Gå til innhold

Tinder: trykker gutter like på alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, får håpe alle er sånn da :) men hva skal til for at dere skriver til noen da?

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Hadde flere vært akkurat som meg, er det ikke sikkert det hadde skjedd så mye. Jeg skrev ikke til noen, fordi jeg ikke visste hva jeg skulle si. Jeg regnet med at måtte si et eller annet utenom det vanlige, ellers ville sannsynligheten for svar være ekstremt liten. Ikke av erfaring, men fordi jeg har lest/hørt/fått inntrykk av at damer er ekstremt kresne, bl.a. via et forum som dette... og det er demotiverende, da gidder jeg ikke. Blir (den antatte) sannsynligheten for uttelling for liten (bortimot ikke-eksisterende), da er ikke innsatsen verdt det.

Så jeg gjorde ingenting med de få matchene jeg fikk, og slettet tinder-konten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

personlig begynte jeg faktisk skrive med en av de første jeg sveipet til høyre, og vi snakkes daglig.. snakker om å møtes, og han fremstår jo svært hyggelig.

Morsomt å se da.. tilfeldighetene rår!

Og jeg tror jo skjebnen KAN inntre

Så gøy å lese. Krysser fingrene! Hadde vært morro med en fin historie til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... men da forsvinner jo poenget? Syns det blir skummelt å skulle like noen hvis de får se det uansett om de er interessert selv :(

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Mange trykker nok liker på rubbel og bit. De matchene jeg fikk da jeg var der, svarte aldri når jeg sendte melding, eller de skrev ikke til meg, eller de bare slettet matchen. Endte med at jeg slettet hele Tinder.

Anonymous poster hash: 7a696...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les denne:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=906619#entry15803508

Anonymous poster hash: ccc27...b15

Det er mer komplisert enn som så.

Selve teknologien er lagt opp til at dem du først får opp er dem som allerede har likt deg, derfor får man nesten bare matcher en god stund til å begynne med.

Anonymous poster hash: 461a1...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker overhodet ikke like på de 5% kjekkeste... unngår de som er for pene. Velger som sagt de som ser søte og hyggelige ut.

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Jeg velger dem med glød i øynene og et fint smil :)

Anonymous poster hash: 461a1...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker overhodet ikke like på de 5% kjekkeste... unngår de som er for pene. Velger som sagt de som ser søte og hyggelige ut.

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Jeg unngår de kjekkeste guttene. Og det er det mange som gjør. Er helt gjennomsnittlig selv, og liker guttene som er det. Men de liker visst ikke meg, for av de 20-30 førstemeldingene jeg har sendt er stort sett alle ignorert eller match er slettet. Svarer de få som sender til meg, de har jeg jo vurdert allerede at jeg liker. Heller 5 match med noen som er intr enn 100 hvor ingen svarer!

Anonymous poster hash: 89e98...a0a

Alle gjør ikke det. Men de aller fleste er nok langt mer kresne på Tinder (og annen nettdating) enn i virkeligheten. Jeg har kompiser som knapt nok får matcher på Tinder, men ikke har noen problemer på byen, eller i andre sosiale settinger. Han ene er over snittet kjekk Det er litt av årsaken til at jeg ikke har giddet å prøve Tinder enda, jeg som "bare" er middels kjekk, jeg må jo få havparten av de få matchene han karrer til seg. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp fått meg tinder og lurer på dette... syns det virker sånn?

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Ikke de som er veldig feite eller stygge.

Trykker ja på de som har et gjennomsnitllig utseende og oppover.

Anonymous poster hash: fd53b...6bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker mer på kryss en på liker, liker de jeg synes selv er spennende og tror det kan være noe til felles der. Mange jeg tenker "nei" når jeg går inn å ser, og da ser jeg ikke grunn til å trykke liker, også blir det match. Ser ikke helt poenget med det. Men jeg er ikke så nøye med regler for når man skal skrive til hverandre. Matcher jeg med en jeg kunne tenke meg å skrive med, så sender jeg gjerne et hei.

Gutter klager ofte på at jenter ikke svarer, men tro meg, mange av gutta er faktisk ikke så mye bedre.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker mer på kryss en på liker, liker de jeg synes selv er spennende og tror det kan være noe til felles der. Mange jeg tenker "nei" når jeg går inn å ser, og da ser jeg ikke grunn til å trykke liker, også blir det match. Ser ikke helt poenget med det. Men jeg er ikke så nøye med regler for når man skal skrive til hverandre. Matcher jeg med en jeg kunne tenke meg å skrive med, så sender jeg gjerne et hei.

Gutter klager ofte på at jenter ikke svarer, men tro meg, mange av gutta er faktisk ikke så mye bedre.....

Spørs hvor digg du er.

Anonymous poster hash: 4d32c...a70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper alle til venstre, så alle skal tro jeg er for bra for dem. Tenk så flott jeg virker, når jeg er den eneste mannen de ikke fikk match med!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sådetså

Jeg sveiper alle til venstre, så alle skal tro jeg er for bra for dem. Tenk så flott jeg virker, når jeg er den eneste mannen de ikke fikk match med!

Hahaaa! Takk, du gjorde mandagen så mye lysere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mye artig lesning her. Er på tinder selv. Og for en som finner det vanskelig og avgjøre eller bedømme på kun utseende, så er tinder en litt vanskelig app 😳 men prøver og lese situasjoner i bildene, tekst og lese mellom linjene. Og jammen tar jeg feil av mennesker også gitt 😜men jeg trykker ikke liker på alle. Og hva gjelder mine krav så mener jeg at etthvert flott menneske fortjener et annet flott menneske. Og da snakker vi ikke om kun utseende 😊

Selv er jeg en ganske alminnelig mann som ser alminnelig bra ut og har mange sunne og gode verdier. Håper jeg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange jeg sveiper til venstre. Ting som får meg til å sveipe til venstre:

  • noe i teksten jeg ikke liker
  • typiske "babes"
  • bilder med flere enn en person, sånn at man ikke ser hvem profilen egentlig tilhører
  • ultrastygge
  • indikasjoner på alenemødre
  • spamprofiler (ja, det er mulig å se)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle guttene jeg kjenner som bruker tinder trykker like på alle jentene og når de får match kan de da "velge og vrake". Helt latterlig å se hvordan de sitter og trykker konstant på mobilen når de er på tinder.

Anonymous poster hash: 0d188...60c

Like latterlig som å se jenter overse den ene etter den andre fyren som er minst like attraktiv for henne fordi hun skal ha mr perfekt......og like latterlig at hun tror at det å være kresen og kostbar er det samme som å være av kvalitet.

Anonymous poster hash: b5fc2...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært så lenge her på forumet at jeg for lenge siden har innsett at kvinner synes enslige menn er patetiske uansett, fordi vi ikke er menn nok til å få oss dame. :sarkasme:

Ja, vi sveiper til venstre mye mer enn hva vi egentlig kan tenke oss. For kvinner er sinnsykt kresne på tinder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er mange jeg sveiper til venstre. Ting som får meg til å sveipe til venstre:

  • noe i teksten jeg ikke liker
  • typiske "babes"
  • bilder med flere enn en person, sånn at man ikke ser hvem profilen egentlig tilhører
  • ultrastygge
  • indikasjoner på alenemødre
  • spamprofiler (ja, det er mulig å se)

Hva legger du i spamprofiler? Spør av nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i spamprofiler? Spør av nysgjerrighet.

En spamprofil er gjerne en falsk profil som skal fronte en eller annen nettside. Det er gjerne et bilde av en veldig lettkledd dame med et utfordrende blikk, som man gjerne "liker", man får en match, og så skal man lures til å gå inn på en side, som står i profilteksten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Jeg har hatt Tinder to ganger.

Første gangen var jeg i begynnelsen veldig selektiv og brukte tid på profilene, men innså til slutt at det var så mange at jeg ikke hadde tid til å holde på slik. Derfor likte jeg ukritisk og tenkte at jeg heller kunne filtrere når jeg fikk match. Fikk vel 250 match på et par uker. Ingen spesielt interessante, men møtte vel rundt 7 av de. En av de traff jeg jevnlig en stund. Likte henne ganske godt. Hun var den eneste som faktisk var betydelig penere i virkeligheten og selv sa at hun var bevisst på å ikke bruke urealistiske bilder.

Andre gangen, som er nå, er jeg langt mer selektiv. Har rett og slett svært lave forventninger og har ikke interesse av å møte noen jeg ikke synes ser nydelig ut eller som jeg får bra kjemi med på tekst. Erfaringen min er at kvinner flest lyver på Tinder. Selv hun jeg spurte om BMI og vekt løy.

Og ja, nå har jeg i motsetning til første gang kun 9 matcher. Har møtt en av de. Avtalte date med en annen av de, men måtte avlyse og tror ikke jeg kommer til å ta initiativ til å møtes igjen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...