AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #61 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har hatt Tinder to ganger. Første gangen var jeg i begynnelsen veldig selektiv og brukte tid på profilene, men innså til slutt at det var så mange at jeg ikke hadde tid til å holde på slik. Derfor likte jeg ukritisk og tenkte at jeg heller kunne filtrere når jeg fikk match. Fikk vel 250 match på et par uker. Ingen spesielt interessante, men møtte vel rundt 7 av de. En av de traff jeg jevnlig en stund. Likte henne ganske godt. Hun var den eneste som faktisk var betydelig penere i virkeligheten og selv sa at hun var bevisst på å ikke bruke urealistiske bilder. Andre gangen, som er nå, er jeg langt mer selektiv. Har rett og slett svært lave forventninger og har ikke interesse av å møte noen jeg ikke synes ser nydelig ut eller som jeg får bra kjemi med på tekst. Erfaringen min er at kvinner flest lyver på Tinder. Selv hun jeg spurte om BMI og vekt løy. Og ja, nå har jeg i motsetning til første gang kun 9 matcher. Har møtt en av de. Avtalte date med en annen av de, men måtte avlyse og tror ikke jeg kommer til å ta initiativ til å møtes igjen. Wait, what? Spurte du noen om BMI og vekt? Hvordan vet du at hun løy? Jeg driver med en konkurranseidrett med vektklasser, så oppgir lett vekt dersom vi prater om det. Men hadde noen spurt meg om BMI-en min helt ut av det blå, hadde jeg bare ledd. Det virker helt dust. Omtrent like dust som at 90 % av alle menn oppgir høyde i profilenteksten sin... Anonymous poster hash: 892e9...c92 3
Gjest Frank Slade Skrevet 11. mars 2015 #62 Skrevet 11. mars 2015 Wait, what? Spurte du noen om BMI og vekt? Hvordan vet du at hun løy? Jeg driver med en konkurranseidrett med vektklasser, så oppgir lett vekt dersom vi prater om det. Men hadde noen spurt meg om BMI-en min helt ut av det blå, hadde jeg bare ledd. Det virker helt dust. Omtrent like dust som at 90 % av alle menn oppgir høyde i profilenteksten sin... Haha... Det var nettopp det hun gjorde. Faktisk var hun ganske morsom å skrive med og ikke så verst å være sammen med. Tok ikke seg selv så seriøst. Vi hadde jo en god tone når jeg spurte om dette. Det hun sa var vel mer eller mindre at hun var i ekstremt bra form. Og det fant jeg jo ut at ikke stemte når jeg møtte henne. 1
Charmander Skrevet 11. mars 2015 #63 Skrevet 11. mars 2015 Bra utgangspunkt å lyve før man engang har møtt de....
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #64 Skrevet 11. mars 2015 Vet at mange gjør det, så under den lille tiden jeg hadde Tinder valgte jeg bevisst å aldri være førstemann til å ta kontakt. Der lot jeg rett og slett de genuint interesserte høre fra seg, slik at jeg til en viss grad kunne stole på at jeg var nøye studert/lest profilen til, og ikke et tredjedels sekunds sveip til høyre imens fokuset er et helt annet sted. Anonymous poster hash: 2b170...e33
Gjest Linaria Skrevet 11. mars 2015 #65 Skrevet 11. mars 2015 Jeg trykker overhodet ikke like på de 5% kjekkeste... unngår de som er for pene. Velger som sagt de som ser søte og hyggelige ut.Anonymous poster hash: 61eac...d87 Det gjør jeg også. Velger de jeg tror jeg har noe til felles med. Er fryktelig irriterende at menn bare liker alle av og til. Har fått et par matcher de siste dagene hvor jeg har sendt en hyggelig åpnngsmelding og ikke fått noe svar. Jaja, det er vel sånn Tinder er. Skal ikke klage for mye.
Gjest Anastasia Skrevet 11. mars 2015 #66 Skrevet 11. mars 2015 Er derfor jeg har slutta å bruke tinder. Man får matcher med mange, sender melding, og blir ignorert eller slettet. Selvtilliten min hadde ikke godt av tinder. Kjipt at guttene har klart å ødelegge tinder med å bruke det på den måten Anonymous poster hash: 89e98...a0a Samme skjedde med meg. Tok intiativ jeg, men nei ble bare slettet. Samme på nettdating, fikk 0 respons der og. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #67 Skrevet 11. mars 2015 Det gjør jeg også. Velger de jeg tror jeg har noe til felles med. Er fryktelig irriterende at menn bare liker alle av og til. Har fått et par matcher de siste dagene hvor jeg har sendt en hyggelig åpnngsmelding og ikke fått noe svar. Jaja, det er vel sånn Tinder er. Skal ikke klage for mye. Samme for meg, bare at jeg er mann og har måttet sende samtlige av åpningsmeldingene selv og får ikke svar på flesteparten heller... Anonymous poster hash: 31bc9...bde 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #68 Skrevet 11. mars 2015 Samme skjedde med meg. Tok intiativ jeg, men nei ble bare slettet. Samme på nettdating, fikk 0 respons der og. Problemet for gutter er at du blir helt deppa om du tar deg tiden til å se alle bildene og lese profilene for så bare like de du føler at er bra, da har du investert MASSE tid og får kansje et par matcher om du er heldig. Dersom man er litt mer ukritisk og liker hvis førstebildet ser noenlunde lovende ut sparer man hauger av tid og selv gjennomsnittsmenn kan få seg et dusin matcher. Anonymous poster hash: 31bc9...bde 1
Gjest Minesveiper Skrevet 12. mars 2015 #69 Skrevet 12. mars 2015 Har en kompis som fikk seg tinder for ikke så lenge siden. Han sa selv at han trykte like på alle som i hans øyne så ok ut og han har vært på flere tinder dates.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #70 Skrevet 12. mars 2015 Har en kompis som fikk seg tinder for ikke så lenge siden. Han sa selv at han trykte like på alle som i hans øyne så ok ut og han har vært på flere tinder dates. Good 4 him. Anonymous poster hash: 57d90...28a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #71 Skrevet 7. april 2015 Jente her. Jeg har hatt Tinder 3 dager og fått 30 matcher. Har likt overraskende mange, sikkert over 100. Jeg styrer unna de som er ultrakjekke, pappagutter og bodybuilderne. Men. Jeg får jo ikke kontakt med matchene! I begynnelsen sa jeg ikke hei, og da jeg hadde 10 matcher og ingen samtaler begynte jeg å si hei til alle. Av 30 matcher har jeg snakket med fem, hvor bare to av de skrev mer enn et par meldinger. Rundt 7 har slettet meg som match. Kaster jeg bort tiden min på denne appen? Skulle så gjerne bare ha truffet folk ute, men det har aldri funket for meg. Vil si jeg er ganske søt, men jeg er ikke en BABE. Anonymous poster hash: 275a4...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #72 Skrevet 7. april 2015 Jente her. Jeg har hatt Tinder 3 dager og fått 30 matcher. Har likt overraskende mange, sikkert over 100. Jeg styrer unna de som er ultrakjekke, pappagutter og bodybuilderne. Men. Jeg får jo ikke kontakt med matchene! I begynnelsen sa jeg ikke hei, og da jeg hadde 10 matcher og ingen samtaler begynte jeg å si hei til alle. Av 30 matcher har jeg snakket med fem, hvor bare to av de skrev mer enn et par meldinger. Rundt 7 har slettet meg som match. Kaster jeg bort tiden min på denne appen? Skulle så gjerne bare ha truffet folk ute, men det har aldri funket for meg. Vil si jeg er ganske søt, men jeg er ikke en BABE. Anonymous poster hash: 275a4...aeb Pics or it didn't happen! Du får svar fra de som er interessert, og ikke så mye fra de som ikke er det. Er ganske enkelt.Anonymous poster hash: 57d90...28a
Rights Skrevet 8. april 2015 #73 Skrevet 8. april 2015 Wait, what? Spurte du noen om BMI og vekt? Hvordan vet du at hun løy? Jeg driver med en konkurranseidrett med vektklasser, så oppgir lett vekt dersom vi prater om det. Men hadde noen spurt meg om BMI-en min helt ut av det blå, hadde jeg bare ledd. Det virker helt dust. Omtrent like dust som at 90 % av alle menn oppgir høyde i profilenteksten sin... Anonymous poster hash: 892e9...c92 Er det dust å få frem en kvalitet som får en frem i et bedre lys, for mange jenter? For det er ikke til å stikke under en stol at mange jenter liker høye gutter! Nå er ikke min Tinder karriere særlig lang (er ikke der heller), men jeg fant fort ut at høyde er et kriterie flere jenter har, så jeg nevnte i profilen min "At jeg er garantert høyere enn deg", noe som forøvrig er like bra som orgasmegarantien fra Kondomeriet (100% garanti). I tillegg så gav den vedkommede en enkel mulighet å dra igang en samtale - for hvor høy er jeg om jeg er garantert høyere enn deg? Har jeg spist 3 gram hasj og er så "høy"? Kompenserer jeg @ Buffalo sko høy? Eller bare høy? Kanskje jeg er alle 3? Men så fant jeg jo raskt ut at veldig få jenter gidder å lese profilen uansett. Vedrørende trådens tema: Når jeg var på Tinder var jeg veldig selektiv med hvem jeg trykket like på. Kamerater av meg trykker like på alle.
