Okapi Skrevet 8. april 2015 #81 Skrevet 8. april 2015 Tenkte at jeg ikke skulle være aaaltfor frempå og bare "Hei. Så hyggelig at vi matchet, jeg er ute etter å date, er du?", men kanskje det er noe sånn som må til? Anonymous poster hash: 275a4...aeb Jeg hadde iallefall satt umåtelig større pris på noe sånt enn "hei :)". 3
Gjest krokodillen Skrevet 8. april 2015 #82 Skrevet 8. april 2015 Er derfor jeg har slutta å bruke tinder. Man får matcher med mange, sender melding, og blir ignorert eller slettet. Selvtilliten min hadde ikke godt av tinder. Kjipt at guttene har klart å ødelegge tinder med å bruke det på den måten Anonymous poster hash: 89e98...a0a hva forventer du egentlig av en sjekke(knulle) app?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #83 Skrevet 8. april 2015 Jente her. Jeg har hatt Tinder 3 dager og fått 30 matcher. Har likt overraskende mange, sikkert over 100. Jeg styrer unna de som er ultrakjekke, pappagutter og bodybuilderne. Men. Jeg får jo ikke kontakt med matchene! I begynnelsen sa jeg ikke hei, og da jeg hadde 10 matcher og ingen samtaler begynte jeg å si hei til alle. Av 30 matcher har jeg snakket med fem, hvor bare to av de skrev mer enn et par meldinger. Rundt 7 har slettet meg som match. Kaster jeg bort tiden min på denne appen? Skulle så gjerne bare ha truffet folk ute, men det har aldri funket for meg. Vil si jeg er ganske søt, men jeg er ikke en BABE. Anonymous poster hash: 275a4...aeb Jeg skriver stort sett mer enn bare "hei!" når jeg skriver til gutter. De beste samtalene har jeg hatt med folk hvor jeg kommenterer noe fra bildene eller profilteksten deres, eller kommer med et dilemma. Jeg har brukt mye Radioresepsjonen-dilemmas med stort hell. F.eks. "Tatovere hakekors på ryggen eller ha Hitler-bart?" Anonymous poster hash: 892e9...c92 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #84 Skrevet 8. april 2015 Jeg skriver stort sett mer enn bare "hei!" når jeg skriver til gutter. De beste samtalene har jeg hatt med folk hvor jeg kommenterer noe fra bildene eller profilteksten deres, eller kommer med et dilemma. Jeg har brukt mye Radioresepsjonen-dilemmas med stort hell. F.eks. "Tatovere hakekors på ryggen eller ha Hitler-bart?" Anonymous poster hash: 892e9...c92 Har hatt litt mer hell med meg nå. Chattet med tre stykker i stad, hohoi, multitasking. Kunne tenke meg å møte han ene, er så vanskelig å vite hvor lenge en burde vente. Vi chattet i 40 min, så syns jeg fikk en del informasjon ut av han. Kunne gjerne møtt han til helga egentlig. Blir dere skremt gutter eller burde jeg bare klinke til og spørre om han vil ta en øl? Anonymous poster hash: 275a4...aeb 1
Uredd Skrevet 8. april 2015 #85 Skrevet 8. april 2015 Har hatt litt mer hell med meg nå. Chattet med tre stykker i stad, hohoi, multitasking. Kunne tenke meg å møte han ene, er så vanskelig å vite hvor lenge en burde vente. Vi chattet i 40 min, så syns jeg fikk en del informasjon ut av han. Kunne gjerne møtt han til helga egentlig. Blir dere skremt gutter eller burde jeg bare klinke til og spørre om han vil ta en øl? Anonymous poster hash: 275a4...aeb Tinder Chatten er der bare for å kunne avtale møte. Det er jo når du treffer folk at du finner ut om dette har noe for seg.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #86 Skrevet 8. april 2015 Jeg har hatt Tinder et par ganger. Trykket Like på de jeg synes var pene OG utstrålte noe jeg likte på bildene. Etterhvert hoppet jeg over pene jenter som utstrålte nek og bimbo og. Hver gang jeg hadde Tinder matchet jeg en håndfull pene jenter. Det var dog treff med 1/10 maks. Jeg får høre at jeg er veldig pen overalt. Til og med opplevd det på høylys dag av fremmede. Damer liker meg. Så problemet ligger ikke der i alle fall. Skal nevnes at jeg er metalfan (men liker mye annet og). Selv om jeg ikke har langt hår eller klesstil som tyder på det mer har bildene et veldig dystert og litt illevarslende preg. Jeg skrev aldri noe i profilen heller. Dere menn som ikke får noe respons. Det er kjipt...men slutt å trykke Like på alt. Det ødelegger jo hele opplegget. Av de jentene jeg matchet er det to jeg kunne tenkt meg å møte. Hun siste ble borte da jeg slettet profilen ved et uhell....hu andre hadde navnet sitt på profilen og jeg ser hu på FB. Omstendigheter gjorde at jeg slettet Tinder da og. Vurdert å sende hu melding på FB...men er vel litt dumt? Jeg rakk aldri prate mye med hu heller i motsetning til hun første jeg nevnte.Anonymous poster hash: 2b852...fa7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #87 Skrevet 10. april 2015 Har hatt litt mer hell med meg nå. Chattet med tre stykker i stad, hohoi, multitasking. Kunne tenke meg å møte han ene, er så vanskelig å vite hvor lenge en burde vente. Vi chattet i 40 min, så syns jeg fikk en del informasjon ut av han. Kunne gjerne møtt han til helga egentlig. Blir dere skremt gutter eller burde jeg bare klinke til og spørre om han vil ta en øl? Anonymous poster hash: 275a4...aeb Jeg er jente, men jeg synes du skal spørre! Det er mye bedre å treffes fort. Da får du sett om det er noe kjemi der. Anonymous poster hash: 892e9...c92 2
Yme Skrevet 13. april 2015 #88 Skrevet 13. april 2015 Har hatt litt mer hell med meg nå. Chattet med tre stykker i stad, hohoi, multitasking. Kunne tenke meg å møte han ene, er så vanskelig å vite hvor lenge en burde vente. Vi chattet i 40 min, så syns jeg fikk en del informasjon ut av han. Kunne gjerne møtt han til helga egentlig. Blir dere skremt gutter eller burde jeg bare klinke til og spørre om han vil ta en øl? Anonymous poster hash: 275a4...aeb Enig med de andre som har svart på dette. Spør med en gang du føler du vil treffe han, så slipper du eventuelt å "kaste bort tid".Det er kult med jenter som tar initiativ, istedenfor å bare dilte etter og vente på at mannen skal gjøre noe, så jeg spør aldri, av prinsipp. Det er ikke ofte jeg er den første til å starte samtalen heller, og det er rett og slett for å finne de jentene som er litt tøffe.
Synapomorphy Skrevet 13. april 2015 #89 Skrevet 13. april 2015 Er ikke aktiv der nå. Bestevennen min gjør i alle fall ikke det. Bare de som ser troverdige ut og ikke er Mona Lisa.
millabs Skrevet 4. mai 2015 #90 Skrevet 4. mai 2015 Spørs hvor digg du er. Anonymous poster hash: 4d32c...a70 Men når jeg kan skrive til han så har han allerede trykket at han liker meg? =P teit svar.
Yme Skrevet 4. mai 2015 #91 Skrevet 4. mai 2015 Men når jeg kan skrive til han så har han allerede trykket at han liker meg? =P teit svar.Han kan ha fått kontakt med noen han syns er diggere enn deg, selv om han har likt din profil.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #92 Skrevet 4. mai 2015 Enig med de andre som har svart på dette. Spør med en gang du føler du vil treffe han, så slipper du eventuelt å "kaste bort tid". Det er kult med jenter som tar initiativ, istedenfor å bare dilte etter og vente på at mannen skal gjøre noe, så jeg spør aldri, av prinsipp. Det er ikke ofte jeg er den første til å starte samtalen heller, og det er rett og slett for å finne de jentene som er litt tøffe. Hei, det var jeg som skrev! Jeg har tatt initativ til å møte to nå. Første ble en liten katastrofe da han begynte å fylletekste meg natten før vi skulle møtes. Sa da at det virket som vi kanskje var ute etter forskjellige ting og han skjelte meg ut over melding før han slettet meg. Like greit. Nummer to var intet mindre enn fantastisk, jeg forventet jo ingenting etter det katastrofale første forsøket. Beste førstedaten jeg har hatt med noen. Vi hadde ikke snakket så lenge, men nok til at jeg visste vi hadde en del til felles. Dessverre tror jeg at jeg kanskje ikke virket interessert nok. Sannheten er at jeg syns han var utrolig fin, men jeg blir ganske sjenert når jeg blir betatt av noen. Vi avsluttet med klem og avtalte ikke å ses igjen, bare "vi snakkes". Utvekslet heller ikke nummer, som selvfølgelig var dumt. Sendte han melding dagen etter og sa det var veldig hyggelig og at jeg gjerne ville se han til uka, men han har ikke vært pålogget på fem dager nå. Er redd jeg var veldig avvisende uten å mene det, så håper bare inderlig at han vil ses igjen så jeg kan være litt mer flørtende. Anonymous poster hash: 275a4...aeb
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #93 Skrevet 14. mars 2017 Ja, men det hjør alle kvinner å Anonymkode: 250af...129
hocane Skrevet 14. mars 2017 #94 Skrevet 14. mars 2017 Ja så vi eventuelt kan velge å vrake hvem vi vil ha sex med. Tinder er definitivt en sex app, det er hva jeg har brukt det til. Tinder er en flott, enkel og kjapp måte å få kuken våt på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå