Gå til innhold

Import bruder


WubWub

Anbefalte innlegg

Det jeg mente var at du i det lange innlegget faktisk hadde noen velbegrunnede meninger som det var litt substans i. Om man er enig eller ikke, er ikke så viktig.

I innlegget om store jur etc - reduserer du deg selv til en sjåvinistisk gammel gris.

Uansett om du er en Gutt på 30 på med stor G.

Med det innlegget på første side : Er du ihvertfall ikke Mann med stor M, i mine øyne.

Jeg har mange velbegrunnede meninger om temaet som er ganske presise, så jeg er ikke noe naivt dumt fjols som lar meg lure av ei som er ute etter "kjærligheten" men egentlig er ute etter å loppe meg.

Skal litt til for å lure en ung rev som meg.

Og nei. Det er mange kvinner på forumet her som kaller pupper for jur uten at det gjør de til "sjåvenistiske griser".

Om du kaller meg gutt med stor eller liten G driter jeg i, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du kaller folk. Om du forstsetter med dette sludderet og personfokuseringen din så for du trådens første klage for avsporing. Ta deg en bolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WubWub, liten mann med liten m.

Ferdig snakka!



Anonymous poster hash: 2ee8c...aeb
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange velbegrunnede meninger om temaet som er ganske presise, så jeg er ikke noe naivt dumt fjols som lar meg lure av ei som er ute etter "kjærligheten" men egentlig er ute etter å loppe meg.

Skal litt til for å lure en ung rev som meg.

Og nei. Det er mange kvinner på forumet her som kaller pupper for jur uten at det gjør de til "sjåvenistiske griser".

Om du kaller meg gutt med stor eller liten G driter jeg i, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du kaller folk. Om du forstsetter med dette sludderet og personfokuseringen din så for du trådens første klage for avsporing. Ta deg en bolle

ja en ung rev som deg med en hau psykiskeproblem.Hahahaha

Anonymous poster hash: 13a01...f50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WubWub, liten mann med liten m.

Ferdig snakka!

Anonymous poster hash: 2ee8c...aeb

Mine store P veier opp for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trolling? begge innlegga mine er jo sant da. hu har store jur. og det finnes 3 alternativer for jenter fra fattige kår i noen asiatiske land

Dette er trolling.

Ingen Kina-jenter har store jur!

Anonymous poster hash: 155e7...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er trolling.

Ingen Kina-jenter har store jur!

Anonymous poster hash: 155e7...760

Ånei? alle kinesere har små bryster? litt av en stereotyp du :)

http://www.gravuregirlz.com/wp-content/uploads/2014/10/135228/Li-Lisha-Chinese-Big-Tits-Model-Nude-TuiGirl-Uncensored-890x395.jpg

http://chinadailyshow.com/wp-content/uploads/2011/03/big-asian-boobs.jpg

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hun stikker av med leilighetene dine da! Hahahah

Anonymous poster hash: 13a01...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker kvinner fra norden, og helst noen fra her til lands. Av mange forskjellige grunner. Men dersom jeg skulle sitte alene og som en stakkar når jeg er 40 år, hadde jeg bitt i det sure eplet og prøvd lykken utenlands. Så det hadde jo vert bra om det er noen sjanser, ganske utilitaristisk også.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun stikker av med leilighetene dine da! Hahahah

Anonymous poster hash: 13a01...f50

Hvorfor håper du det da? Det var ikke snilt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt meg en bolle. Smakte godt den.

Skuffet over at du tok det så personlig . Min oppfatning var at du overhodet ikke hadde noen betenkeligheter med å finne noen fra disse landene, at du var ung, viril, og slett ikke stygg, men at du av andre grunner enten trengte bekreftelse, eller at du bare ville provosere så mye som mulig her inne.

Og innleggene spriket såpass, at jeg følte for å faktisk påpeke det.

Hva vil du være: En oppegående person fra Vesten som redder en ung kvinne i fattigdom, to individer som behandler hverandre med respekt og likeverd;

eller:en siklende fyr som er ute etter å ha overtaket økonomisk og utnytter henne på alle tenkelige måter?

Jeg har tydeligvis klart å provosere deg, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt meg en bolle. Smakte godt den.