Okapi Skrevet 8. april 2015 #74 Skrevet 8. april 2015 Omtrent like dust som at 90 % av alle menn oppgir høyde i profilenteksten sin... Det gjør jenter og. Om de i det hele tatt har profiltekst er gjerne høyden nevnt, muligens som et slags hint om at gutter under det ikke får lov til å sveipe til høyre. Nevner ikke min, så hun får bare ha det så godt når vi møtes og dåner av sjokk når hun ser at jeg er knøttliten. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #75 Skrevet 8. april 2015 Det gjør jenter og. Om de i det hele tatt har profiltekst er gjerne høyden nevnt, muligens som et slags hint om at gutter under det ikke får lov til å sveipe til høyre. Nevner ikke min, så hun får bare ha det så godt når vi møtes og dåner av sjokk når hun ser at jeg er knøttliten. Kjenner følelsen. Gå opp tinder da jeg er knøttliten selv, og så er jeg ikke etnisk norsk. Ble sløs av tid. Bedre å bruke tiden på damer ute, har bedre sjans da Anonymous poster hash: 697e1...dae
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #76 Skrevet 8. april 2015 Kjenner følelsen. Gå opp tinder da jeg er knøttliten selv, og så er jeg ikke etnisk norsk. Ble sløs av tid. Bedre å bruke tiden på damer ute, har bedre sjans da Anonymous poster hash: 697e1...dae Jeg liker veldig godt ikke-etniske norske og meldte meg faktisk på Tinder pga det. Men har ikke fått en eneste match. I går trykket jeg like på en haug av gutter. Ikke fått noen match hittil. Så min teori er nei. Anonymous poster hash: 275a4...aeb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #77 Skrevet 8. april 2015 Jeg liker veldig godt ikke-etniske norske og meldte meg faktisk på Tinder pga det. Men har ikke fått en eneste match. I går trykket jeg like på en haug av gutter. Ikke fått noen match hittil. Så min teori er nei. Anonymous poster hash: 275a4...aeb Jeg er fullt klar over at jenter kan like ikke-etnisk norske gutter. Det er ikke før jeg åpner munnen og sjarmerer de i senk (failer vel 70% av gangene), at de virkelig gir meg en sjanse. Jeg er vel ikke noe særlig å se på, men bærer meg som om jeg skulle hatt 30cm i buksa. Det hjelper mer på oddsene mine enn fem random bilder av megselv på en datingapp Du får bare prøve og prøve. Det virker litt som at Tinder har dødd litt. Hele nettdatinggreia har et preg av useriøsitet over seg. Alt er så lett tilgjengelig, man investerer mindre tid i hver person, man bryr seg rett og slett ikke, og følger magefølelsen og førsteinntrykk til tusen. Det er derfor jeg har gitt opp Tinder og nettdating, jeg er sjanseløs ute på nett, mens i hverdagen har jeg større sjanse Anonymous poster hash: 697e1...dae
sjonkelrolf Skrevet 8. april 2015 #78 Skrevet 8. april 2015 Merker også at etter at Tinder gjorde endringer har det blitt færre matcher i det hele tatt.
Jus sanguinis Skrevet 8. april 2015 #79 Skrevet 8. april 2015 Har nettopp fått meg tinder og lurer på dette... syns det virker sånn?Anonymous poster hash: 61eac...d87 Det virker sånn fordi det er sånn, du fremstiller virkeligheten!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #80 Skrevet 8. april 2015 Jeg er fullt klar over at jenter kan like ikke-etnisk norske gutter. Det er ikke før jeg åpner munnen og sjarmerer de i senk (failer vel 70% av gangene), at de virkelig gir meg en sjanse. Jeg er vel ikke noe særlig å se på, men bærer meg som om jeg skulle hatt 30cm i buksa. Det hjelper mer på oddsene mine enn fem random bilder av megselv på en datingapp Du får bare prøve og prøve. Det virker litt som at Tinder har dødd litt. Hele nettdatinggreia har et preg av useriøsitet over seg. Alt er så lett tilgjengelig, man investerer mindre tid i hver person, man bryr seg rett og slett ikke, og følger magefølelsen og førsteinntrykk til tusen. Det er derfor jeg har gitt opp Tinder og nettdating, jeg er sjanseløs ute på nett, mens i hverdagen har jeg større sjanse Anonymous poster hash: 697e1...dae Kanskje jeg kom meg på Tinder altfor sent. Men har prøvd Sukker uten hell, og alle guttene jeg møter ute har kjæreste (eller det er det de sier i alle fall). Tenkte at jeg ikke skulle være aaaltfor frempå og bare "Hei. Så hyggelig at vi matchet, jeg er ute etter å date, er du?", men kanskje det er noe sånn som må til? Anonymous poster hash: 275a4...aeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå