to i løpet av det første døgnet, for det var da jeg hadde smerter. Resten av mens-uken hadde jeg ingen problemer og trengte ikke bruke noe.

Men for å svare på spørsmålet ditt; nei, man prøver ikke å drive en samtale med noen som ligger og vrir seg i smerter. Det er respektløst å ikke gi en så plaget person fred og ro! Dersom noen hadde drevet og bablet til meg der jeg lå, hadde jeg eksplodert og gitt dem grei beskjed om å pelle seg vekk, om ikke den første, høflige beskjeden om å la være funket.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...