Skuffet over at du tok det så personlig . Min oppfatning var at du overhodet ikke hadde noen betenkeligheter med å finne noen fra disse landene, at du var ung, viril, og slett ikke stygg, men at du av andre grunner enten trengte bekreftelse, eller at du bare ville provosere så mye som mulig her inne.

Og innleggene spriket såpass, at jeg følte for å faktisk påpeke det.

Hva vil du være: En oppegående person fra Vesten som redder en ung kvinne i fattigdom, to individer som behandler hverandre med respekt og likeverd;

eller:en siklende fyr som er ute etter å ha overtaket økonomisk og utnytter henne på alle tenkelige måter?

Jeg har tydeligvis klart å provosere deg, hvorfor?

Jeg er ikke provosert, heller lettere oppgitt over det faktum at i alle tråder jeg oppretter uavhengig av tema så er det gjerne 1 til 20 folk som føler et trengende behov for å ty til personangrep.

Det er unødvendig, jeg tar det ikke til meg.

Kan vel være at jeg kan slå to fluer i en smekk? Både det å "hjelpe" noen som kanskje stiller littegrann dårligere samtidig som jeg får meg ei god og snill kjæreste.

Såklart som flere her inne har vært inne på så er det risiko med import bruder. Man kan bli svindlet og lurt om man ikke bruker hodet eller så kan de skille seg fra deg når 4 åra har gått og de får statsborgerskap.

Men den risikoen for å bli forlatt vil også være der om jeg blir gift med ei norsk dame. Så det er som hipp som happ.

Uansett så er jeg evig optimist og jeg vet at i gode perioder så har jeg mye godt å tilby så om ting går den rette veien så ser jeg ingen grunn til at jeg ikke kan holde på ei jeg er glad i.

Store kurver er selvfølgelig bare en stor bonus, først og fremst er kjemi det viktigste.

PS: Glad bollen falt i smak.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke provosert, heller lettere oppgitt over det faktum at i alle tråder jeg oppretter uavhengig av tema så er det gjerne 1 til 20 folk som føler et trengende behov for å ty til personangrep.

Det er unødvendig, jeg tar det ikke til meg.

Kan vel være at jeg kan slå to fluer i en smekk? Både det å "hjelpe" noen som kanskje stiller littegrann dårligere samtidig som jeg får meg ei god og snill kjæreste.

Såklart som flere her inne har vært inne på så er det risiko med import bruder. Man kan bli svindlet og lurt om man ikke bruker hodet eller så kan de skille seg fra deg når 4 åra har gått og de får statsborgerskap.

Men den risikoen for å bli forlatt vil også være der om jeg blir gift med ei norsk dame. Så det er som hipp som happ.

Uansett så er jeg evig optimist og jeg vet at i gode perioder så har jeg mye godt å tilby så om ting går den rette veien så ser jeg ingen grunn til at jeg ikke kan holde på ei jeg er glad i.

Store kurver er selvfølgelig bare en stor bonus, først og fremst er kjemi det viktigste.

PS: Glad bollen falt i smak.

Jammen, da er vi enige, faktisk.

Jeg syns det er helt ok og bra faktisk, at norske menn finner seg kjærester i utlandet, så lenge man viser gjensidig respekt for hverandre og at begge parter har det godt.

Her jeg bor, er det flere menn som har funnet seg damer fra Thailand og Philippinene - noen ganger er aldersforskjellen ganske så stor, noen ganger ikke. Så vidt jeg har forstått, er det allikevel ingen av disse som lider noen nød, mennene er snille fyrer. Syns det er flott, jeg. Ingen av mennene er blitt skilt, alle har fått norskopplæring, og er i full jobb, kan jaggu virke som om de er sjefene i huset..hehe..

Jeg bare reagerte på det der "jurinnlegget" (haha) fordi det virket der og da som du bare var ute ei med kropp og utseende, og ingenting mer. Det virket litt "blåst"

Tar meg en bolle til jeg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg vet at du bare synes det er gøy å tulle for å se reaksjonene du får fordi dette er din morsomme hobby. Men jeg svarer allikevel.

Damene er bare ute etter pengene dine og å flytte til Norge for å få et bedre liv.

Dessuten: din mening om ditt eget utseende tar jeg med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at du bare synes det er gøy å tulle for å se reaksjonene du får fordi dette er din morsomme hobby. Men jeg svarer allikevel.

Damene er bare ute etter pengene dine og å flytte til Norge for å få et bedre liv.

Dessuten: din mening om ditt eget utseende tar jeg med en klype salt.

Nå har jeg allerede sagt flere ganger at jeg er ute etter noen fra middelklassen i kina, sør korea eller japan.

ikke fattige damer fra slummen i thailand og fillipinene. damer fra fillipinene er uansett helt uaktuelt siden de aller fleste av de er dypt religiøse. det hadde ikke funka for min del.

Min mening om mitt eget utseendet er ikke så viktig, men det er mange brukere har inne som har sett bildene mine og alle som en sier jeg ser ut som en søt og trivelig kar. selv mine haters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Nå har jeg allerede sagt flere ganger at jeg er ute etter noen fra middelklassen i kina, sør korea eller japan.

ikke fattige damer fra slummen i thailand og fillipinene. damer fra fillipinene er uansett helt uaktuelt siden de aller fleste av de er dypt religiøse. det hadde ikke funka for min del.

Min mening om mitt eget utseendet er ikke så viktig, men det er mange brukere har inne som har sett bildene mine og alle som en sier jeg ser ut som en søt og trivelig kar. selv mine haters

Haha, haters.

Var det 30 du sa du var? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, da er vi enige, faktisk.

Jeg syns det er helt ok og bra faktisk, at norske menn finner seg kjærester i utlandet, så lenge man viser gjensidig respekt for hverandre og at begge parter har det godt.

Her jeg bor, er det flere menn som har funnet seg damer fra Thailand og Philippinene - noen ganger er aldersforskjellen ganske så stor, noen ganger ikke. Så vidt jeg har forstått, er det allikevel ingen av disse som lider noen nød, mennene er snille fyrer. Syns det er flott, jeg. Ingen av mennene er blitt skilt, alle har fått norskopplæring, og er i full jobb, kan jaggu virke som om de er sjefene i huset..hehe..

Jeg bare reagerte på det der "jurinnlegget" (haha) fordi det virket der og da som du bare var ute ei med kropp og utseende, og ingenting mer. Det virket litt "blåst"

Tar meg en bolle til jeg :biggrin:

Ja gjensidig respekt er kjempe viktig uansett hva slags relasjon man er i uten tvil :)

Man kommer langt på vei med litt sunne holdninger og verdier. Og som du sier så er det mange import brud forhold som faktisk ender opp som en kjempe suksess.

Nå skal det sies at damer fra fillipinene ER sjefene i hjemmet. Jeg har hørt flere ganger jenter derfra si at de vil føle det som en personlig krenkelse om mannen i huset lager mat eller rydder. Dette er deres domene for det er dette de er oppdratt til. Deres kultur, derfor vil jeg ikke passe ilag med noen fra fillipinene, jeg mener i et samboerskap så skal husarbeid deles 50/50. Det er ikke noe umaskulint ved å lage middag eller rydde i huset.

Damer fra fillipinene er også ekstremt religiøse. Dette er en soleklar dealbreaker for meg, derfor retter jeg snuten min mot asiatiske land som har litt mer vestlig kultur ala sør korea eller japan.

Men ikke de heller er underdanige slaver heldigvis, mange der som er litt dragonlady av seg også hehe. Det tenker jeg kan være litt kjekt til tider, trengs å blitt dratt litt i øra fra tid til annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja gjensidig respekt er kjempe viktig uansett hva slags relasjon man er i uten tvil :)

Man kommer langt på vei med litt sunne holdninger og verdier. Og som du sier så er det mange import brud forhold som faktisk ender opp som en kjempe suksess.

Nå skal det sies at damer fra fillipinene ER sjefene i hjemmet. Jeg har hørt flere ganger jenter derfra si at de vil føle det som en personlig krenkelse om mannen i huset lager mat eller rydder. Dette er deres domene for det er dette de er oppdratt til. Deres kultur, derfor vil jeg ikke passe ilag med noen fra fillipinene, jeg mener i et samboerskap så skal husarbeid deles 50/50. Det er ikke noe umaskulint ved å lage middag eller rydde i huset.

Damer fra fillipinene er også ekstremt religiøse. Dette er en soleklar dealbreaker for meg, derfor retter jeg snuten min mot asiatiske land som har litt mer vestlig kultur ala sør korea eller japan.

Men ikke de heller er underdanige slaver heldigvis, mange der som er litt dragonlady av seg også hehe. Det tenker jeg kan være litt kjekt til tider, trengs å blitt dratt litt i øra fra tid til annen :)

Høres ut som du vet hva du vil ha, og ingenting galt med det.

Om du lar deg forføre av store pupper og rumpe - så husk nå bare at det ikke er som å kjøpe bruktbil, hehe.

Jeg digger min nye bil (Peugeot) - men kommer sikkert til å bytte den ut om 5 år. Ikke pga av utseendet, men liker nye tekniske duppeditter. Altså forbedringer.

Innholdet er viktigst, ikke emballasjen.

Så pass på:

Hun må jo gjerne ha puppene osv i orden - men gud som hun kommer til å kjede deg den dagen hun prater perfekt norsk, og hun allikevel ikke har noe smart å komme med.

Og du virker da tross alt som en fyr som liker vettuge damer? not?

Bolle nr 3 spist. Nok nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også store jur, og synes du er cute ^^ will love you long time too...

Må jeg være kineser i tillegg, eller er dette nok for deg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du bare synes det er gøy å tulle for å se reaksjonene du får fordi dette er din morsomme hobby. Men jeg svarer allikevel.

Damene er bare ute etter pengene dine og å flytte til Norge for å få et bedre liv.

Dessuten: din mening om ditt eget utseende tar jeg med en klype salt.

Dette er en klassisk gjenganger og utbredt missoppfattning i alle slike diskusjoner som dette.

Selv om det faktisk finnes de som er ute etter penger, så er det først og fremst de pengene de kan lure til seg fra hjemlandet sitt.

Ja, jeg kjenner flere "importbruder" som har skilt seg fra mannen etter noen år, men det har vært like mye mannens feil. De jeg kjenner til, prøvde virkelig å få det til å fungere før de kastet inn håndkledet.

Har sett at det er mange, særlig kvinner, her på KG som mener at det er mer "stuerent" å reise til landet, for så å treffe en dame der.

Det er jeg helt fullstendig uenig i,,,,,

Nettdating via frie nettsider som er gratis eller hvor du betaler kun for medlemskap, er en langt bedre løsning. Kvinner fra ikke vestlige land, som legger ut en profil på nettet selv, har som oftest høyere utdannelse og "ben i nesa". Disse som er villige til å vurdere en mann fra et annet land med ett annet språk og å flytte dit, er ressursterke kvinner som lærer språk og tilpasser seg raskt. En slik kvinne kan være en god samarbeidspartner for en seriøs norsk mann som ønsker seg et stabilt og godt familieliv.

Benytter en seg av fremgangsmåten jeg beskrev tidligere i denne tråden, kan man finne en partner, hvor et kjærlighetsforhold vil ha god grobunn, slik at man vil ha gjensidig glede av forholdet over lang tid.

Det er faktisk en tosifret prosentandel av ekteskapene i Norge som inngås med partnere fra ikke vestlige land. Når det gjelder ekteskap inngått av etnisk norske menn er skilsmisseprosenten omtrent lik som for helnorske ekteskap. For ekteskap inngått av etnisk norske kvinner med ikke vestlige partnere er skilsmisseprosenten langt høyere. (nesten dobbelt så høy som for menn)

Endret av John Galt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også store jur, og synes du er cute ^^ will love you long time too...

Må jeg være kineser i tillegg, eller er dette nok for deg? ;)

nommin ntaaaaa søkre nydlige lille trille da *mwah suss* du er herlig !

om du har store jur og stor rompe så vil jeg garantert elske deg for det flotte mennesket du er å sette pris på ditt nydlige indre <3 <3 <3 husker jeg la ann på deg i en tråd hvor du informerte om at du hadde stor rompe men da sa du jeg var for ung for deg :( husker dagen som om det var igår... hjerte mitt ble knust og det har ikke kommet seg helt enda... godt å høre du har kommet på bedre tanker ! dette er den lykkeligste dagen i mitt liv :blomst::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...