Gå til innhold

Hva er det du ikke kunne tenkt deg å leve uten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror det må være skap. Skap som kan skjule alt av nips. Jeg syns ikke noe om å ha masse stående fremme, men vil fortsatt ha deg tilgjengelig. Å ha lite fremme gir meg ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke tenkt meg å leve uten varmepumpa mi, den er gull verdt både på kalde og ikke minst varme dager. Videre er jeg livredd for musikksamlingen min med cd'er, lp'er og kassetter fra mange mange år tilbake. Fotoalbumene mine er jeg nesten litt glad i og like redd for å miste som musikken min.



Anonymous poster hash: 707e6...106
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun ovenfor, er jeg og redd for LPene mine. Uerstattlige. Ellers er det malerier, familiefoto osv. Det meste kan skaffes på nytt :)

Anonymous poster hash: 88303...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke jeg orka. Tenk om du er syk eller av en annen grunn ikke vil ha på lys og så slås det på av seg selv, nei takk. At det skulle være så fantastisk å slippe og skru på lysbryteren tviler jeg på.

Anonymous poster hash: 34441...e40

Kan selvfølgelig velge selv når lyset skal på og ikke, slår seg ikke på i helgene f. eks, og kan i tillegg styre med mobil.

Anonymous poster hash: 230f9...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meglerfrøken

Jeg hadde ikke klart meg uten plantene mine!

Eller macen og ipaden og mobilen.

Eller spisestua.

Eller kaffekverna. Vanlig kaffe blir ikke det samme igjen, når man er vant til å kverne egne kaffebønner <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du er på jakt etter ts, men jeg har dessverre ikke så mye bra å komme med av tips.

Det blir liksom som de andre her: Sofa, tv, pc, kaffemaskin, oppvaskmaskin. Og klesvaskemaskin og tørketrommel så klart. Men det blir liksom så obvious.

Men jeg virkelig elsker sofaen min altså, den er stooor og har plass til mange i alle mulige slags stillinger og vinkler. Og så er jeg avhengig av tv og pc. Og selvsagt internett.

Av smarte løsninger så elsker jeg den blå Jifen. Vasker mye med den, tørker støv, omtrent hele badet, selve doen (men ikke nedi, der bruker jeg sånn dovaskemiddel). Og så bruker jeg ikke klut på vasken eller doen på badet, jeg sprayer på, og så tørker jeg av med dopapir som jeg skyller ned etterhvert.

Er veldig glad i støvmopper og klipper alltid til noen slik at jeg har til å tørke støv med også, og ikke bare på gulvet. Setter alltid på ny støvmopp før jeg setter moppestativet inn igjen i skapet, slik at det er enkelt å ta den i bruk.

Skap og oppbevaringsplass!

Plastbokser med lokk som blir merket for langtidsoppbevaring.

Sånt brett til kjøleskapet har jeg også. Og så kan jeg snurre på det slik at det er enkelt å nå ting i inni kjøleskapet også. Og veldig greit å bare ta ut hele brettet ved behov.

God belysning. Mange lyskilder med varmt lys.

Må alltid rydde før jeg legger meg. Det skal være hyggelig å stå opp/komme hjem fra jobb dagen etter.

På hyllen under stuebordet har vi en eske hvor vi legger alt av papirer og regninger vi får og så betaler vi etterhvert. Tar storopprydning i esken ved jevne mellomrom.

Skittentøyskurv med to separate rom. Hadde jeg hatt eget vaskerom skulle jeg hatt flere sorteringer, men det har jeg ikke nå, så nå blir det bare sortert mellom ca 40 og ca 60. Men bare det gjør jobben lettere.

Nattbord med skap og en eller to skuffer øverst. Er sær på nattbordene mine ;)

Skyvedørsskap istedet for skap der du må lukke døren opp utover.



Anonymous poster hash: 53e38...8b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke klart meg uten plantene mine!

Eller macen og ipaden og mobilen.

Eller spisestua.

Eller kaffekverna. Vanlig kaffe blir ikke det samme igjen, når man er vant til å kverne egne kaffebønner <3

Hvilken kaffekvern er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meglerfrøken

Hvilken kaffekvern er det?

Det er bare en billig en fra... elkjøp eller noe sånn. Krups, heter den! tror den kostet 149 kr eller noe sånn.

Vanskelig å leve uten, når man blir vant til nykvernede kaffebønner og presskanne;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i varmen i kjøkkengulvet. Det er godt å stå på varmt gulv om morgenen.

Dimmere der vi har det. Skulle gjerne hatt dimmere på alle lyspunkter i alle rom. Det skaper stemning, og noen ganger er det godt å ikke ha full lysstyrke.

Bokhyller, som flere har nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...